detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
217 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2003
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 217 500 km
- Année
- 11/2003
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 179 cm³
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 335 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
12,1 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 287 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Régulateur de vitesse
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Ordinateur de bord
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-patinage
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares au Xénon
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Kit de dépannage
- Sièges sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
Description
Alfa Romeo 147 GTA
Origineel Nederlands
km stand is correct. Oordeel RDW is "logisch "
Alle opties aanwezig die in 2003 leverbaar waren zoals Bose, navi radio, open dak,leren bekleding en xenon
GT Blackline velgen 18 inch met nagenoeg nieuwe banden Bridgestone Potenza sport/Dunlop SportMaxx RT2
Ik heb de afgelopen jaren zeer veel gedaan aan de GTA. Veel is terug te vinden in mijn topic op het club alfa romeo forum maar ik heb ook heel veel foto en rekeningen. De GTA staat al jaren in een droge garage en wordt de laatste 5 jaar niet in de winter gebruikt.
Elk jaar nieuwe olie en oliefilter
Carosserie in zeer goede staat (niet aan gelast). Beginnende roest is door mij aangepakt en de kokerbalken geinspecteerd met carmera en voorzien van dinitrol behandeling.
Onderstel:
330 mm remmen
Schroefset KW V3 (3200 km oud)
Ultra racing stabilisator achter (nieuw)
Camber bussen PU bovenste draagarmen (nieuw)
Nieuwe onderste draagarmen voor (nieuw)
Nieuwe wiellagers achter (nieuw)
Quiafe diff (nieuw geplaatst door Zagato 2023)
Motorisch + aandrijving
Nieuwe inlaatnokkenas (Martijn Goorden 2019)
Motor + bak zijn uit de auto geweest begin 2023. Toen heel veel zaken vernieuwd (facturen aanwezig) onder andere:
Distributie en waterpomp (stalen schoepen) april 2023 vervangen
Klepdeksels, plenum glasparel gestraald en voorzien van keramische coating
Nagenoeg nieuwe inlaatbuizen + nieuwe GSR Engineering rubbers
RVS koelwaterbuis in het blok
Xtreme tuning cf2
Nieuwe koppeling + drukgroep
Nieuwe spanningsregelaar dynamo
Startmotor gereviseerd
Supersprint midden- en achterdemper
Originele rode spiegelkappen aanwezig
Als je serieus interesse hebt stuur me dan een bericht. Ik reageer niet op berichten met alleen biedingen. Een liefhebber weet wat een GTA waard is dus GEEN onzin biedingen. Er is enige onderhandelingsruimte echter onderhandelen doen we naast de auto.
Origineel Nederlands
km stand is correct. Oordeel RDW is "logisch "
Alle opties aanwezig die in 2003 leverbaar waren zoals Bose, navi radio, open dak,leren bekleding en xenon
GT Blackline velgen 18 inch met nagenoeg nieuwe banden Bridgestone Potenza sport/Dunlop SportMaxx RT2
Ik heb de afgelopen jaren zeer veel gedaan aan de GTA. Veel is terug te vinden in mijn topic op het club alfa romeo forum maar ik heb ook heel veel foto en rekeningen. De GTA staat al jaren in een droge garage en wordt de laatste 5 jaar niet in de winter gebruikt.
Elk jaar nieuwe olie en oliefilter
Carosserie in zeer goede staat (niet aan gelast). Beginnende roest is door mij aangepakt en de kokerbalken geinspecteerd met carmera en voorzien van dinitrol behandeling.
Onderstel:
330 mm remmen
Schroefset KW V3 (3200 km oud)
Ultra racing stabilisator achter (nieuw)
Camber bussen PU bovenste draagarmen (nieuw)
Nieuwe onderste draagarmen voor (nieuw)
Nieuwe wiellagers achter (nieuw)
Quiafe diff (nieuw geplaatst door Zagato 2023)
Motorisch + aandrijving
Nieuwe inlaatnokkenas (Martijn Goorden 2019)
Motor + bak zijn uit de auto geweest begin 2023. Toen heel veel zaken vernieuwd (facturen aanwezig) onder andere:
Distributie en waterpomp (stalen schoepen) april 2023 vervangen
Klepdeksels, plenum glasparel gestraald en voorzien van keramische coating
Nagenoeg nieuwe inlaatbuizen + nieuwe GSR Engineering rubbers
RVS koelwaterbuis in het blok
Xtreme tuning cf2
Nieuwe koppeling + drukgroep
Nieuwe spanningsregelaar dynamo
Startmotor gereviseerd
Supersprint midden- en achterdemper
Originele rode spiegelkappen aanwezig
Als je serieus interesse hebt stuur me dan een bericht. Ik reageer niet op berichten met alleen biedingen. Een liefhebber weet wat een GTA waard is dus GEEN onzin biedingen. Er is enige onderhandelingsruimte echter onderhandelen doen we naast de auto.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 656,61
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.