detailpage.leasing.tip.text
Alfa Romeo GTVBusso 2.0 V6 TB - Schuifdak - Leer - Full History
€ 19 900,-5
Lohmann's AutoSelect
Kilométrage
44 521 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1999
Carburant
Essence
Puissance
148 kW (201 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 44 521 km
- Année
- 02/1999
- Contrôle technique
- 01/2026
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 09/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 148 kW (201 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 996 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 405 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Super Plus 98
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (16")
- Pot catalytique
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Nero 601 / Momo Leder Nero 440
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Op de Autosalon van Genève in 1995 introduceert Alfa Romeo zijn nieuwe GTV, type 916. De sierlijke, unieke wigvorm van deze sportcoupé komt tot stand in nauwe samenwerking met meester ontwerper Pininfarina en de topversies worden voorzien van de beroemde Busso V6 motoren.
In 1998 worden een aantal modificaties doorgevoerd, wat resulteert in de GTV fase 2 met o.a. een nóg fraaier dashboard.
De hier aangeboden GTV is zo'n fase 2 en voorzien van de begeerlijke Busso 2.0 V6 Turbomotor, waarvan er slechts 690 zijn geleverd, op een totale prodctie van 17.328 GTV's fase 2. De 2.0 V6 TB is zo begeerlijk, omdat hij het volledige koppel van 271 Nm al beschikbaar heeft bij 2400 toeren/min., tegenover 270 Nm bij 5000 toeren/min. bij de 3.0 V6. Dus sneller inhalen en gunstig voor het verbruik. De Alfa is voorzien van het zwarte Momo lederen sportinterieur, automatische airconditioning en het eveneens zeldzame, elektrisch bedienbare schuifdak af fabriek. Ook is de GTV voorzien van de mooie Supersprint sportdemper.
De Alfa is in 1999 nieuw geleverd in Duitsland en al vanaf april 2000, met 6.250 km op de teller naar een liefhebber in Zweden gegaan. In 2023 is ze met een km-stand van slechts 40.519 naar Nederland gekomen. Het volledige km-verloop is uiteraard aantoonbaar en de lak is 100% origineel. Wát een schitterende Alfa!
In september '23 is bij groot onderhoud o.a. de distributieriem vervangen en ook van de taxatiewaarde à € 24.500,- d.d. oktober '23 is het rapport aanwezig.
Wil jij deze Alfa GTV eens vrijblijvend komen bekijken? Als automakelaar informeer ik je graag en in alle rust, maar wel ALLEEN OP AFSPRAAK. Dat kan ook op een avond. Bel gerust tussen 9 en 21 uur, ook voor advies over andere auto-zaken.
Wil jij gemakkelijk jouw ideale auto thuisbezorgd?
Wil jij jouw auto verkopen?
Welkom bij LOHMANN'S AUTOSELECT.
+31(0) 627 140 781
In 1998 worden een aantal modificaties doorgevoerd, wat resulteert in de GTV fase 2 met o.a. een nóg fraaier dashboard.
De hier aangeboden GTV is zo'n fase 2 en voorzien van de begeerlijke Busso 2.0 V6 Turbomotor, waarvan er slechts 690 zijn geleverd, op een totale prodctie van 17.328 GTV's fase 2. De 2.0 V6 TB is zo begeerlijk, omdat hij het volledige koppel van 271 Nm al beschikbaar heeft bij 2400 toeren/min., tegenover 270 Nm bij 5000 toeren/min. bij de 3.0 V6. Dus sneller inhalen en gunstig voor het verbruik. De Alfa is voorzien van het zwarte Momo lederen sportinterieur, automatische airconditioning en het eveneens zeldzame, elektrisch bedienbare schuifdak af fabriek. Ook is de GTV voorzien van de mooie Supersprint sportdemper.
De Alfa is in 1999 nieuw geleverd in Duitsland en al vanaf april 2000, met 6.250 km op de teller naar een liefhebber in Zweden gegaan. In 2023 is ze met een km-stand van slechts 40.519 naar Nederland gekomen. Het volledige km-verloop is uiteraard aantoonbaar en de lak is 100% origineel. Wát een schitterende Alfa!
In september '23 is bij groot onderhoud o.a. de distributieriem vervangen en ook van de taxatiewaarde à € 24.500,- d.d. oktober '23 is het rapport aanwezig.
Wil jij deze Alfa GTV eens vrijblijvend komen bekijken? Als automakelaar informeer ik je graag en in alle rust, maar wel ALLEEN OP AFSPRAAK. Dat kan ook op een avond. Bel gerust tussen 9 en 21 uur, ook voor advies over andere auto-zaken.
Wil jij gemakkelijk jouw ideale auto thuisbezorgd?
Wil jij jouw auto verkopen?
Welkom bij LOHMANN'S AUTOSELECT.
+31(0) 627 140 781
Leasing
detailpage.leasing.title Lohmann's AutoSelect
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 479,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelLohmann's AutoSelect
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2019InterlocuteurNiels Lohmann
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.