detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
100 714 km
Transmission
Boîte automatique
Année
03/2007
Carburant
Essence
Puissance
184 kW (250 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 100 714 km
- Année
- 03/2007
- Contrôle technique
- 04/2025
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 184 kW (250 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 189 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 465 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,5 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 227 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges chauffants
- Système de navigation
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- CD
- MP3
- Radio
- Radio numérique
- Soundsystem
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Alarme
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Déflecteur
- Frein de stationnement électronique
- Jantes alliage (19")
- Palettes de changement de vitesses
- Pot catalytique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Audi TT Roadster met de 6 cilinder 3.2 motor. Uitgevoerd in donkergrijs metallic met cognackleurig baseball leer. De perfecte combinatie dus.
De 3.2 VR6 is een fantastische motor. Veel koppel, en daarom een heerlijke auto om mee te toeren. Met de Quattro aandrijving is de wegligging echt heel goed. Dus ook als je wat sportiever wil rijden kun je plezier hebben van deze TT
In het verleden had ik eerder een zelfde Audi TT en toen ik deze vorig jaar tegenkwam kwam ik niet voor niks in de verleiding er weer een te kopen.
Het is ook nog eens een praktische auto omdat er voldoende kofferruimte is voor een lang weekeind weg. Ook voor de dagelijkse kilometers is deze auto prima te gebruiken.
De kap opent en sluit met een druk op de knop. De stoelverwarming en automatische winddeflector maakt dat je hem ook bij wat kouder weer prima open kan rijden.
Ik ben autoliefhebber en liep recent tegen een andere auto aan die ik wilde hebben. Vier is te veel, dus de Audi mag weg naar een nieuwe liefhebber.
Oktober grote beurt gehad met nieuwe bougies, olie, snaren, alle interieurfilters etc. APK tot april maar daar zal hij probleemloos doorkomen. Desgewenst zorg ik voor een nieuwe APK bij leveren.
Taxatierapport aanwezig. Deze auto is ook fiscaal voordelig als youngtimer te rijden als je hem zakelijk wil kopen.
Zeer nette auto, lakwerk keurig, interieur keurig, denk echt één van de mooiere TT’s die je kunt kopen. Velgen hebben wel wat aandacht nodig (wilde ik laten coaten dit voorjaar maar andere plannen dus)
Auto is z’n geld waard, en waardevast, dus geen onzinbiedingen maar alleen reageren als je liefhebber bent en deze Audi je aanspreekt.
De 3.2 VR6 is een fantastische motor. Veel koppel, en daarom een heerlijke auto om mee te toeren. Met de Quattro aandrijving is de wegligging echt heel goed. Dus ook als je wat sportiever wil rijden kun je plezier hebben van deze TT
In het verleden had ik eerder een zelfde Audi TT en toen ik deze vorig jaar tegenkwam kwam ik niet voor niks in de verleiding er weer een te kopen.
Het is ook nog eens een praktische auto omdat er voldoende kofferruimte is voor een lang weekeind weg. Ook voor de dagelijkse kilometers is deze auto prima te gebruiken.
De kap opent en sluit met een druk op de knop. De stoelverwarming en automatische winddeflector maakt dat je hem ook bij wat kouder weer prima open kan rijden.
Ik ben autoliefhebber en liep recent tegen een andere auto aan die ik wilde hebben. Vier is te veel, dus de Audi mag weg naar een nieuwe liefhebber.
Oktober grote beurt gehad met nieuwe bougies, olie, snaren, alle interieurfilters etc. APK tot april maar daar zal hij probleemloos doorkomen. Desgewenst zorg ik voor een nieuwe APK bij leveren.
Taxatierapport aanwezig. Deze auto is ook fiscaal voordelig als youngtimer te rijden als je hem zakelijk wil kopen.
Zeer nette auto, lakwerk keurig, interieur keurig, denk echt één van de mooiere TT’s die je kunt kopen. Velgen hebben wel wat aandacht nodig (wilde ik laten coaten dit voorjaar maar andere plannen dus)
Auto is z’n geld waard, en waardevast, dus geen onzinbiedingen maar alleen reageren als je liefhebber bent en deze Audi je aanspreekt.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 149,-
- detailpage.leasing.total
- € 149,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 9.000,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,68
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 375,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2142
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.