detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
146 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2005
Carburant
Essence
Puissance
177 kW (241 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 146 500 km
- Année
- 11/2005
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 177 kW (241 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 179 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 385 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Hayon arrière électrique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Isofix
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (18")
- Sièges sport
- Suspension sport
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Aangeboden, Alfa Romeo GT 3.2 V6 11-2005 146XXXkm
Na bijna 6 jaar met veel plezier is het voor mij tijd om naar een volgende Alfa te gaan.
Daarom mag mijn GT naar een volgende liefhebber.
De auto
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Bouwjaar 11-2005
Km-stand: 146xxx (wordt nog mee gereden, voornamelijk weekend gebruik)
voorzien van
Natuurlijk de heerlijke Busso V6!
Climate control
Verwarmde buitenspiegels
Creme leder interieur
Cruise controle
Bose geluidsinstallatie
codekaart aanwezig
Bestuurders en bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar
Parkeersensoren achter (onzichtbaar, retrofit)
Carkit Mantson via CD changer input, ook voor Bluetooth audio
Historie vanaf de eerste eigenaar aanwezig dmv. facturen en boekje.
Sinds dat ik de GT heb, is er veel (preventief) vervangen en aangepast.
Onderstel:
Interieur:
Er is niet bezuinigd op onderhoud, waar mogelijk originele onderdelen gebruikt, of op zijn minst de beste kwaliteit.
Tanken doe ik alleen met BP Ultimate 98 (i.v.m geen ethanol toegevoegd).
Binnen gestald.
Binnenkort is de auto wel toe aan een nieuwe snaar en verse olie.
Lang verhaal kort, een fijn rijdende GT, klaar voor een volgende liefhebber.
Na bijna 6 jaar met veel plezier is het voor mij tijd om naar een volgende Alfa te gaan.
Daarom mag mijn GT naar een volgende liefhebber.
De auto
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Bouwjaar 11-2005
Km-stand: 146xxx (wordt nog mee gereden, voornamelijk weekend gebruik)
voorzien van
Natuurlijk de heerlijke Busso V6!
Climate control
Verwarmde buitenspiegels
Creme leder interieur
Cruise controle
Bose geluidsinstallatie
codekaart aanwezig
Bestuurders en bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar
Parkeersensoren achter (onzichtbaar, retrofit)
Carkit Mantson via CD changer input, ook voor Bluetooth audio
Historie vanaf de eerste eigenaar aanwezig dmv. facturen en boekje.
Sinds dat ik de GT heb, is er veel (preventief) vervangen en aangepast.
Onderstel:
- Nieuwe draagarmen voorzijde, onder en boven.
- Novitec Corsa+ schroefset (zelfde als KW V2 RVS, rebound instelbaar)
- Ongeveer 3,5 cm verlaagd, nergens last van drempels of verkeersbulten.
- Eibach Anti-roll bar set voorzien van Strongflex PUR rubbers en verzwaarde anti-roll drop links
- Camber correctie set in de bovenste draagarmen, zet de wielen terug in camber naar originele waarden na verlagen
- Tarox Remschijven met Performance friction remblokken (geven zeer weinig remstof!).
- Zwarte RVS remslangen
- Geen rammels of kraakjes.
- Wizard kat loze spruitstukken met heatwrap. Houd veel warmte weg uit de motor ruimte om de achterste koppakking en de motor ECU een langer leven te geven.
- Equal length down pipes
- Originele main kat sectie
- Wizard midden demper (evt ook demper loze midden pijp van Wizard)
- Wizard Hybride achter demper. Dit is een zeer mooi gemaakte RVS demper naar het originele ontwerp, tikkie luider als standaard. Tijdens cruisen geen gedrone of gebrom, erg comfortabel.
- Tijdens plaatsen van de spruitstukken 3 jaar geleden van de gelegenheid gebruik gemaakt om de motor ruimte weer netjes te maken en preventief groot onderhoud te doen omdat we er goed bij konden.Startmotor en dynamo gereviseerd
- Koppeling compleet vervangen incl. drukgroep en lager
- Koppeling cilinder vervangen
- Krukas kering vervangen
- Thermostaat vervangen
- Airco condensor vervangen
- Vele pakkingen en 0-ringen vervangen, oa van de koeling buis.
- Complete distributie met waterpomp (stalen schoepen), alle rollen en spanner dus ook (scheelt bij de volgende wissel, die is dan wat eenvoudiger)
- Aandrijfas hoezen en bak keeringen
- Motorsteun
- Originele cloverleaf 18”wielen, recent geheel laten herstellenGericht
- Zwarte grondlaag poeder coat, zilver gespoten nat lak, blanke laag poeder coat, geeft een mooi effect en niet te vergelijken met standaard zilver poedercoat herstel,
- Velgen in de Gyeon Q² Rim quarz coating
- Nieuwe Michelin PS5
- Nieuwe logos
- Nieuwe! Achterlichten (niet meer verkrijgbaar)
- Nieuwe logo’s voor en achter, voorzijde ook logo houder chroom vervangen
- Slechte plek in dorpel is vervangen, isolatie zakken zijn eruit en dorpels zijn voorzien van RX5 en RX7 bescherming.
- Lakwerk is aardig goed voor een auto van 20 jaar, dus ook wel wat krasjes her en der
- In mijn bezit geen schade gehad behalve de achterbumper, die is vervangen. Tevens e.e.a. aan oude parkeer schade hersteld.
Interieur:
- Originele staat.
- Geen plak zooi op de raamschakelaars en deurhandels.
- Bestuurdersstoel heeft gebruikssporen (2 losse naadjes), maar zit nog prima.
Er is niet bezuinigd op onderhoud, waar mogelijk originele onderdelen gebruikt, of op zijn minst de beste kwaliteit.
Tanken doe ik alleen met BP Ultimate 98 (i.v.m geen ethanol toegevoegd).
Binnen gestald.
Binnenkort is de auto wel toe aan een nieuwe snaar en verse olie.
Lang verhaal kort, een fijn rijdende GT, klaar voor een volgende liefhebber.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.472,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 239,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0533
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0319
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.