detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
154 048 km
Transmission
Boîte automatique
Année
11/2011
Carburant
Essence
Puissance
331 kW (450 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 154 048 km
- Année
- 11/2011
- Contrôle technique
- 11/2025
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Propriétaires préc.
- 7
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 331 kW (450 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 200 cm³
- Vitesses
- 7
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 700 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 252 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Assistant de démarrage en côte
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Pare-brise chauffant
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Sièges électriques
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
- Toit ouvrant
- Toit panoramique
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Dispositif mains libres
- MP3
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- LED phare de jour
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares de jour
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Déflecteur
- Frein de stationnement électronique
- Jantes alliage (20")
- Kit de dépannage
- Pack Sport
- Palettes de changement de vitesses
- Pneus été
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Roue de urgence
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Système de nettoyage des phares
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Wie gaat deze zwarte panter voortaan temmen?
450 pk schoon aan de haak, 0-100 in 4.6 seconden en een begrensde top van 250 km/h ( volgens fabrieksspeficaties uiteraard).
Net grote beurt achter de rug, kleine reparaties laten uitvoeren, alle vloeistoffen, behalve de bak, vervangen. Verse APK.
De auto is klaar voor een nieuwe eigenaar!.
Check ook dit leuke artikel op topgear https://topgear.nl/autonieuws/wat-kost-een-audi-rs-5-tegenwoordig-eigenlijk/
Nieuwwaarde 2011 was € 138.960,--
Als je de auto start, verwelkomt deze je met een flinke brul, zodat iedereen meteen weet dit geen standaard A5je is.
Bij het stoplicht laat je menig GTI’tje achter je, veel sportwagens moeten stofhappen als jij het gaspedaal intrapt.
De V8 spint rustig als je aan het cruisen bent, de DSG schakelt vlot door, maar als je het pedaal intrapt ontstaat er een gebrul dat overslaat in gehuil als je de toerenteller naar 8.500 rpm ziet gaan. Bijna het geluid van een V10.
Launchcontrol zit er gewoon standaard op, sportstand aan, ESP uit, voet op de rem, gas geven, rem los laten en 15 seconden later rijd je 200 km/h.
Als je de sportstand aan zet, (dynamisch standje), gaat er ook nog een klep open in de uitlaat, waardoor nog meer herrie. Ook houd de RS5 dan de versnellingen hoog in toeren en geeft bij het terugschakelen een flinke brul.
Mocht je rustig willen toeren en een muziekje op de achtergrond willen hebben, dan zorgen de Bang & Olufsen speakers voor een sensationeel geluid.
Het interieur is hier een daar verfraaid met carbon inleggingen en formule 1 schakelflippers
De vleugel op de achterklep gaat vanzelf omhoog en omlaag op de snelweg, maar als je het leuk vind kun je deze ook met de hand bedienen om indruk te maken.
Mocht de zon op het achterraam je irriteren, dan doe je toch de elektrisch bedienbare zonwering omhoog, gewoon omdat het kan.
Dakraam zit er natuurlijk ook op voor een fris briesje. Deze is mooi ingewerkt in de zwarte hemelbekleding eromheen.
Als je moet remmen zit je bijna met je snufferd tegen het stuur, de keramische schijven met de roodkleurige remklauwen zorgen voor een dusdanige vertraging waar menig straaljager jaloers op zal zijn.
De bekende leren RS kuipstoelen zijn verwarmd en houden je goed op de plek, terwijl je het dikke sportstuur stevig in je handen houdt.
Knopjes genoeg op deze auto en ze werken allemaal.
Het bekende MMI systeem van Audi met navigatie brengt je overal naar toe, met een beleefde damesstem.
Rijden met deze auto zorgt voor een glimlach op je gezicht, ook als je je even rot voelt.
Paar spelregeltjes voor de verkoop:
Proefrit doen we pas als het verkoopgesprek in een vergevorderd stadium is.
Proefrit doen we met zijn tweetjes, vrienden/familie mogen niet mee.
Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan contact met mij op.
BELLER IS SNELLER 06-82065662
450 pk schoon aan de haak, 0-100 in 4.6 seconden en een begrensde top van 250 km/h ( volgens fabrieksspeficaties uiteraard).
Net grote beurt achter de rug, kleine reparaties laten uitvoeren, alle vloeistoffen, behalve de bak, vervangen. Verse APK.
De auto is klaar voor een nieuwe eigenaar!.
Check ook dit leuke artikel op topgear https://topgear.nl/autonieuws/wat-kost-een-audi-rs-5-tegenwoordig-eigenlijk/
Nieuwwaarde 2011 was € 138.960,--
Als je de auto start, verwelkomt deze je met een flinke brul, zodat iedereen meteen weet dit geen standaard A5je is.
Bij het stoplicht laat je menig GTI’tje achter je, veel sportwagens moeten stofhappen als jij het gaspedaal intrapt.
De V8 spint rustig als je aan het cruisen bent, de DSG schakelt vlot door, maar als je het pedaal intrapt ontstaat er een gebrul dat overslaat in gehuil als je de toerenteller naar 8.500 rpm ziet gaan. Bijna het geluid van een V10.
Launchcontrol zit er gewoon standaard op, sportstand aan, ESP uit, voet op de rem, gas geven, rem los laten en 15 seconden later rijd je 200 km/h.
Als je de sportstand aan zet, (dynamisch standje), gaat er ook nog een klep open in de uitlaat, waardoor nog meer herrie. Ook houd de RS5 dan de versnellingen hoog in toeren en geeft bij het terugschakelen een flinke brul.
Mocht je rustig willen toeren en een muziekje op de achtergrond willen hebben, dan zorgen de Bang & Olufsen speakers voor een sensationeel geluid.
Het interieur is hier een daar verfraaid met carbon inleggingen en formule 1 schakelflippers
De vleugel op de achterklep gaat vanzelf omhoog en omlaag op de snelweg, maar als je het leuk vind kun je deze ook met de hand bedienen om indruk te maken.
Mocht de zon op het achterraam je irriteren, dan doe je toch de elektrisch bedienbare zonwering omhoog, gewoon omdat het kan.
Dakraam zit er natuurlijk ook op voor een fris briesje. Deze is mooi ingewerkt in de zwarte hemelbekleding eromheen.
Als je moet remmen zit je bijna met je snufferd tegen het stuur, de keramische schijven met de roodkleurige remklauwen zorgen voor een dusdanige vertraging waar menig straaljager jaloers op zal zijn.
De bekende leren RS kuipstoelen zijn verwarmd en houden je goed op de plek, terwijl je het dikke sportstuur stevig in je handen houdt.
Knopjes genoeg op deze auto en ze werken allemaal.
Het bekende MMI systeem van Audi met navigatie brengt je overal naar toe, met een beleefde damesstem.
Rijden met deze auto zorgt voor een glimlach op je gezicht, ook als je je even rot voelt.
Paar spelregeltjes voor de verkoop:
Proefrit doen we pas als het verkoopgesprek in een vergevorderd stadium is.
Proefrit doen we met zijn tweetjes, vrienden/familie mogen niet mee.
Ben jij nieuwsgierig geworden, neem dan contact met mij op.
BELLER IS SNELLER 06-82065662
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 275,20
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.