Kilométrage
91 233 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1996
Carburant
Essence
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 91 233 km
- Année
- 07/1996
- Contrôle technique
- 06/2025
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 749 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 195 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Vitres électriques
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (17")
- Roue de secours
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Eén van de laatste Alfa Romeo's 155 1.7 Wide Body's die nog in Nederland te koop staan en dan ook nog één met een zeer lage km stand van 91.233 km.
De eerste eigenaar was een oud directeur van een groot bedrijf in Groningen die er slechts plm 25000 km mee heeft gereden en om reden van gezondheid de auto moest verkopen. De auto is door mijn vader voor mij aangekocht en ik heb de auto toen later van hem overgenomen.
Nadien heb ik de auto wat opgepimpt door plaatsing van een sportinterieur en o.a. een dashboard klokunit van 2.0 twin spark. Auto is verlaagd en plaatsing sportuitlaat en sportluchtfilter. Ook zijn speciale OZ Racing 17 " lichtmetalen velgen geplaatst. Bandenmaat 205-40-R17 84W
Door de jaren heen zijn er diverse reparaties en noodzakelijk onderhoud aan de auto uitgevoerd. Zo zijn o.a. alle remleidingen door koperen leidingen vervangen.
De motor is voorzien van een distributieketting dus hierover hoef je je geen zorgen te maken.
De carrosserie / lak is wel in een matige staat en heeft wel wat aandacht nodig.
De lak is wat verkrijt zoals dit wel vaker bij deze kleur het geval was.
Op dit moment is bekend dat de homokineet lv wielzijde in de bochten wat bijgeluiden heeft dus op termijn vernieuwd moet worden.
De laatste APK keuring is van dit jaar en de APK loopt nog tot 19 juni 2025.
Kortom een leuke klassieker die wel wat aandacht nodig heeft van een echte Alfist en liefhebber maar waar je gezien de lage km stand nog jaren plezier aan kan beleven.
De eerste eigenaar was een oud directeur van een groot bedrijf in Groningen die er slechts plm 25000 km mee heeft gereden en om reden van gezondheid de auto moest verkopen. De auto is door mijn vader voor mij aangekocht en ik heb de auto toen later van hem overgenomen.
Nadien heb ik de auto wat opgepimpt door plaatsing van een sportinterieur en o.a. een dashboard klokunit van 2.0 twin spark. Auto is verlaagd en plaatsing sportuitlaat en sportluchtfilter. Ook zijn speciale OZ Racing 17 " lichtmetalen velgen geplaatst. Bandenmaat 205-40-R17 84W
Door de jaren heen zijn er diverse reparaties en noodzakelijk onderhoud aan de auto uitgevoerd. Zo zijn o.a. alle remleidingen door koperen leidingen vervangen.
De motor is voorzien van een distributieketting dus hierover hoef je je geen zorgen te maken.
De carrosserie / lak is wel in een matige staat en heeft wel wat aandacht nodig.
De lak is wat verkrijt zoals dit wel vaker bij deze kleur het geval was.
Op dit moment is bekend dat de homokineet lv wielzijde in de bochten wat bijgeluiden heeft dus op termijn vernieuwd moet worden.
De laatste APK keuring is van dit jaar en de APK loopt nog tot 19 juni 2025.
Kortom een leuke klassieker die wel wat aandacht nodig heeft van een echte Alfist en liefhebber maar waar je gezien de lage km stand nog jaren plezier aan kan beleven.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.