detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
203 579 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/1999
Carburant
Essence
Puissance
125 kW (170 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 203 579 km
- Année
- 09/1999
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 125 kW (170 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 500 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- LED phare de jour
- Phares au Xénon
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (18")
- Pack Sport
- Suspension sport
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Bij deze verkoop ik mijn auto inclusief autotrailer. Helaas kan ik de auto door tijdsgebrek niet afmaken. De auto staat geschorst, maar nog wel op kenteken. De apk is al een tijdje vervallen. Mijn plan was om het diff vast te lassen en er een rolkooi in te installeren, maar daar is helaas niks van gekomen. Ondanks dat heeft de auto al een heleboel upgrades:
- splinternieuw koelsysteem met nieuwe (OE-kwaliteit) radiator, waterpomp, thermostaat, expansievat en leidingen (kosten ~€300)
- volledig vernieuwde voorophanging met Meyle HD draagarmen, nieuwe stabi-stokjes en stabi-rubbers en nieuwe binnenste- en buitenste stuurkogels + uitlijning (kosten €400)
- rondom Eibach pro-kit sportveren (kosten €200)
- gereviseerde VANOS met VITON-o-ringen en anti-rattle kit (€110)
- nieuw inlaatspruitstuk van M54 + tune (€100) (auto heeft nu in theorie ongeveer 200 PK)
- Nieuwe projector-koplampen met RGB-angel eyes (€400)
- M-replica voorbumper (€150)
- nieuwe koppeling met ongeveer 3000 KM erop (€200)
- allerlei nieuwe pakkingen en nieuw reservoir voor stuurbek. olie (€100)
- straight-pipe vanaf middenresonantor
- Veerpootbrug en openluchtfilter met nieuwe inlaatslangen (€150)
- Opnieuw bekleed multifunctioneel sportstuur (€100)
- nieuwe zijschermen (€160)
- geventileerde schijven en blokken + nieuwe remtang R.V. (€300)
- nieuwe handremkabels (€100)
- Matblauwe wrap (€700) (Ik heb zelf getracht een deel te wrappen, met wisselend succes. Er zit nog ongeveer 15 meter wrap bij, wat genoeg moet zijn om de auto af te maken)
- 18" lichtmetalen velgenset (zie andere foto, krijg je er los bij) met zo-goed-als-nieuwe Michelin Pilot Sport 4 banden (€500)- goede autotrailer met vier goede banden, LED-verlichting en twee rijplaten (€2500)
Alleen al aan deze upgrades en trailer zit er zo'n 6000 euro in.
Uiteraard zit er nog wat werk aan. Zoals te zien is, moet de auto nog afgewrapped worden. De auto heeft ooit een ongeluk meegemaakt, dus het airbaglampje brandt en de passagiersairbag ontbreekt. De auto heeft hier gelukkig geen WOK op gekregen, maar er is wel gelast aan het frame. Daarnaast is het aircosysteem eruit gesloopt (gewichtsbesparing voor op het racecircuit), komt de auto zonder radio en zonder stoelen. Verder doet de handrem het niet goed (moet schoongemaakt worden) en zit er een ABS-storing in door een kapotte koppelingssensor.
Al met al een heel leuk project voor de handige harrie. Ik heb met veel plezier gereden met de auto en met nog meer plezier eraan gesleuteld, alleen ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen omdat ik een nieuw project heb. Ik hoop dat de auto bij iemand terecht komt die er ook heel veel plezier aan gaat beleven en de auto een waardig eind geeft als trackday-auto of driftauto.
De auto is lopend te horen, whatsapp me voor een filmpje van het brute geluid uit de uitlaat. Contact het liefst via mail of whatsapp, de kans is klein dat ik mijn telefoon opneem.
Disclaimer: de auto word verkocht "as-is" en volgens het "what you see is what you get"-principe. Het is een oude auto met werk, maar voor dit bedrag ga je geen betere vinden.
- splinternieuw koelsysteem met nieuwe (OE-kwaliteit) radiator, waterpomp, thermostaat, expansievat en leidingen (kosten ~€300)
- volledig vernieuwde voorophanging met Meyle HD draagarmen, nieuwe stabi-stokjes en stabi-rubbers en nieuwe binnenste- en buitenste stuurkogels + uitlijning (kosten €400)
- rondom Eibach pro-kit sportveren (kosten €200)
- gereviseerde VANOS met VITON-o-ringen en anti-rattle kit (€110)
- nieuw inlaatspruitstuk van M54 + tune (€100) (auto heeft nu in theorie ongeveer 200 PK)
- Nieuwe projector-koplampen met RGB-angel eyes (€400)
- M-replica voorbumper (€150)
- nieuwe koppeling met ongeveer 3000 KM erop (€200)
- allerlei nieuwe pakkingen en nieuw reservoir voor stuurbek. olie (€100)
- straight-pipe vanaf middenresonantor
- Veerpootbrug en openluchtfilter met nieuwe inlaatslangen (€150)
- Opnieuw bekleed multifunctioneel sportstuur (€100)
- nieuwe zijschermen (€160)
- geventileerde schijven en blokken + nieuwe remtang R.V. (€300)
- nieuwe handremkabels (€100)
- Matblauwe wrap (€700) (Ik heb zelf getracht een deel te wrappen, met wisselend succes. Er zit nog ongeveer 15 meter wrap bij, wat genoeg moet zijn om de auto af te maken)
- 18" lichtmetalen velgenset (zie andere foto, krijg je er los bij) met zo-goed-als-nieuwe Michelin Pilot Sport 4 banden (€500)- goede autotrailer met vier goede banden, LED-verlichting en twee rijplaten (€2500)
Alleen al aan deze upgrades en trailer zit er zo'n 6000 euro in.
Uiteraard zit er nog wat werk aan. Zoals te zien is, moet de auto nog afgewrapped worden. De auto heeft ooit een ongeluk meegemaakt, dus het airbaglampje brandt en de passagiersairbag ontbreekt. De auto heeft hier gelukkig geen WOK op gekregen, maar er is wel gelast aan het frame. Daarnaast is het aircosysteem eruit gesloopt (gewichtsbesparing voor op het racecircuit), komt de auto zonder radio en zonder stoelen. Verder doet de handrem het niet goed (moet schoongemaakt worden) en zit er een ABS-storing in door een kapotte koppelingssensor.
Al met al een heel leuk project voor de handige harrie. Ik heb met veel plezier gereden met de auto en met nog meer plezier eraan gesleuteld, alleen ik moet nu toch echt afscheid gaan nemen omdat ik een nieuw project heb. Ik hoop dat de auto bij iemand terecht komt die er ook heel veel plezier aan gaat beleven en de auto een waardig eind geeft als trackday-auto of driftauto.
De auto is lopend te horen, whatsapp me voor een filmpje van het brute geluid uit de uitlaat. Contact het liefst via mail of whatsapp, de kans is klein dat ik mijn telefoon opneem.
Disclaimer: de auto word verkocht "as-is" en volgens het "what you see is what you get"-principe. Het is een oude auto met werk, maar voor dit bedrag ga je geen betere vinden.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 1.990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 2.376,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 99,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0833
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0309
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Leasing, Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.