detailpage.leasing.tip.text
Austin-Healey 3000MK3 Very original condition UNRESTORED!, first pai
€ 78 500,-5
Gallery Aaldering
Kilométrage
142 408 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1967
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- AH-98-05
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 142 408 km
- Année
- 01/1967
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
Een auto die nog volledig in de eerste lak zit, die nog de eerste bekleding op de twee stoelen heeft, nog zijn originele motor heeft en als het regent het moet doen met de originele cabrioletkap. Het chroomwerk zoals bumpers en sierlijsten? Origineel! Het onderhoudsboekje? Origineel! De sleutels? Origineel! We kunnen zo alles wel benoemen maar laten we het samenvatten als één grote reis terug in de tijd. Een waanzinnige reis welteverstaan want deze Austin-Healey is een unieke auto. U denkt wel wat te kunnen vinden dat niet klopt? We nodigen u van harte uit deze waanzinnige auto te komen bekijken.
De Big Healey die u hier ziet stond op 25 augustus 1967 keurig klaar bij de dealer in Greensboro, North Carolina, toen eerste eigenaar John Newman hem op kwam halen. Origineel zwart met rood leder. Newman reed op die dag ongetwijfeld met de grootst mogelijke smile zijn de eerste tank van zijn 3000 leeg om een hele tijd geen afstand meer te doen van zijn auto. Newman bewaarde niet alleen alles bij zijn auto, zoals het koopcontract, het serviceboekje, het hardcover-instructieboekje en de sleutels en afleverkaart, maar hij was ook nog eens zeer voorzichtig op zijn trots.
Daardoor bleef de auto altijd in een fantastische conditie. Die fantastische conditie is altijd gebleven, waardoor de auto nu nog altijd in zijn eerste lak staat en alle overige zaken eveneens volledig origineel zijn.
Mocht u nu denken dat het om een auto gaat die dus ongetwijfeld volledig moet worden aangepakt dan heeft u het mis. De auto is onlangs volledig klaargemaakt waarbij uiteraard alleen de techniek is aangepakt en er nergens een concessie is gedaan aan het originele karakter van de auto.
Rijden doet de Healey dan ook meer dan geweldig! Het gevoel dat deze 3000 met zich meebrengt is met geen gerestaureerde auto te evenaren. Het originele karakter van deze auto sijpelt in alles door, of het nou gaat om het voelen van de lederen bekleding, de uitstraling van de originele maar nog altijd mooie lak, echt alles is werkelijk uniek. Omdat de techniek is aangepakt presteert de roadster fantastisch, met zijn sterke zescilinder is het een genot om sportief met de Healey onderweg te zijn. Onderstel, remmen, stuurinrichting: deze Healey voelt aan als één van de meest frisse 3000's die we ooit reden en heeft ondertussen het mooiste verleden dat er bij een auto kan zitten: volledige originaliteit!
Moeten we het nog over de fraaie spaakwielen hebben? De stijlvolle meters en het prachtige stuur? We vermoeden van niet. Normaal zijn dat zaken die wellicht net de knoop tot koop doorhakken maar als bovenstaand verhaal u zonder die kleinigheden nog niet heeft overtuigd weten wij het ook niet meer.
We zeiden het al: de auto komt met alle originele papieren, boekjes, de nodige facturen, documenten en artikelen. Sluiten we af met een document dat bij een auto als deze van zeer toegevoegde waarde is: het Heritage Trust Certificaat. Wat een auto...
Meer informatie
Tellerstand: 88.488 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De Big Healey die u hier ziet stond op 25 augustus 1967 keurig klaar bij de dealer in Greensboro, North Carolina, toen eerste eigenaar John Newman hem op kwam halen. Origineel zwart met rood leder. Newman reed op die dag ongetwijfeld met de grootst mogelijke smile zijn de eerste tank van zijn 3000 leeg om een hele tijd geen afstand meer te doen van zijn auto. Newman bewaarde niet alleen alles bij zijn auto, zoals het koopcontract, het serviceboekje, het hardcover-instructieboekje en de sleutels en afleverkaart, maar hij was ook nog eens zeer voorzichtig op zijn trots.
Daardoor bleef de auto altijd in een fantastische conditie. Die fantastische conditie is altijd gebleven, waardoor de auto nu nog altijd in zijn eerste lak staat en alle overige zaken eveneens volledig origineel zijn.
Mocht u nu denken dat het om een auto gaat die dus ongetwijfeld volledig moet worden aangepakt dan heeft u het mis. De auto is onlangs volledig klaargemaakt waarbij uiteraard alleen de techniek is aangepakt en er nergens een concessie is gedaan aan het originele karakter van de auto.
Rijden doet de Healey dan ook meer dan geweldig! Het gevoel dat deze 3000 met zich meebrengt is met geen gerestaureerde auto te evenaren. Het originele karakter van deze auto sijpelt in alles door, of het nou gaat om het voelen van de lederen bekleding, de uitstraling van de originele maar nog altijd mooie lak, echt alles is werkelijk uniek. Omdat de techniek is aangepakt presteert de roadster fantastisch, met zijn sterke zescilinder is het een genot om sportief met de Healey onderweg te zijn. Onderstel, remmen, stuurinrichting: deze Healey voelt aan als één van de meest frisse 3000's die we ooit reden en heeft ondertussen het mooiste verleden dat er bij een auto kan zitten: volledige originaliteit!
Moeten we het nog over de fraaie spaakwielen hebben? De stijlvolle meters en het prachtige stuur? We vermoeden van niet. Normaal zijn dat zaken die wellicht net de knoop tot koop doorhakken maar als bovenstaand verhaal u zonder die kleinigheden nog niet heeft overtuigd weten wij het ook niet meer.
We zeiden het al: de auto komt met alle originele papieren, boekjes, de nodige facturen, documenten en artikelen. Sluiten we af met een document dat bij een auto als deze van zeer toegevoegde waarde is: het Heritage Trust Certificaat. Wat een auto...
Meer informatie
Tellerstand: 88.488 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.390,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 249,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.639,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.272,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,74
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 339,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0762
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0344
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage SEAT Bank/Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.