detailpage.leasing.tip.text
Alfa Romeo JuniorGt Junior Scalino
€ 85 000,-5
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Rausch Racing bv
listpage.listItem.rating.accessibility
Kilométrage
49 152 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1969
Carburant
Essence
Puissance
140 kW (190 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- Version pays
- Italie
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 49 152 km
- Année
- 04/1969
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 140 kW (190 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 954 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
1969 Alfa Romeo GT Junior Scalino – Ongeëvenaarde ombouw met top raceronderdelen
Te koop: Een 1969 Alfa Romeo GT Junior Scalino die niet alleen de klassieke charme van de originele GT Junior behoudt, maar ook volledig is omgebouwd met de beste onderdelen uit de racerij. Deze ongeziene ombouw is een meesterwerk van vakmanschap, met een motor, ophanging, remmen en meer die zijn afgeleid van de hoogste standaarden in de motorsport. De auto is ontworpen voor prestaties, met een scherp oog voor detail en kwaliteit.
Kenmerken:
De auto is verder voorzien van een volledig nieuw interieur, inclusief race meters die de juiste informatie geven voor een serieuze rijder. De knaf gekeurde rolkooi biedt extra veiligheid, en de race benzinetank zorgt voor optimale brandstoflevering tijdens lange ritten of racen.
Met de aluminium deuren en lichtgewicht koffer en motorkap is de auto ontworpen om niet alleen sneller, maar ook lichter te zijn. Het gebruik van Alfaholics-onderdelen door de hele auto zorgt voor een robuuste en betrouwbare afwerking, waarbij geen concessies zijn gedaan op het gebied van prestaties.
Bijzonderheden:
De ultieme mix van klassieke schoonheid en moderne kracht.
Neem contact op voor meer informatie of om een bezichtiging te plannen. Dit is een auto die je niet vaak zult tegenkomen – mis deze kans niet!
Te koop: Een 1969 Alfa Romeo GT Junior Scalino die niet alleen de klassieke charme van de originele GT Junior behoudt, maar ook volledig is omgebouwd met de beste onderdelen uit de racerij. Deze ongeziene ombouw is een meesterwerk van vakmanschap, met een motor, ophanging, remmen en meer die zijn afgeleid van de hoogste standaarden in de motorsport. De auto is ontworpen voor prestaties, met een scherp oog voor detail en kwaliteit.
Kenmerken:
- Bouwjaar: 1969
- Motor: 2.0 nord motor, volledig aangepast naar 190 pk
- Transmissie: 5-versnellingshandgeschakeld
- Ophangingssysteem: Intrax coilovers op maat, met originele GTA en alfaholics ophangingsarmen
- Remmen: Volledig aangepaste remmen voor ultieme prestaties
- Kleur: bluette
- Interieur: Volledig nieuw, voorzien van race meters en een knaf gekeurde rolkooi
- Benzinetank: Race-spec benzinetank voor optimale brandstoflevering
- Velgen: Hoogwaardige Alfaholics velgen
- Deuren en koffer: Lichtgewicht aluminium deuren en koffer
- Speciale onderdelen: Veel Alfaholics onderdelen en andere high-performance componenten!!!
De auto is verder voorzien van een volledig nieuw interieur, inclusief race meters die de juiste informatie geven voor een serieuze rijder. De knaf gekeurde rolkooi biedt extra veiligheid, en de race benzinetank zorgt voor optimale brandstoflevering tijdens lange ritten of racen.
Met de aluminium deuren en lichtgewicht koffer en motorkap is de auto ontworpen om niet alleen sneller, maar ook lichter te zijn. Het gebruik van Alfaholics-onderdelen door de hele auto zorgt voor een robuuste en betrouwbare afwerking, waarbij geen concessies zijn gedaan op het gebied van prestaties.
Bijzonderheden:
- 190 pk motoruitvoering, op basis van een 2.0 Nord motor, volledig aangepast voor high-performance
- Intrax ophangingssysteem op maat met originele GTA-onderdelen voor superieure handling
- Volledig aangepaste remmen voor optimale controle en veiligheid
- Alfaholics velgen en onderdelen voor een authentieke, hoogwaardige afwerking
- Race-spec benzinetank en lichtgewicht aluminium deuren en koffer
- Geconfigureerd met een knaf gekeurde rolkooi en race meters in het interieur
- Perfect voor de serieuze verzamelaar of de motorsportliefhebber
De ultieme mix van klassieke schoonheid en moderne kracht.
Neem contact op voor meer informatie of om een bezichtiging te plannen. Dit is een auto die je niet vaak zult tegenkomen – mis deze kans niet!
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title Rausch Racing bv
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 21.077,28
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 439,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelRausch Racing bv
listpage.listItem.rating.accessibility
InterlocuteurMichael Rausch
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.