detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
64 256 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1971
Carburant
Essence
Puissance
63 kW (86 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 64 256 km
- Année
- 01/1971
- Dernier contrôle technique
- 07/2024
- Propriétaires préc.
- 3
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 07/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 63 kW (86 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 300 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 040 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Tissu
Description
Deze Alfa Romeo Giulia 1300 ti was origineel in Beige Cava geleverd. In de de afgelopen 5 jaar is er veel aan de auto vernieuwd op technisch en esthetisch vlak.
Zo heeft de motor een totale revisie gehad in 2024 als ook een nieuw stuurhuis en nieuwe accu. Er is gekozen om de motorruimte tijdens deze werkzaamheden meteen opnieuw te spuiten.
In 2023 was de carburateur gereviseerd. En is er een originele Autovox radio uit 1971 met bluethoot connectie ingebouwd.
2022 zijn de schokdempers en veren vervangen Koni en Bilstein.
Er is een brulpijp gemonteerd en het originele stuur is vervangen door een Nardi stuur. Remmen en leidingen maar ook een rembekrachtiger zijn toegevoegd of vernieuwd. Ook is er een set nieuwe velgen 14” gemonteerd. Er zijn 2 spot repairs gedaan om kritische typische punten aan de carrosserie weer tot nieuwstaat te brengen.
Overall is de auto technisch bijna 100% succesvol aangepakt wetende dat de 5 bak perfect schakelt is hier niets aan gedaan. De enkele carburateur zorgt voor zeer directe gas respons.
Dit is een rijders auto en nu ook weer 100% betrouwbaar als daily driver.
Zo heeft de motor een totale revisie gehad in 2024 als ook een nieuw stuurhuis en nieuwe accu. Er is gekozen om de motorruimte tijdens deze werkzaamheden meteen opnieuw te spuiten.
In 2023 was de carburateur gereviseerd. En is er een originele Autovox radio uit 1971 met bluethoot connectie ingebouwd.
2022 zijn de schokdempers en veren vervangen Koni en Bilstein.
Er is een brulpijp gemonteerd en het originele stuur is vervangen door een Nardi stuur. Remmen en leidingen maar ook een rembekrachtiger zijn toegevoegd of vernieuwd. Ook is er een set nieuwe velgen 14” gemonteerd. Er zijn 2 spot repairs gedaan om kritische typische punten aan de carrosserie weer tot nieuwstaat te brengen.
Overall is de auto technisch bijna 100% succesvol aangepakt wetende dat de 5 bak perfect schakelt is hier niets aan gedaan. De enkele carburateur zorgt voor zeer directe gas respons.
Dit is een rijders auto en nu ook weer 100% betrouwbaar als daily driver.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 517,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 27.222,30
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.