detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
252 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
09/2003
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 252 000 km
- Année
- 09/2003
- Contrôle technique
- 09/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 179 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 435 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 3
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
12,3 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 293 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Pare-brise chauffant
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Sièges électriques
- Toit ouvrant
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Isofix
- Phares au Xénon
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Jantes alliage (17")
- Pack Sport
- Palettes de changement de vitesses
- Pneus été
- Roue de secours
- Roue de urgence
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
- Séparateur pour coffre
- Trappe à ski
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
te koop aangeboden, mijn origineel Nederlandse alfa romeo 156 GTA sw Selespeed.
GTA.. gran turismo alleggerita, alhoewel het niet echt een lichtgewicht is maakt de busso veel goed. De auto mag weg, het liefst voor de winter! Want ik rij er dagelijks met veel plezier en een glimlach in, maar liever niet in de winter.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die sceptisch zijn over een selespeed, en terecht. Aangezien de selespeed geen goeie naam heeft. Maar dat is in een gta gelukkig niet het geval.. (uitzonderingen daar gelaten). Het tussengas bij het terugschakelen geeft elke keer weer een lach van oor tot oor..
Opties? Die heeft de gta ook:
-bose audio systeem
-xenon verlichting
-regensensor
-elektrische stoelen
-stoelverwarming
-cruise control
-climate control
-verwarmde buitenspiegels
-elektrische spiegels
-klasse 3 alarm
-schuif/kanteldak (lekt niet)
-rondom 12mm spacers
-bilstein schokbrekers+eibach veren
-madeno einddemper
- middendemper vervanger (rvs)
-cat delete vervanger (rvs)
-compleet maxton design bodykit
En zo kan ik nog wel even doorgaan, veel opties spreken natuurlijk voor zich..
De auto is bikkelhard, verbruikt geen druppel olie en heeft elke 10k netjes zijn beurtjes gehad (agip eni 10w60) er is veel van de onderhoudshistorie bekend, de distributie is gedaan in 2021 bij 212k…
Eigenlijk is er teveel om op te noemen, dus vragen? Stel ze gerust.. prijs is bespreekbaar! Ik heb tot op heden nagenoeg nog geen geïnteresseerde, en verkoop de auto het liefst voor de winter!
meer foto’s evenals meer info op aanvraag.
Mvg Bart
GTA.. gran turismo alleggerita, alhoewel het niet echt een lichtgewicht is maakt de busso veel goed. De auto mag weg, het liefst voor de winter! Want ik rij er dagelijks met veel plezier en een glimlach in, maar liever niet in de winter.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die sceptisch zijn over een selespeed, en terecht. Aangezien de selespeed geen goeie naam heeft. Maar dat is in een gta gelukkig niet het geval.. (uitzonderingen daar gelaten). Het tussengas bij het terugschakelen geeft elke keer weer een lach van oor tot oor..
Opties? Die heeft de gta ook:
-bose audio systeem
-xenon verlichting
-regensensor
-elektrische stoelen
-stoelverwarming
-cruise control
-climate control
-verwarmde buitenspiegels
-elektrische spiegels
-klasse 3 alarm
-schuif/kanteldak (lekt niet)
-rondom 12mm spacers
-bilstein schokbrekers+eibach veren
-madeno einddemper
- middendemper vervanger (rvs)
-cat delete vervanger (rvs)
-compleet maxton design bodykit
En zo kan ik nog wel even doorgaan, veel opties spreken natuurlijk voor zich..
De auto is bikkelhard, verbruikt geen druppel olie en heeft elke 10k netjes zijn beurtjes gehad (agip eni 10w60) er is veel van de onderhoudshistorie bekend, de distributie is gedaan in 2021 bij 212k…
Eigenlijk is er teveel om op te noemen, dus vragen? Stel ze gerust.. prijs is bespreekbaar! Ik heb tot op heden nagenoeg nog geen geïnteresseerde, en verkoop de auto het liefst voor de winter!
meer foto’s evenals meer info op aanvraag.
Mvg Bart
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.120,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 315,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH - Gifhorner Straße 57 - 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.