detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
226 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2004
Carburant
Essence
Puissance
122 kW (166 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 226 000 km
- Année
- 11/2004
- Contrôle technique
- 07/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 122 kW (166 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 970 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 295 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
8,7 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 207 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège passager repliable
- Système de navigation
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Ordinateur de bord
- Sécurité
- Direction assistée
- Isofix
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Ecran tactile
- Jantes alliage
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Met enige twijfel bied ik mijn Alfa Romeo GT 2.0 JTS aan – een elegante en sportieve coupé die heerlijk rijdt, strak schakelt en nog steeds elke rit een glimlach op je gezicht tovert. De auto is voorzien van leren bekleding, een navigatiescherm, parkeersensoren achter en een achteruitrijcamera. Ook climate control is aanwezig; vorig jaar is de aircopomp nog vervangen, al functioneert het airco op dit moment nog niet volledig zoals het hoort. Een aandachtspunt.
De GT staat op een set unieke velgen die het sportieve karakter extra benadrukken. De auto heeft hier en daar wat gebruikerssporen aan de buitenkant, wat te verwachten is gezien zijn leeftijd. Op de linkerachterzijde zit een sticker die is aangebracht door de vorige eigenaar, vermoedelijk om een plekje in de lak te verbergen. Binnenin is het netjes en verzorgd.
De auto rijdt goed, maar er is ook een aandachtspunt rondom de olievoorziening. In eerste instantie werd gedacht aan een olielekkage, maar vermoedelijk wordt de olie niet goed doorgevoerd naar het bovenste deel van het motorblok. Volgens de garage zou dit mogelijk opgelost kunnen worden door het reinigen of vervangen van de oliezeef of oliepomp. Onlangs zijn de bougies vervangen, maar door het olieprobleem lijken deze momenteel minder goed te presteren. Verder werkt het elektrisch raammechanisme aan de bestuurderszijde niet; dit is een bekend punt bij dit model en eenvoudig op te lossen met een plug-and-play module.
De auto is APK-gekeurd tot juli 2025 en wordt geleverd met twee sleutels, 1 met afstandsbediening, alleen de achterklep knop werkt niet maar voor de rest wel. Ondanks de genoemde punten is het nog steeds een fijne auto met veel potentie. Als ik geen auto van de zaak had gekregen, had ik deze GT waarschijnlijk gewoon gehouden. Maar doordat ik er nu nauwelijks nog gebruik van maak en geen tijd heb om er verder in te investeren, moet hij helaas weg.
Bij serieuze interesse ben je van harte welkom om de auto te komen bekijken. Vragen beantwoord ik uiteraard graag.
De GT staat op een set unieke velgen die het sportieve karakter extra benadrukken. De auto heeft hier en daar wat gebruikerssporen aan de buitenkant, wat te verwachten is gezien zijn leeftijd. Op de linkerachterzijde zit een sticker die is aangebracht door de vorige eigenaar, vermoedelijk om een plekje in de lak te verbergen. Binnenin is het netjes en verzorgd.
De auto rijdt goed, maar er is ook een aandachtspunt rondom de olievoorziening. In eerste instantie werd gedacht aan een olielekkage, maar vermoedelijk wordt de olie niet goed doorgevoerd naar het bovenste deel van het motorblok. Volgens de garage zou dit mogelijk opgelost kunnen worden door het reinigen of vervangen van de oliezeef of oliepomp. Onlangs zijn de bougies vervangen, maar door het olieprobleem lijken deze momenteel minder goed te presteren. Verder werkt het elektrisch raammechanisme aan de bestuurderszijde niet; dit is een bekend punt bij dit model en eenvoudig op te lossen met een plug-and-play module.
De auto is APK-gekeurd tot juli 2025 en wordt geleverd met twee sleutels, 1 met afstandsbediening, alleen de achterklep knop werkt niet maar voor de rest wel. Ondanks de genoemde punten is het nog steeds een fijne auto met veel potentie. Als ik geen auto van de zaak had gekregen, had ik deze GT waarschijnlijk gewoon gehouden. Maar doordat ik er nu nauwelijks nog gebruik van maak en geen tijd heb om er verder in te investeren, moet hij helaas weg.
Bij serieuze interesse ben je van harte welkom om de auto te komen bekijken. Vragen beantwoord ik uiteraard graag.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 189,-
- detailpage.leasing.total
- € 189,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 8.616,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,47
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 359,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1261
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0559
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.