detailpage.leasing.tip.text
Abarth 500Assetto Corse
€ 21 000,-
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Détails d'assurance ici
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est l’assurance auto d’AXA Belgium.
Kilométrage
500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/2008
Carburant
Essence
Puissance
154 kW (209 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 500 km
- Année
- 04/2008
- Dernier contrôle technique
- 02/2024
- Propriétaires préc.
- 3
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 154 kW (209 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 400 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 930 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
8,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 120 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Siège à réglage lombaire
- Start/Stop automatique
- Vitres électriques
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (17")
- Pack Sport
- Pneus été
- Sièges sport
- Suspension sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Blanc
- Intérieur
- Autres
Description
Echte 2008 Abarth Assetto Corse.
De auto werd voor het eerst gebruikt in de Trofeo Benelux in 2013.
Volledig gereviseerde motor t.w.v. 6000€ (slechts 500km gelopen).
Enkel nog gebruikt om trackdays mee te rijden als liefhebberij.
Extra's dewelke zijn bijgezet:
- Passagierszetel
- Voetsteun voor passagier
- Verlengde stuurkolom (kan terug gedemonteerd worden)
- ROWE- livery
Motor:
4 cilinders in lijn, 4 kleppen per cilinder, 1368 cc.
Vermogen: 210 kW (147 kW) bij 6500 tpm.
Piekkoppel 300 Nm bij 3000 tpm.
Garrett GT 1446 turbocompressor met vaste geometrie.
Speciale versterkte water- en luchtmouwen.
Transmissie:
M32 versnellingsbak met 6 versnellingen
Ophanging vooraan:
McPherson-indeling vooraan, speciale race-schokdempers,
coaxiale veer met moer voor het aanpassen van de hoogte van de auto.
Ophanging achteraan:
onderling verbonden armen, speciale race-schokdempers,
veren met moer voor het aanpassen van de hoogte van de auto.
Stuurinrichting:
Elektrische stuurbekrachtiging met race-tuning
Remmen:
Brembo radiale remklauw vooraan met vier zuigers M4X40.
• Geperforeerde, zelfventilerende voorremschijf, ø 305 mm x 28 mm.
• Achterremklauw met ø 36 mm zuiger.
• Remschijf achter, ø 264 mm x 11 mm.
• Hoogwaardige Racing-remblokken.
Koetswerk:
Achterspoiler en voorbumpersplitter (deze laatste is niet op elke foto te zien maar wordt wel met de wagen geleverd!).
Chassis:
Versterkte kooistructuur, aan de carrosserie gelast.
Verligt interieur, Sabelt Racing-veiligheidsopstelling.
Geoptimaliseerde rijpositie, verschoven naar het midden van de auto.
Wielen:
Gelakte, gesmede aluminium wielen, 7” x 17”.
Banden:
205/50 ZR17
Auto wordt geleverd met een extra set velgen met regenbanden
Gewicht:
930 kg
De auto werd voor het eerst gebruikt in de Trofeo Benelux in 2013.
Volledig gereviseerde motor t.w.v. 6000€ (slechts 500km gelopen).
Enkel nog gebruikt om trackdays mee te rijden als liefhebberij.
Extra's dewelke zijn bijgezet:
- Passagierszetel
- Voetsteun voor passagier
- Verlengde stuurkolom (kan terug gedemonteerd worden)
- ROWE- livery
Motor:
4 cilinders in lijn, 4 kleppen per cilinder, 1368 cc.
Vermogen: 210 kW (147 kW) bij 6500 tpm.
Piekkoppel 300 Nm bij 3000 tpm.
Garrett GT 1446 turbocompressor met vaste geometrie.
Speciale versterkte water- en luchtmouwen.
Transmissie:
M32 versnellingsbak met 6 versnellingen
Ophanging vooraan:
McPherson-indeling vooraan, speciale race-schokdempers,
coaxiale veer met moer voor het aanpassen van de hoogte van de auto.
Ophanging achteraan:
onderling verbonden armen, speciale race-schokdempers,
veren met moer voor het aanpassen van de hoogte van de auto.
Stuurinrichting:
Elektrische stuurbekrachtiging met race-tuning
Remmen:
Brembo radiale remklauw vooraan met vier zuigers M4X40.
• Geperforeerde, zelfventilerende voorremschijf, ø 305 mm x 28 mm.
• Achterremklauw met ø 36 mm zuiger.
• Remschijf achter, ø 264 mm x 11 mm.
• Hoogwaardige Racing-remblokken.
Koetswerk:
Achterspoiler en voorbumpersplitter (deze laatste is niet op elke foto te zien maar wordt wel met de wagen geleverd!).
Chassis:
Versterkte kooistructuur, aan de carrosserie gelast.
Verligt interieur, Sabelt Racing-veiligheidsopstelling.
Geoptimaliseerde rijpositie, verschoven naar het midden van de auto.
Wielen:
Gelakte, gesmede aluminium wielen, 7” x 17”.
Banden:
205/50 ZR17
Auto wordt geleverd met een extra set velgen met regenbanden
Gewicht:
930 kg
Evaluation de prix
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 190,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.380,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 5.232,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,54
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 109,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0591
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0354
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Creditplus Bank AG, Augustenstraße 7, 70178 Stuttgart
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Assurance
Découvrez votre prix en 3 minutes
Une assistance 24/7
Roulez peu, payez moins
*Plus d’info et fiche produit sur axa.be. Confort Auto est l’assurance auto d’AXA Belgium.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.