detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
66 500 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/2005
Carburant
Essence
Puissance
102 kW (139 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 66 500 km
- Année
- 10/2005
- Dernier contrôle technique
- 04/2023
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 102 kW (139 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 000 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 192 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Te koop: een brute Aprilia RSV1000R van 2005. Door zn bullige V-twin blok, zn strakke stuureigenschappen en Brembo remmen heb je niets meer nodig dan dit. Maar de Japanners hebben meer vermogen zeg je? Jazeker, maar die mis je echt nergens als je bocht uitkomend dat vette koppel gebruikt.
Dit is echt een rijdersfiets pur sang.
Opties:
Afdekkap voor de duozit. De duozit krijg je er los bij.
Öhlins instelbare stuurdemper
Carbon spatbord
Sinter straat remblokken. Remt echt fantastisch.
En waarom doe je hem dan weg vraag je je af? Nou, dit is mijn eerste supersport en de zithouding is mij net te sportief. Heb nu de Tuono versie van deze motor gekocht.
Qua onderhoud heb ik vorig jaar er een set Bridgestone S22 eronder laten leggen. Sindsdien ongeveer 1000km mee gereden. Begin dit jaar nog een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, net als een nieuwe accu. De zwakkere punten van dit type motor zoals de dynamo en startkoppeling zijn daarbij onder de loep genomen en helemaal oke bevonden.
De vorige eigenaar heeft hem op de testbank laten afstellen, geen idee of daar wat pk's zijn bijgekomen, maar hij loopt onderin zn toeren daardoor heel erg soepel voor een V-twin.
Laat je trouwens niet afschrikken door de kmstand. Deed ik vorig jaar tijdens de koop ook niet. Het is een Rotax blok, en die blokken staan bekend om hun betrouwbaarheid.
Dit is echt een rijdersfiets pur sang.
Opties:
Afdekkap voor de duozit. De duozit krijg je er los bij.
Öhlins instelbare stuurdemper
Carbon spatbord
Sinter straat remblokken. Remt echt fantastisch.
En waarom doe je hem dan weg vraag je je af? Nou, dit is mijn eerste supersport en de zithouding is mij net te sportief. Heb nu de Tuono versie van deze motor gekocht.
Qua onderhoud heb ik vorig jaar er een set Bridgestone S22 eronder laten leggen. Sindsdien ongeveer 1000km mee gereden. Begin dit jaar nog een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen, net als een nieuwe accu. De zwakkere punten van dit type motor zoals de dynamo en startkoppeling zijn daarbij onder de loep genomen en helemaal oke bevonden.
De vorige eigenaar heeft hem op de testbank laten afstellen, geen idee of daar wat pk's zijn bijgekomen, maar hij loopt onderin zn toeren daardoor heel erg soepel voor een V-twin.
Laat je trouwens niet afschrikken door de kmstand. Deed ik vorig jaar tijdens de koop ook niet. Het is een Rotax blok, en die blokken staan bekend om hun betrouwbaarheid.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7.780,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 7.780,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 42 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 377,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0440
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.