detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
107 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
06/2002
Carburant
Essence
Puissance
331 kW (450 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 107 000 km
- Année
- 06/2002
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 331 kW (450 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 200 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 850 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Sellerie cuir
- Sécurité
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Audi, of liever: quattro GmbH, heeft zichzelf overtroffen. De RS6 is een brute auto die je nooit meer vergeet. Stel je voor, een stationwagon die qua acceleratie een pure sportauto mores kan leren.Het is niet te geloven wat een visuele impact de Audi RS6 heeft. De voorkant is een en al grille. Aan de achterkant zien we drie kleinere roosters. Maar die twee enorme uitlaten springen nog het meest in het oog. En laten we ook de gigantische 19-inchwielen niet vergeten, met daarachter de enorme remschijven. Nee, dit zijn geen huis-tuin-en-keukenremmen. Dit is ook geen huis-tuin-en-keukenauto...
De V8 biturbo roffelt en de tiptronic-automaat schakelt razendsnel terug. De snelheidsmeter beweegt alsof 'ie op hol geslagen is. De V8 brult als een bezetene. Een flitspaal, we gaan vol in de ankers! En opnieuw een acceleratie die niet van deze wereld lijkt, op een weg die bekend staat om de vele flitspalen. We konden het gewoon niet laten om even te spelen.
Fenomenale krachtbron
Vergeet niet dat hij een 450 pk sterke krachtbron heeft. Hij klinkt fenomenaal, als een opgefokt Amerikaans V8-blok, maar dan agressiever. Onheilspellend moet het zijn om een RS6 te horen aankomen. De jongens van quattro GmbH (die doen ongeveer hetzelfde met Audi's als BMW Motorsport met BMW's) hebben zich volledig uitgeleefd op het 4,2-literblok. Niks was te gek, getuige de hulp van het befaamde Cosworth bij het aanpassen van de motor. Elke cilinderrij heeft zijn eigen turbo, een echt turbogat ontbreekt hoewel je wel even een denkseconde bemerkt.
De RS6 schopt het tot 560 Nm en is daarmee The Lord of the Audi-Rings. Volgens zijn schepper komt de snelheidsbegrenzer er bij 250 km/h in, maar we zien de wijzer zelfs een keer naar 280 km/h kruipen. Tot 250 km/h krijg je in de RS6 een forse duw in de rug, steviger dan we ooit ervaren hadden. Maar je kunt dan bij wijze van spreken nog een ontspannen gesprek voeren met je passagier! En de RS6 doet ook geen gekke dingen, ook niet op nat wegdek.
De RS6 beschikt over een tiptronic-automaat met vijf versnellingen. Wij houden van zélf schakelen, maar tegen de automatische versnellingsbak van de Audi kunnen we niet op. Bij een constante snelheid schakelt hij echter al gauw de hoogst mogelijke versnelling in. Dan draait de krachtcentrale iets meer dan 1.500 tpm en produceert een prachtig zwaar geluid. In de S-stand staat de bak in een lagere versnelling dan in D, je hoeft dan maar naar het gaspedaal te kijken om er als een raket vandoor te gaan. De flippers achter het stuur, waarmee je als een F1-coureur kunt schakelen, hebben we gelaten voor wat ze zijn. Ook het handmatig bedienen van de pook hebben we nauwelijks beoefend.
Systemen
Op bochtige wegen voel je dat de 1.865 kilo doorduwen; de RS6 lijkt onderstuurd. Maar de auto zit vol systemen waardoor je ongekend hard door bochten kunt. Dan doet het nieuwe systeem van Audi, Dynamic Ride Control (DRC) zijn werk. Het is een mechanisch systeem dat de dempingkarakteristiek aanpast. En er komt ook nog een stukje elektronica om de hoek kijken in de vorm van het elektronische stabiliteitsprogramma, dat beheerst ingrijpt. Remmen met de RS6 is bijna net zo'n aparte ervaring als accelereren, want het gaat zó snel. Alsof er wel tien ankers worden uitgegooid, de Audi-stoppers zijn superremmen.
In de RS6 is het genieten. Het mocht iets kosten, gezien de fraaie carbonlook-panelen op het dashboard en de portieren. De lederen Recaro-sportstoelen zitten super en zien er erg goed uit. Ze zouden alleen onderaan meer zijdelingse steun mogen bieden. Een navigatiesysteem, tv-ontvangst en een Bose Soundsystem behoren tot de standaarduitrusting.
Dit exemplaar is van 2002 in de kleur Mugello Blue en is door mijzelf als liefhebber onderhouden. Enkel euro 98 getankt en altijd binnen geslapen. In de winter permanent in de garage, alleen in de zomer zo af en toe in het weekend mee gereden. DRC systeem is vervangen door nieuwe schokdempers.
Er is een MTM RVS uitlaat gemonteerd en staat op 19 inch MTM Bimoto LM wielen met goede 275 brede banden.
Km stand is 108xxx km.
Momenteel geschorst.
De V8 biturbo roffelt en de tiptronic-automaat schakelt razendsnel terug. De snelheidsmeter beweegt alsof 'ie op hol geslagen is. De V8 brult als een bezetene. Een flitspaal, we gaan vol in de ankers! En opnieuw een acceleratie die niet van deze wereld lijkt, op een weg die bekend staat om de vele flitspalen. We konden het gewoon niet laten om even te spelen.
Fenomenale krachtbron
Vergeet niet dat hij een 450 pk sterke krachtbron heeft. Hij klinkt fenomenaal, als een opgefokt Amerikaans V8-blok, maar dan agressiever. Onheilspellend moet het zijn om een RS6 te horen aankomen. De jongens van quattro GmbH (die doen ongeveer hetzelfde met Audi's als BMW Motorsport met BMW's) hebben zich volledig uitgeleefd op het 4,2-literblok. Niks was te gek, getuige de hulp van het befaamde Cosworth bij het aanpassen van de motor. Elke cilinderrij heeft zijn eigen turbo, een echt turbogat ontbreekt hoewel je wel even een denkseconde bemerkt.
De RS6 schopt het tot 560 Nm en is daarmee The Lord of the Audi-Rings. Volgens zijn schepper komt de snelheidsbegrenzer er bij 250 km/h in, maar we zien de wijzer zelfs een keer naar 280 km/h kruipen. Tot 250 km/h krijg je in de RS6 een forse duw in de rug, steviger dan we ooit ervaren hadden. Maar je kunt dan bij wijze van spreken nog een ontspannen gesprek voeren met je passagier! En de RS6 doet ook geen gekke dingen, ook niet op nat wegdek.
De RS6 beschikt over een tiptronic-automaat met vijf versnellingen. Wij houden van zélf schakelen, maar tegen de automatische versnellingsbak van de Audi kunnen we niet op. Bij een constante snelheid schakelt hij echter al gauw de hoogst mogelijke versnelling in. Dan draait de krachtcentrale iets meer dan 1.500 tpm en produceert een prachtig zwaar geluid. In de S-stand staat de bak in een lagere versnelling dan in D, je hoeft dan maar naar het gaspedaal te kijken om er als een raket vandoor te gaan. De flippers achter het stuur, waarmee je als een F1-coureur kunt schakelen, hebben we gelaten voor wat ze zijn. Ook het handmatig bedienen van de pook hebben we nauwelijks beoefend.
Systemen
Op bochtige wegen voel je dat de 1.865 kilo doorduwen; de RS6 lijkt onderstuurd. Maar de auto zit vol systemen waardoor je ongekend hard door bochten kunt. Dan doet het nieuwe systeem van Audi, Dynamic Ride Control (DRC) zijn werk. Het is een mechanisch systeem dat de dempingkarakteristiek aanpast. En er komt ook nog een stukje elektronica om de hoek kijken in de vorm van het elektronische stabiliteitsprogramma, dat beheerst ingrijpt. Remmen met de RS6 is bijna net zo'n aparte ervaring als accelereren, want het gaat zó snel. Alsof er wel tien ankers worden uitgegooid, de Audi-stoppers zijn superremmen.
In de RS6 is het genieten. Het mocht iets kosten, gezien de fraaie carbonlook-panelen op het dashboard en de portieren. De lederen Recaro-sportstoelen zitten super en zien er erg goed uit. Ze zouden alleen onderaan meer zijdelingse steun mogen bieden. Een navigatiesysteem, tv-ontvangst en een Bose Soundsystem behoren tot de standaarduitrusting.
Dit exemplaar is van 2002 in de kleur Mugello Blue en is door mijzelf als liefhebber onderhouden. Enkel euro 98 getankt en altijd binnen geslapen. In de winter permanent in de garage, alleen in de zomer zo af en toe in het weekend mee gereden. DRC systeem is vervangen door nieuwe schokdempers.
Er is een MTM RVS uitlaat gemonteerd en staat op 19 inch MTM Bimoto LM wielen met goede 275 brede banden.
Km stand is 108xxx km.
Momenteel geschorst.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 40.111,79
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 652,03
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.