detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
81 397 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1967
Carburant
Essence
Puissance
76 kW (103 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 007
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 81 397 km
- Année
- 02/1967
- Contrôle technique
- 04/2026
- Dernier contrôle technique
- 09/2024
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 76 kW (103 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 960 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grigio Grafito
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Autres
Description
Volgens opgave “Centro Documentazione” te Arese (I) is deze vrijwel
on gerestaureerde GT 1300 Junior geproduceerd op 10 januari 1967 en vervolgens verkocht op 13 januari 1967 aan So.F.A.R. te Parijs, De Franse Importeur voor Alfa Romeo in die tijd.
Op 16 februari 1967 is ze voor de 1e maal in gebruik genomen.
Pas op 05 juli 1999 is de GT in Nederland geïmporteerd en als liefhebbers auto gebruikt.
Nadat bij de 2e Nederlandse eigenaar de motor stuks is gegaan, heeft ze sedert 2020 stil gestaan, alwaar ik haar in een soort GTA trim aan heb getroffen.
Juni 2023: Alhier zijn alle wrap verwijderd, evenals de imitatie gta Gril en vervangen met de originele delen die keurig netjes waren bewaard.
Gezocht naar een correcte “530” motor en gevonden. Deze motor is geheel in orde gebracht; oa: nieuwe pakkingen, waterpomp, carburateurrubbers etc etc.
Enige lichte beschadigingen zijn bijgewerkt, evenals het zitgedeelte van de bestuurdersstoel.
Verder betreft het een oudere restauratie en is dit hele mooie exemplaar nog voorzien van de originele kokers etc..
Vredesrein classics zijn in het verleden gemonteerd, hetgeen aangeeft dat de vorige bezitter (alfa) hart had voor z’n GT 1300 Junior.
Teven origineel voorzien van de originele “diepe” achterspatbordranden en het zgn “platte” dashboard.
In de jaren van productie van dit model werd deze Grigio Grafito (donkergrijze) buitenkleur gecombineerd met rood interieur.
Dikwijls werden ze dan ook overgespoten in het door velen gewenste Alfa Rood.
Ook prachtig, maar toch bijzonder te noemen dat deze originele fantastische combinatie behouden is gebleven.
Het geheel wordt verder afgemaakt door geen enkele verandering bijv. brede velgen ofzo.
Standaard werd er in de jaren 60 geen stuurslot voorzien, er is toentertijd gekozen dit “aftermarket” van het merk “Bloster” te laten monteren, hetgeen er bijzonder goed bij past. Deze komen over de stuurkolom gemonteerd en zien er zeer stijlvol uit. Uiteraard werkend met originele sleutel erbij.
Geïnteresseerd ?
Even bellen of mailen voor een afspraak.
Koffie ? Nooit klaar ! Alleen verse- !
on gerestaureerde GT 1300 Junior geproduceerd op 10 januari 1967 en vervolgens verkocht op 13 januari 1967 aan So.F.A.R. te Parijs, De Franse Importeur voor Alfa Romeo in die tijd.
Op 16 februari 1967 is ze voor de 1e maal in gebruik genomen.
Pas op 05 juli 1999 is de GT in Nederland geïmporteerd en als liefhebbers auto gebruikt.
Nadat bij de 2e Nederlandse eigenaar de motor stuks is gegaan, heeft ze sedert 2020 stil gestaan, alwaar ik haar in een soort GTA trim aan heb getroffen.
Juni 2023: Alhier zijn alle wrap verwijderd, evenals de imitatie gta Gril en vervangen met de originele delen die keurig netjes waren bewaard.
Gezocht naar een correcte “530” motor en gevonden. Deze motor is geheel in orde gebracht; oa: nieuwe pakkingen, waterpomp, carburateurrubbers etc etc.
Enige lichte beschadigingen zijn bijgewerkt, evenals het zitgedeelte van de bestuurdersstoel.
Verder betreft het een oudere restauratie en is dit hele mooie exemplaar nog voorzien van de originele kokers etc..
Vredesrein classics zijn in het verleden gemonteerd, hetgeen aangeeft dat de vorige bezitter (alfa) hart had voor z’n GT 1300 Junior.
Teven origineel voorzien van de originele “diepe” achterspatbordranden en het zgn “platte” dashboard.
In de jaren van productie van dit model werd deze Grigio Grafito (donkergrijze) buitenkleur gecombineerd met rood interieur.
Dikwijls werden ze dan ook overgespoten in het door velen gewenste Alfa Rood.
Ook prachtig, maar toch bijzonder te noemen dat deze originele fantastische combinatie behouden is gebleven.
Het geheel wordt verder afgemaakt door geen enkele verandering bijv. brede velgen ofzo.
Standaard werd er in de jaren 60 geen stuurslot voorzien, er is toentertijd gekozen dit “aftermarket” van het merk “Bloster” te laten monteren, hetgeen er bijzonder goed bij past. Deze komen over de stuurkolom gemonteerd en zien er zeer stijlvol uit. Uiteraard werkend met originele sleutel erbij.
Geïnteresseerd ?
Even bellen of mailen voor een afspraak.
Koffie ? Nooit klaar ! Alleen verse- !
Leasing
detailpage.leasing.title Vrehen Classico
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 28.128,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,71
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 586,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelVrehen Classico
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2017InterlocuteurR. Vrehen
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.