detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
137 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1982
Carburant
Essence
Puissance
74 kW (101 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 137 000 km
- Année
- 01/1982
- Dernier contrôle technique
- 02/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 74 kW (101 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 760 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
Description
Aangeboden deze nette Audi 100S C1 uit 1971. De Audi heeft een nieuwe koppeling, goed profiel banden, remmen zijn dik en de motor loopt goed. De bodem van de auto is in zeer nette staat zonder laswerk!
De Audi is 10 jaar geleden volledig uit elkaar gehaald en opnieuw gespoten! De lak is daarmee in zeer nette staat zonder erge krassen. Hier en daar wel een pitje oid. Voorzien van nieuwe rubbers bij de deuren.
Voorzien van een 50L tank LPG! Daarnaast rijdt deze ook gewoon op benzine.
De Audi is 10 jaar geleden volledig uit elkaar gehaald en opnieuw gespoten! De lak is daarmee in zeer nette staat zonder erge krassen. Hier en daar wel een pitje oid. Voorzien van nieuwe rubbers bij de deuren.
Voorzien van een 50L tank LPG! Daarnaast rijdt deze ook gewoon op benzine.
- Wegenbelasting vrij!
* Apk vrij!
* Verzekering €6,- per maand!
* LPG €0,99 per liter!
Goedkoper rijden kan niet!
Uiteraard bij een auto van 54 jaar zijn er gebruikerssporen aanwezig. Het dashboard is door ouderdom gescheurd (bekende kwaal). Dit kan opnieuw worden bekleed of gerepareerd. Daarnaaat een deuk in de deur linksachter. Verder is het een nette auto.
Al met al een zeer leuke en opvallende Audi wat een hoop duimpjes oplevert. Leuk voor oldtimerdagen maar ook prima te gebruiken als dagelijks vervoer.
- Nieuwe koppeling
- Nieuwe rubbers deurstijlen
- Goed profiel banden
- Goede remmen
- Vrijwel geen roest(!)
Informatie:
Bouwjaar: 1971
Motor: 1.8L / 100pk
Kmstand: 137xxx NAP rapport aanwezig!
Benzine & LPG
Handgeschakelde 4 bak
Origineel Nederlands geleverde Audi!
Afkomstig 2e eigenaar.
Automatische shoke
Documenten zoals autoboekjes en apk-rapporten aanwezig. Zelfs de originele aankoop papieren uit 1971 zijn aanwezig.
De audi is voorzien van een sportuitlaat. Let op: dit geeft meer geluid dan origineel. Uiteraard is een stillere einddemper te regelen.
Daarnaast heb ik veel reserve onderdelen. Zoals een compleet motorblok, versnellingsbak, draagarmen, sierlijsten, mistlampen, radiator, motorsteunen, stuurhuis, achterklep, ruit.. etc etc.
Deze onderdelen kunnen ook los worden verkocht.
Mochten er vragen zijn, hoor ik deze graag.
Proefrit mogelijk.
Vriendelijke groet,
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.856,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,87
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 247,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0951
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0451
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Allane SE Dr.-Carl-von-Linde-Straße 2 82049 Pullach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.