detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
64 000 km
Transmission
-
Année
03/2002
Carburant
Essence
Puissance
72 kW (98 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 64 000 km
- Année
- 03/2002
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 72 kW (98 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Beste lezer,
Hierbij bied ik mijn prachtige Aprilia ETV1000 Caponord uit 2002 aan.
Dit is een 1000cc V2 motor die bekend staat om zijn trekkracht en de indrukwekkende afstanden die hij kan afleggen. Deze adventure- en reismotor komt niet vaak voor. Dit unieke exemplaar is voorzien van valbeugels, originele top- en zijkoffers, led-mistlichten, usb-oplader, Brembo remmen voor en achter, middenbok en een GIVI extra groot windscherm.
Dit is een echte alleskunner die zich zowel op hoge drempels, offroad, snelwegen als in bochten uitstekend beweegt.
Ik heb hem sinds mei (dus nog niet zo lang), gekocht op 60.200 km. Inmiddels heb ik er ruim 3.000 km bij gereden en ik gebruik hem nog dagelijks. Ik verkoop hem omdat ik hem zelf iets te groot vind. De motor staat veilig en droog onder een afdakje en bij de vorige eigenaren stond hij altijd binnen.
Sinds ik hem heb gekocht, heb ik zelf de valbeugels, verlichting en usb-oplader toegevoegd. Onlangs heb ik een kleine onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Hierbij zijn enkele slijtageonderdelen vervangen, zoals de voor- en achterbanden, de achterremschijf, de achterremblokken en de voorwiellagers.
Je krijgt van mij de standaard uitlaat. De scorpion uitlaat is inmiddels verkocht
De Quadlock houder zit er niet bij; deze haal ik eraf bij de overdracht.
Voordelen:
- Hij rijdt echt heel lekker.
- Je valt lekker op; automobilisten maken vaak ruimte voor je.
- Perfect vermogen, niet te veel en niet te weinig.
- Onlangs onderhouden.
- Tijdloos design.
- Passagiers zitten ook heerlijk.
- Genoeg bagageruimte.
- Mijn beste vriend Ducky krijg je er gratis bij.
Nadelen:
- Binnenkort moet de achterwiellager worden vervangen.
- Hij is iets te groot.
- Bij te hoge toeren kan hij olie verbruiken.
- Met de zijkoffers is het niet aangeraden om langs files te rijden.
- Weinig technologie, dus geen toerenteller en ABS.
Ben je geïnteresseerd in deze mooie motor, stuur me dan een berichtje.
Hierbij bied ik mijn prachtige Aprilia ETV1000 Caponord uit 2002 aan.
Dit is een 1000cc V2 motor die bekend staat om zijn trekkracht en de indrukwekkende afstanden die hij kan afleggen. Deze adventure- en reismotor komt niet vaak voor. Dit unieke exemplaar is voorzien van valbeugels, originele top- en zijkoffers, led-mistlichten, usb-oplader, Brembo remmen voor en achter, middenbok en een GIVI extra groot windscherm.
Dit is een echte alleskunner die zich zowel op hoge drempels, offroad, snelwegen als in bochten uitstekend beweegt.
Ik heb hem sinds mei (dus nog niet zo lang), gekocht op 60.200 km. Inmiddels heb ik er ruim 3.000 km bij gereden en ik gebruik hem nog dagelijks. Ik verkoop hem omdat ik hem zelf iets te groot vind. De motor staat veilig en droog onder een afdakje en bij de vorige eigenaren stond hij altijd binnen.
Sinds ik hem heb gekocht, heb ik zelf de valbeugels, verlichting en usb-oplader toegevoegd. Onlangs heb ik een kleine onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Hierbij zijn enkele slijtageonderdelen vervangen, zoals de voor- en achterbanden, de achterremschijf, de achterremblokken en de voorwiellagers.
Je krijgt van mij de standaard uitlaat. De scorpion uitlaat is inmiddels verkocht
De Quadlock houder zit er niet bij; deze haal ik eraf bij de overdracht.
Voordelen:
- Hij rijdt echt heel lekker.
- Je valt lekker op; automobilisten maken vaak ruimte voor je.
- Perfect vermogen, niet te veel en niet te weinig.
- Onlangs onderhouden.
- Tijdloos design.
- Passagiers zitten ook heerlijk.
- Genoeg bagageruimte.
- Mijn beste vriend Ducky krijg je er gratis bij.
Nadelen:
- Binnenkort moet de achterwiellager worden vervangen.
- Hij is iets te groot.
- Bij te hoge toeren kan hij olie verbruiken.
- Met de zijkoffers is het niet aangeraden om langs files te rijden.
- Weinig technologie, dus geen toerenteller en ABS.
Ben je geïnteresseerd in deze mooie motor, stuur me dan een berichtje.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 190,-
- detailpage.leasing.total
- € 190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.150,86
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,63
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 42 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 598,83
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1397
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0798
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.