detailpage.leasing.tip.text
Alfa Romeo GT1300 Junior uit 1974, maar dan helemaal nieuw!
€ 52 500,-5
A discuter
Autobedrijf Jan Brinkman
Kilométrage
76 809 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1974
Carburant
Essence
Puissance
64 kW (87 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Italie
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 76 809 km
- Année
- 04/1974
- Contrôle technique
- 04/2028
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 64 kW (87 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 281 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 969 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Autres
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- Couleur originale
- Giallo Ochra
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Alfa Romeo GT 1300 Junior uit 1974, maar dan écht helemaal nieuw!
Ging de zon bij u ook ineens schijnen toen u de foto’s hierboven bekeek? Wat een zonnige Junior is dit! Echt een Alfa Romeo om heel erg vrolijk van te worden…
De GTV coupé die Giorgetto Giugiaro voor Bertone schetste behoort volgens ons tot één van zijn mooiste ontwerpen. Een auto die door zijn lijnvoering en details steeds weer een enorme indruk maakt. En in deze uitvoering en kleurstelling zeker!
Want ook al brengt de frisse okergele kleur van deze Alfa Romeo GT 1300 Junior coupé uit 1974 vast al een brede glimlach op uw gezicht, u wordt absoluut nog veel vrolijker als u ziet in wat voor absoluut unieke conditie deze schitterende creatie verkeert.
De foto's laten het u wellicht al zien: superlatieven schieten echt te kort, dit exemplaar is werkelijk in nieuwstaat!
Deze “Bertone” werd recent totaal gerestaureerd, waarbij de carrosserie eerst helemaal kaal werd gemaakt. Daarna werd hij weer superstrak in de bijzonder aantrekkelijke (en originele) kleur “Giallo ochra” gespoten en met veel aandacht voor details en originaliteit weer opgebouwd.
Daarbij werd de Alfa natuurlijk ook technisch geheel onder handen genomen. Werkelijk niets is ongemoeid gelaten en er is zeker niet op kosten bespaard. Zo werden de motor, de carburateurs, de versnellingsbak en de achteras totaal gereviseerd. Ook werd het onderstel voorzien van nieuwe kogels, draagarmbussen, een goed functionerend stuurhuis en een gereviseerd hulpstuurhuis. En rondom werden ook de wiellagers nog vernieuwd.
De carrosserie van deze Junior is nu uiteraard smetteloos en alle passingen van het plaatwerk zijn perfect. Om echt heel blij van te worden! En van al het onberispelijke chroom- en RVS-werk rondom en de nieuwe bumpers voor en achter wordt u ongetwijfeld ook heel vrolijk.
Verbrede 6,5 x14 stalen velgen met Vredestein Sportracks banden in de maat 185/70-14 maken het geheel echt af. En doordat de auto iets (zeker niet te veel) verlaagd werd, kreeg hij toch een lekkere stoere uitstraling.
Door dit alles kunnen wij het heel goed begrijpen als u zojuist zelfs hevig verliefd bent geraakt op deze "Bella". Bij ons groeide de liefde tijdens het werk ook elke dag.
Maar zoals bij elke échte liefde gaat het natuurlijk ook erg om de binnenkant. Gelukkig wordt u daar door een smetteloos, absoluut onbeschadigd fraai zwart skailederen interieur verwelkomd. Wij weten het zeker: heerlijke, originele fauteuils waarin u comfortabel zit en toch veel zijdelingse steun ondervindt, een fraai origineel stuurwiel in uw handen én een splinternieuw glanzend houten dashboard (dus geen scheuren of lelijke afdekkap) met vlekkeloze chroomdelen voor u laten al uw dromen uitkomen.
Zeker als u de levendige 1300 motor in de onberispelijke motorruimte start en het gaspedaal vloert. De prachtige viercilinder van deze GT Junior reageert dankzij zijn dubbele Solex carburateurs enorm gretig op zo’n aansporing, pakt al onder in de toeren lekker op en laat de auto met zo’n 90 pk heerlijk accelereren. Daarbij geholpen door het lage gewicht van slechts 930 kg.
Bij dat alles wordt u getrakteerd op het originele, kippenvel opwekkende, typische Alfa geluid uit de volledig nieuwe RVS Alfaholics uitlaat. Als dat niet lekker is...
U begrijpt: bij het rijden wordt het zo mogelijk nóg veel lekkerder, want bij deze vrolijk makende Italiaanse geschiedenisles op wielen gaat u niet alleen heel soepel door de prettig schakelende 5-versnellingsbak, maar de wegligging is natuurlijk ook legendarisch goed. Zo wordt elke leuke tocht een klein feestje en elke stevige bocht een hoogtepunt.
Na de totale restauratie is er, naast onze proefrit, nog niet met deze geheel nieuw gecreëerde schoonheid gereden. Maar uw nieuwe liefde staat vol ongeduld op u te wachten om samen volop vrolijk te gaan genieten! Voor € 52.500,- is zij snel de uwe.
Bel voor meer informatie of een afspraakje voor een spannende proefrit met Alfa specialist Jan Brinkman:
Autobedrijf Jan Brinkman,
Veldkersweg 6
3053 JR Rotterdam
+31 (0)10 285 7252
+31 (0)6 5538 5528
info@autobedrijfbrinkman.nl
www.autobedrijfbrinkman.nl
Ging de zon bij u ook ineens schijnen toen u de foto’s hierboven bekeek? Wat een zonnige Junior is dit! Echt een Alfa Romeo om heel erg vrolijk van te worden…
De GTV coupé die Giorgetto Giugiaro voor Bertone schetste behoort volgens ons tot één van zijn mooiste ontwerpen. Een auto die door zijn lijnvoering en details steeds weer een enorme indruk maakt. En in deze uitvoering en kleurstelling zeker!
Want ook al brengt de frisse okergele kleur van deze Alfa Romeo GT 1300 Junior coupé uit 1974 vast al een brede glimlach op uw gezicht, u wordt absoluut nog veel vrolijker als u ziet in wat voor absoluut unieke conditie deze schitterende creatie verkeert.
De foto's laten het u wellicht al zien: superlatieven schieten echt te kort, dit exemplaar is werkelijk in nieuwstaat!
Deze “Bertone” werd recent totaal gerestaureerd, waarbij de carrosserie eerst helemaal kaal werd gemaakt. Daarna werd hij weer superstrak in de bijzonder aantrekkelijke (en originele) kleur “Giallo ochra” gespoten en met veel aandacht voor details en originaliteit weer opgebouwd.
Daarbij werd de Alfa natuurlijk ook technisch geheel onder handen genomen. Werkelijk niets is ongemoeid gelaten en er is zeker niet op kosten bespaard. Zo werden de motor, de carburateurs, de versnellingsbak en de achteras totaal gereviseerd. Ook werd het onderstel voorzien van nieuwe kogels, draagarmbussen, een goed functionerend stuurhuis en een gereviseerd hulpstuurhuis. En rondom werden ook de wiellagers nog vernieuwd.
De carrosserie van deze Junior is nu uiteraard smetteloos en alle passingen van het plaatwerk zijn perfect. Om echt heel blij van te worden! En van al het onberispelijke chroom- en RVS-werk rondom en de nieuwe bumpers voor en achter wordt u ongetwijfeld ook heel vrolijk.
Verbrede 6,5 x14 stalen velgen met Vredestein Sportracks banden in de maat 185/70-14 maken het geheel echt af. En doordat de auto iets (zeker niet te veel) verlaagd werd, kreeg hij toch een lekkere stoere uitstraling.
Door dit alles kunnen wij het heel goed begrijpen als u zojuist zelfs hevig verliefd bent geraakt op deze "Bella". Bij ons groeide de liefde tijdens het werk ook elke dag.
Maar zoals bij elke échte liefde gaat het natuurlijk ook erg om de binnenkant. Gelukkig wordt u daar door een smetteloos, absoluut onbeschadigd fraai zwart skailederen interieur verwelkomd. Wij weten het zeker: heerlijke, originele fauteuils waarin u comfortabel zit en toch veel zijdelingse steun ondervindt, een fraai origineel stuurwiel in uw handen én een splinternieuw glanzend houten dashboard (dus geen scheuren of lelijke afdekkap) met vlekkeloze chroomdelen voor u laten al uw dromen uitkomen.
Zeker als u de levendige 1300 motor in de onberispelijke motorruimte start en het gaspedaal vloert. De prachtige viercilinder van deze GT Junior reageert dankzij zijn dubbele Solex carburateurs enorm gretig op zo’n aansporing, pakt al onder in de toeren lekker op en laat de auto met zo’n 90 pk heerlijk accelereren. Daarbij geholpen door het lage gewicht van slechts 930 kg.
Bij dat alles wordt u getrakteerd op het originele, kippenvel opwekkende, typische Alfa geluid uit de volledig nieuwe RVS Alfaholics uitlaat. Als dat niet lekker is...
U begrijpt: bij het rijden wordt het zo mogelijk nóg veel lekkerder, want bij deze vrolijk makende Italiaanse geschiedenisles op wielen gaat u niet alleen heel soepel door de prettig schakelende 5-versnellingsbak, maar de wegligging is natuurlijk ook legendarisch goed. Zo wordt elke leuke tocht een klein feestje en elke stevige bocht een hoogtepunt.
Na de totale restauratie is er, naast onze proefrit, nog niet met deze geheel nieuw gecreëerde schoonheid gereden. Maar uw nieuwe liefde staat vol ongeduld op u te wachten om samen volop vrolijk te gaan genieten! Voor € 52.500,- is zij snel de uwe.
Bel voor meer informatie of een afspraakje voor een spannende proefrit met Alfa specialist Jan Brinkman:
Autobedrijf Jan Brinkman,
Veldkersweg 6
3053 JR Rotterdam
+31 (0)10 285 7252
+31 (0)6 5538 5528
info@autobedrijfbrinkman.nl
www.autobedrijfbrinkman.nl
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Jan Brinkman
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 532,62
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Jan Brinkman
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2013InterlocuteurJan Brinkman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.