detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
320 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1999
Carburant
Essence
Puissance
125 kW (170 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 320 000 km
- Année
- 03/1999
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 125 kW (170 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 494 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 385 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Siège à réglage lombaire
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Streaming audio intégré
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Ecran tactile
- Jantes alliage (17")
- Pack Sport
- Pneus été
- Pot catalytique
- Sièges sport
- Suspension sport
- Tuning
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze mag mijn E46 323I Sedan de verkoop in.
Bouwjaar: 1998
Km stand: 320.xxx
Apk tot: 17-07-2025
Er is best wel wat aan de auto gedaan;
- Rondom nieuwe gegroefde brembo schijven en remblokken.
-BC Racing BR M3 schroefset.
- Voorste krik punten zijn professioneel opnieuw ingelast.
- Achter subframe staat in de Strongflex PU.
- Nieuwe Hardyschijf
- Subframe ophang punten achter in de carrosserie zijn verstevigd met reinforcement plates van Hardeman Motorsports.
- Nieuwe koperen remleidingen gelegd.
- 3,07 ratio gelast differentieel.
- Achterdemper delete. ( klinkt sportief maar niet te hard)
- Alle sloten en elektrische ramen werken
- Open lucht filter
- Sabelt kuipstoel op custom rvs seat brackets bestuurders stoel.( zit extra laag )
- Zwarte hemel
- Achterbank is er uit en de firewall is er ook uitgeslepen.(zou een achterbank terug in kunnen )
- Android radio met scherm
- Smoke knipperlichten en side markers
- Facelift achterlichten
- M-tech replica voorbumper
Voor mij is dit sinds April 2024 mijn daily drifter geweest. Ik heb nooit motorische problemen er mee gehad en de koelvloeistof blijft altijd netjes op temperatuur.
Tuurlijk heeft de auto ook wat min punten;
- Stuur is een keer met alcantara bekleed alleen dit begint een beetje los te laten.
- De achterste wielkasten hebben last van roest blaasjes.
- De voorste wielkasten hebben ook een klein beetje roest.
- Stuurpomp maakt een beetje lawaai maar werkt wel perfect.
- Voor bumper is absoluut niet netjes, is slecht gespoten en zitten ook beschadigingen op.
De auto staat nu op styling 71 velgen deze wil ik liever niet mee verkopen. Dus kan de auto op styling 32 of op 15 inch oem velgen komen.
Vraagprijs is €4500,- en is onderhandelbaar.
Bij vragen of interesse graag een bericht sturen.
Groeten,
Jamie
Bouwjaar: 1998
Km stand: 320.xxx
Apk tot: 17-07-2025
Er is best wel wat aan de auto gedaan;
- Rondom nieuwe gegroefde brembo schijven en remblokken.
-BC Racing BR M3 schroefset.
- Voorste krik punten zijn professioneel opnieuw ingelast.
- Achter subframe staat in de Strongflex PU.
- Nieuwe Hardyschijf
- Subframe ophang punten achter in de carrosserie zijn verstevigd met reinforcement plates van Hardeman Motorsports.
- Nieuwe koperen remleidingen gelegd.
- 3,07 ratio gelast differentieel.
- Achterdemper delete. ( klinkt sportief maar niet te hard)
- Alle sloten en elektrische ramen werken
- Open lucht filter
- Sabelt kuipstoel op custom rvs seat brackets bestuurders stoel.( zit extra laag )
- Zwarte hemel
- Achterbank is er uit en de firewall is er ook uitgeslepen.(zou een achterbank terug in kunnen )
- Android radio met scherm
- Smoke knipperlichten en side markers
- Facelift achterlichten
- M-tech replica voorbumper
Voor mij is dit sinds April 2024 mijn daily drifter geweest. Ik heb nooit motorische problemen er mee gehad en de koelvloeistof blijft altijd netjes op temperatuur.
Tuurlijk heeft de auto ook wat min punten;
- Stuur is een keer met alcantara bekleed alleen dit begint een beetje los te laten.
- De achterste wielkasten hebben last van roest blaasjes.
- De voorste wielkasten hebben ook een klein beetje roest.
- Stuurpomp maakt een beetje lawaai maar werkt wel perfect.
- Voor bumper is absoluut niet netjes, is slecht gespoten en zitten ook beschadigingen op.
De auto staat nu op styling 71 velgen deze wil ik liever niet mee verkopen. Dus kan de auto op styling 32 of op 15 inch oem velgen komen.
Vraagprijs is €4500,- en is onderhandelbaar.
Bij vragen of interesse graag een bericht sturen.
Groeten,
Jamie
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.195,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.195,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 3.720,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,42
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 155,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0828
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0496
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.