detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
41 798 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
12/2012
Carburant
Essence
Puissance
82 kW (111 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 3
- N° d'annonce
- P-974-GK
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 41 798 km
- Année
- 12/2012
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 82 kW (111 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 329 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 963 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 116 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- MP3
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- ESP
- Autres
- Jantes alliage (16")
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Pearl White (wit metallic)
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
English/German Below.
In de glorieuze 111-jarige geschiedenis van Aston Martin, waarin ze de meest legendarische auto's op de planeet hebben gebouwd, heeft geen enkele auto zoveel controverse en fascinatie gewekt als de Cygnet. Toen het nieuws brak dat dit miniatuurmeesterwerk echt in productie zou gaan, viel de automobiele wereld zowat van z'n stoel. En laten we eerlijk zijn, we kunnen ons geluk niet op dat het daadwerkelijk is gebeurd.
De Cygnet werd geboren als Aston Martin’s geniale antwoord op de strengere emissieregels. Maar zoals alleen Aston Martin dat kan, kreeg dit verhaal een buitengewoon stijlvol jasje. De naam Cygnet betekent jonge zwaan, maar denk niet aan de Cygnet als zomaar een stadsauto. Nee, zie het als je luxueuze tender, perfect om je door het stadsverkeer te loodsen op weg naar je imposante DBS-jacht. Een compacte, verfijnde cruiser die je dagelijkse ritten transformeert in een aristocratische ervaring.
Uiteindelijk heeft de productie niet lang geduurd n dat maakt deze Aston zeldzamer dan een kopje thee zonder koekjes in een Brits huishouden. Zonder grappen, ze is zeldzamer dan de DB5 en de DB6 om maar even een paar namen te noemen..
De onze? Precies zoals je verwacht bij een Aston. We beginnen bij het interieur, volledig van zacht leer en het mooiste alcantara. Zelfs de onderkant van de stoelen zijn bekleed. Geloof het of niet, maar er gaan net zoveel lederen huiden in als een BD9. Ze is onderhouden bij de dealer, getuned naar 112 pk en dat maakt het rijden echt een feest. Ze is volledig onderhouden en de lak en velgen zijn voorzien van een glascoating die zo glanzend is als de schoenen van een Buckingham Palace-garde.
Klaar voor de volgende eigenaar om direct mee op weg te gaan.
--
n Aston Martin’s glorious 111-year history, during which they have built the most legendary cars on the planet, no car has sparked as much controversy and fascination as the Cygnet. When news broke that this miniature masterpiece was actually going into production, the automotive world was stunned. And let's be honest, we can hardly believe our luck that it actually happened.
The Cygnet was born as Aston Martin’s ingenious response to stricter emission regulations. But, as only Aston Martin can, this story was wrapped in an extraordinarily stylish package. The name Cygnet means young swan, but don’t think of the Cygnet as just any city car. No, see it as your luxurious tender, perfect for navigating city traffic on your way to your imposing DBS yacht. A compact, refined cruiser that transforms your daily drives into an aristocratic experience.
Ultimately, production didn’t last long, which makes this Aston rarer than a cup of tea without biscuits in a British household. No joke, it’s rarer than the DB5 and the DB6, just to name a few.
Ours? Exactly as you’d expect from an Aston. Let’s start with the interior, fully clad in soft leather and the finest Alcantara. Even the underside of the seats is covered. Believe it or not, but just as many leather hides are used as in a BD9. It has been dealer-maintained, tuned to 112 hp, making driving a true joy. It’s fully serviced and the paint and wheels have a glass coating that shines as brilliantly as the shoes of a Buckingham Palace guard.
Ready for the next owner to hit the road straight away.
--
German.
In der glorreichen 111-jährigen Geschichte von Aston Martin, in der sie die legendärsten Autos der Welt gebaut haben, hat kein Auto so viel Kontroverse und Faszination ausgelöst wie der Cygnet. Als die Nachricht bekannt wurde, dass dieses Miniatur-Meisterwerk tatsächlich in Produktion gehen würde, fiel die Automobilwelt fast vom Stuhl. Und seien wir ehrlich, wir können unser Glück kaum fassen, dass es tatsächlich passiert ist.
Der Cygnet wurde als geniale Antwort von Aston Martin auf die strengeren Emissionsvorschriften geboren. Aber wie nur Aston Martin das kann, wurde diese Geschichte in ein außergewöhnlich stilvolles Gewand gehüllt. Der Name Cygnet bedeutet junger Schwan, aber denken Sie nicht an den Cygnet als irgendein Stadtauto. Nein, sehen Sie ihn als Ihre luxuriöse Tender, perfekt, um durch den Stadtverkehr zu navigieren auf dem Weg zu Ihrer imposanten DBS-Yacht. Ein kompakter, raffinierter Cruiser, der Ihre täglichen Fahrten in eine aristokratische Erfahrung verwandelt.
Letztendlich dauerte die Produktion nicht lange, was diesen Aston seltener macht als eine Tasse Tee ohne Kekse in einem britischen Haushalt. Ohne Scherz, er ist seltener als der DB5 und der DB6, um nur ein paar Namen zu nennen.
Unserer? Genau so, wie Sie es von einem Aston erwarten. Fangen wir mit dem Innenraum an, komplett mit weichem Leder und dem feinsten Alcantara verkleidet. Sogar die Unterseite der Sitze ist bezogen. Glauben Sie es oder nicht, aber es werden genauso viele Lederhäute verwendet wie bei einem BD9. Er wurde beim Händler gewartet, auf 112 PS getunt, was das Fahren zu einem wahren Vergnügen macht. Er ist vollständig gewartet und der Lack und die Felgen sind mit einer Glaskeramikbeschichtung versehen, die so glänzend ist wie die Schuhe eines Buckingham Palace-Wächters.
Bereit für den nächsten Besitzer, um sofort loszufahren.
Meer informatie
Technische informatie
Bandenmaat: 175/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 337 kg
GVW: 1.300 kg
Afmetingen (LxBxH): 308 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Milieu
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Veiligheid
Overig
In de glorieuze 111-jarige geschiedenis van Aston Martin, waarin ze de meest legendarische auto's op de planeet hebben gebouwd, heeft geen enkele auto zoveel controverse en fascinatie gewekt als de Cygnet. Toen het nieuws brak dat dit miniatuurmeesterwerk echt in productie zou gaan, viel de automobiele wereld zowat van z'n stoel. En laten we eerlijk zijn, we kunnen ons geluk niet op dat het daadwerkelijk is gebeurd.
De Cygnet werd geboren als Aston Martin’s geniale antwoord op de strengere emissieregels. Maar zoals alleen Aston Martin dat kan, kreeg dit verhaal een buitengewoon stijlvol jasje. De naam Cygnet betekent jonge zwaan, maar denk niet aan de Cygnet als zomaar een stadsauto. Nee, zie het als je luxueuze tender, perfect om je door het stadsverkeer te loodsen op weg naar je imposante DBS-jacht. Een compacte, verfijnde cruiser die je dagelijkse ritten transformeert in een aristocratische ervaring.
Uiteindelijk heeft de productie niet lang geduurd n dat maakt deze Aston zeldzamer dan een kopje thee zonder koekjes in een Brits huishouden. Zonder grappen, ze is zeldzamer dan de DB5 en de DB6 om maar even een paar namen te noemen..
De onze? Precies zoals je verwacht bij een Aston. We beginnen bij het interieur, volledig van zacht leer en het mooiste alcantara. Zelfs de onderkant van de stoelen zijn bekleed. Geloof het of niet, maar er gaan net zoveel lederen huiden in als een BD9. Ze is onderhouden bij de dealer, getuned naar 112 pk en dat maakt het rijden echt een feest. Ze is volledig onderhouden en de lak en velgen zijn voorzien van een glascoating die zo glanzend is als de schoenen van een Buckingham Palace-garde.
Klaar voor de volgende eigenaar om direct mee op weg te gaan.
--
n Aston Martin’s glorious 111-year history, during which they have built the most legendary cars on the planet, no car has sparked as much controversy and fascination as the Cygnet. When news broke that this miniature masterpiece was actually going into production, the automotive world was stunned. And let's be honest, we can hardly believe our luck that it actually happened.
The Cygnet was born as Aston Martin’s ingenious response to stricter emission regulations. But, as only Aston Martin can, this story was wrapped in an extraordinarily stylish package. The name Cygnet means young swan, but don’t think of the Cygnet as just any city car. No, see it as your luxurious tender, perfect for navigating city traffic on your way to your imposing DBS yacht. A compact, refined cruiser that transforms your daily drives into an aristocratic experience.
Ultimately, production didn’t last long, which makes this Aston rarer than a cup of tea without biscuits in a British household. No joke, it’s rarer than the DB5 and the DB6, just to name a few.
Ours? Exactly as you’d expect from an Aston. Let’s start with the interior, fully clad in soft leather and the finest Alcantara. Even the underside of the seats is covered. Believe it or not, but just as many leather hides are used as in a BD9. It has been dealer-maintained, tuned to 112 hp, making driving a true joy. It’s fully serviced and the paint and wheels have a glass coating that shines as brilliantly as the shoes of a Buckingham Palace guard.
Ready for the next owner to hit the road straight away.
--
German.
In der glorreichen 111-jährigen Geschichte von Aston Martin, in der sie die legendärsten Autos der Welt gebaut haben, hat kein Auto so viel Kontroverse und Faszination ausgelöst wie der Cygnet. Als die Nachricht bekannt wurde, dass dieses Miniatur-Meisterwerk tatsächlich in Produktion gehen würde, fiel die Automobilwelt fast vom Stuhl. Und seien wir ehrlich, wir können unser Glück kaum fassen, dass es tatsächlich passiert ist.
Der Cygnet wurde als geniale Antwort von Aston Martin auf die strengeren Emissionsvorschriften geboren. Aber wie nur Aston Martin das kann, wurde diese Geschichte in ein außergewöhnlich stilvolles Gewand gehüllt. Der Name Cygnet bedeutet junger Schwan, aber denken Sie nicht an den Cygnet als irgendein Stadtauto. Nein, sehen Sie ihn als Ihre luxuriöse Tender, perfekt, um durch den Stadtverkehr zu navigieren auf dem Weg zu Ihrer imposanten DBS-Yacht. Ein kompakter, raffinierter Cruiser, der Ihre täglichen Fahrten in eine aristokratische Erfahrung verwandelt.
Letztendlich dauerte die Produktion nicht lange, was diesen Aston seltener macht als eine Tasse Tee ohne Kekse in einem britischen Haushalt. Ohne Scherz, er ist seltener als der DB5 und der DB6, um nur ein paar Namen zu nennen.
Unserer? Genau so, wie Sie es von einem Aston erwarten. Fangen wir mit dem Innenraum an, komplett mit weichem Leder und dem feinsten Alcantara verkleidet. Sogar die Unterseite der Sitze ist bezogen. Glauben Sie es oder nicht, aber es werden genauso viele Lederhäute verwendet wie bei einem BD9. Er wurde beim Händler gewartet, auf 112 PS getunt, was das Fahren zu einem wahren Vergnügen macht. Er ist vollständig gewartet und der Lack und die Felgen sind mit einer Glaskeramikbeschichtung versehen, die so glänzend ist wie die Schuhe eines Buckingham Palace-Wächters.
Bereit für den nächsten Besitzer, um sofort loszufahren.
Meer informatie
Technische informatie
Bandenmaat: 175/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 337 kg
GVW: 1.300 kg
Afmetingen (LxBxH): 308 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Milieu
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Houten versnellingspook
- Luxe lederen bekleding
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Electronic Brake Distribution
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
- USB aansluiting
Leasing
detailpage.leasing.title Cool Classic Club
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 719,70
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 719,70
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 305,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 14.881,27
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelCool Classic Club
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2018InterlocuteurRobbert Buijs
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.