detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 749 km
Transmission
Boîte automatique
Année
11/2011
Carburant
Essence
Puissance
72 kW (98 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 3
- N° d'annonce
- NP-705-J
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 749 km
- Année
- 11/2011
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 72 kW (98 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 329 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 963 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 120 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Sièges électriques
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- MP3
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- ESP
- Autres
- Jantes alliage (16")
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- White Horse
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir partiel
Description
English/German Below.
The Aston Martin Cygnet — because not every mission needs 700 horsepower.
Een Aston Martin voor de smalle straatjes!
Wat doe je als je als automerk bekendstaat om brutale GT’s en woeste V12’s, maar tegelijkertijd moet voldoen aan de strenge emissienormen? Juist, je neemt een compacte stadsauto, trekt ‘m een maatpak aan van het fijnste leder, geeft ‘m de badge van het meest prestigieuze merk ter wereld en noemt ‘m Cygnet.
Dit exemplaar is geleverd door Kroymans, de Nederlandse hofleverancier van Britse excentriciteit, aan de eerste eigenaresse. En zoals het een Aston Martin betaamt, is het interieur volledig met de hand bekleed in zacht leder en alcantara. Zelfs de plekken waar je nooit kijkt – zoals onder de stoelen – zijn met dezelfde precisie afgewerkt. Alsof James Bond een maatpak draagt met zijden voering, alleen zichtbaar bij een goed geplaatste karatekick.
Onderhuids is de Cygnet misschien bescheiden, maar deze dame heeft een automaat die zich soepel door het stadsverkeer manoeuvreert. Met bijna 100 pk op de voorwielen is het geen DBS, maar wel de leukste en meest verfijnde om door de grachtengordel te flaneren zonder je zorgen te maken over milieuzones. En als je het gaspedaal vol intrapt, sta je ook niet meteen in de krant.
De Cygnet is inmiddels zeldzamer dan een Britse zomer zonder regen: minder geproduceerd dan de DB5, exclusiever dan de DB6. Een miniatuur meesterwerk voor de fijnproever die snapt dat ware luxe niet altijd groot hoeft te zijn.
Geleverd met een verse service en klaar om jou met aristocratische flair door de stad te loodsen.
Tiny. Timeless. Totally bonkers.
--
English.
The Aston Martin Cygnet — because not every mission needs 700 horsepower.
An Aston Martin for the narrow streets
What do you do when your brand is known for bold GTs and roaring V12s, but you also have to meet strict emissions regulations? Exactly, you take a compact city car, dress it in the finest leather, give it the badge of the world’s most prestigious brand, and call it the Cygnet.
This particular example was delivered by Kroymans, the Dutch purveyor of British eccentricity, to its first owner. And, as befits an Aston Martin, the interior is entirely hand-trimmed in soft leather and Alcantara. Even the places you never look—like under the seats—are finished with the same precision. As if James Bond were wearing a bespoke suit with a silk lining, only visible during a well-placed karate kick.
Underneath, the Cygnet may be modest, but this lady has an automatic transmission that glides smoothly through city traffic. With nearly 100 horsepower to the front wheels, it’s no DBS, but it is the most fun and refined way to cruise through the canals of Amsterdam without worrying about low-emission zones. And if you floor the accelerator, you won’t end up in the newspapers immediately.
By now, the Cygnet is rarer than a British summer without rain: produced in fewer numbers than the DB5, more exclusive than the DB6. A miniature masterpiece for the connoisseur who understands that true luxury doesn’t always have to be big.
Delivered with a fresh service and ready to chauffeur you through the city with aristocratic flair.
Tiny. Timeless. Totally bonkers.
--
German.
Der Aston Martin Cygnet – denn nicht jede Mission braucht 700 PS.
Ein Aston Martin für enge Straßen
Was tun, wenn Ihre Marke für kraftvolle GTs und brachiale V12-Motoren bekannt ist, Sie aber gleichzeitig strenge Emissionsvorschriften einhalten müssen? Ganz einfach: Man nimmt ein kompaktes Stadtauto, kleidet es in feinstes Leder, verleiht ihm das Emblem der prestigeträchtigsten Marke der Welt und nennt es Cygnet.
Dieses Exemplar wurde von Kroymans, dem niederländischen Hoflieferanten britischer Exzentrik, an die erste Besitzerin ausgeliefert. Und wie es sich für einen Aston Martin gehört, ist der Innenraum vollständig von Hand mit weichem Leder und Alcantara bezogen. Selbst die Stellen, die man nie sieht – etwa unter den Sitzen – sind mit derselben Präzision verarbeitet. Als würde James Bond einen maßgeschneiderten Anzug mit Seidenfutter tragen, das nur bei einem perfekt platzierten Karatetritt sichtbar wird.
Unter der Haube ist der Cygnet vielleicht bescheiden, doch diese Lady besitzt eine Automatik, die sich sanft durch den Stadtverkehr bewegt. Mit fast 100 PS auf den Vorderrädern ist er kein DBS, aber die eleganteste und charmanteste Art, durch die Grachten zu flanieren, ohne sich um Umweltzonen sorgen zu müssen. Und wenn man das Gaspedal durchtritt, landet man nicht gleich in den Schlagzeilen.
Inzwischen ist der Cygnet seltener als ein britischer Sommer ohne Regen: weniger produziert als der DB5, exklusiver als der DB6. Ein Miniatur-Meisterwerk für Kenner, die wissen, dass wahre Luxus nicht immer groß sein muss.
Frisch gewartet und bereit, Sie mit aristokratischem Flair durch die Stadt zu chauffieren.
Winzig. Zeitlos. Völlig verrückt.
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 337 kg
GVW: 1.300 kg
Wielbasis: 200 cm
Interieur
Interieurkleur: Spicy Red
Milieu
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 114 - € 125 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
Veiligheid
Overig
The Aston Martin Cygnet — because not every mission needs 700 horsepower.
Een Aston Martin voor de smalle straatjes!
Wat doe je als je als automerk bekendstaat om brutale GT’s en woeste V12’s, maar tegelijkertijd moet voldoen aan de strenge emissienormen? Juist, je neemt een compacte stadsauto, trekt ‘m een maatpak aan van het fijnste leder, geeft ‘m de badge van het meest prestigieuze merk ter wereld en noemt ‘m Cygnet.
Dit exemplaar is geleverd door Kroymans, de Nederlandse hofleverancier van Britse excentriciteit, aan de eerste eigenaresse. En zoals het een Aston Martin betaamt, is het interieur volledig met de hand bekleed in zacht leder en alcantara. Zelfs de plekken waar je nooit kijkt – zoals onder de stoelen – zijn met dezelfde precisie afgewerkt. Alsof James Bond een maatpak draagt met zijden voering, alleen zichtbaar bij een goed geplaatste karatekick.
Onderhuids is de Cygnet misschien bescheiden, maar deze dame heeft een automaat die zich soepel door het stadsverkeer manoeuvreert. Met bijna 100 pk op de voorwielen is het geen DBS, maar wel de leukste en meest verfijnde om door de grachtengordel te flaneren zonder je zorgen te maken over milieuzones. En als je het gaspedaal vol intrapt, sta je ook niet meteen in de krant.
De Cygnet is inmiddels zeldzamer dan een Britse zomer zonder regen: minder geproduceerd dan de DB5, exclusiever dan de DB6. Een miniatuur meesterwerk voor de fijnproever die snapt dat ware luxe niet altijd groot hoeft te zijn.
Geleverd met een verse service en klaar om jou met aristocratische flair door de stad te loodsen.
Tiny. Timeless. Totally bonkers.
--
English.
The Aston Martin Cygnet — because not every mission needs 700 horsepower.
An Aston Martin for the narrow streets
What do you do when your brand is known for bold GTs and roaring V12s, but you also have to meet strict emissions regulations? Exactly, you take a compact city car, dress it in the finest leather, give it the badge of the world’s most prestigious brand, and call it the Cygnet.
This particular example was delivered by Kroymans, the Dutch purveyor of British eccentricity, to its first owner. And, as befits an Aston Martin, the interior is entirely hand-trimmed in soft leather and Alcantara. Even the places you never look—like under the seats—are finished with the same precision. As if James Bond were wearing a bespoke suit with a silk lining, only visible during a well-placed karate kick.
Underneath, the Cygnet may be modest, but this lady has an automatic transmission that glides smoothly through city traffic. With nearly 100 horsepower to the front wheels, it’s no DBS, but it is the most fun and refined way to cruise through the canals of Amsterdam without worrying about low-emission zones. And if you floor the accelerator, you won’t end up in the newspapers immediately.
By now, the Cygnet is rarer than a British summer without rain: produced in fewer numbers than the DB5, more exclusive than the DB6. A miniature masterpiece for the connoisseur who understands that true luxury doesn’t always have to be big.
Delivered with a fresh service and ready to chauffeur you through the city with aristocratic flair.
Tiny. Timeless. Totally bonkers.
--
German.
Der Aston Martin Cygnet – denn nicht jede Mission braucht 700 PS.
Ein Aston Martin für enge Straßen
Was tun, wenn Ihre Marke für kraftvolle GTs und brachiale V12-Motoren bekannt ist, Sie aber gleichzeitig strenge Emissionsvorschriften einhalten müssen? Ganz einfach: Man nimmt ein kompaktes Stadtauto, kleidet es in feinstes Leder, verleiht ihm das Emblem der prestigeträchtigsten Marke der Welt und nennt es Cygnet.
Dieses Exemplar wurde von Kroymans, dem niederländischen Hoflieferanten britischer Exzentrik, an die erste Besitzerin ausgeliefert. Und wie es sich für einen Aston Martin gehört, ist der Innenraum vollständig von Hand mit weichem Leder und Alcantara bezogen. Selbst die Stellen, die man nie sieht – etwa unter den Sitzen – sind mit derselben Präzision verarbeitet. Als würde James Bond einen maßgeschneiderten Anzug mit Seidenfutter tragen, das nur bei einem perfekt platzierten Karatetritt sichtbar wird.
Unter der Haube ist der Cygnet vielleicht bescheiden, doch diese Lady besitzt eine Automatik, die sich sanft durch den Stadtverkehr bewegt. Mit fast 100 PS auf den Vorderrädern ist er kein DBS, aber die eleganteste und charmanteste Art, durch die Grachten zu flanieren, ohne sich um Umweltzonen sorgen zu müssen. Und wenn man das Gaspedal durchtritt, landet man nicht gleich in den Schlagzeilen.
Inzwischen ist der Cygnet seltener als ein britischer Sommer ohne Regen: weniger produziert als der DB5, exklusiver als der DB6. Ein Miniatur-Meisterwerk für Kenner, die wissen, dass wahre Luxus nicht immer groß sein muss.
Frisch gewartet und bereit, Sie mit aristokratischem Flair durch die Stadt zu chauffieren.
Winzig. Zeitlos. Völlig verrückt.
Meer informatie
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 337 kg
GVW: 1.300 kg
Wielbasis: 200 cm
Interieur
Interieurkleur: Spicy Red
Milieu
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (3 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 114 - € 125 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
Aanvullende opties en accessoires
Comfort & Interieur
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- Houten versnellingspook
Veiligheid
- Airbag(s) hoofd achter
- Airbag(s) hoofd voor
- Airbag(s) knie
- Electronic Brake Distribution
Overig
- 3 punts veiligheidsgordel
- analoge klok
- Central Locking
- USB aansluiting
Leasing
detailpage.leasing.title Cool Classic Club
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 41.969,94
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 683,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelCool Classic Club
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2018InterlocuteurRobbert Buijs
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.