detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
293 193 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1999
Carburant
Essence
Puissance
125 kW (170 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 293 193 km
- Année
- 11/1999
- Contrôle technique
- 04/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 125 kW (170 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 494 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 345 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 215 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Goedendag,
Bij deze aangeboden, van een liefhebber, voor een liefhebber.
Mijn BMW E46 323ci met handbak uit 1999
De auto betreft een pre-facelift.
De reden van verkoop is ivm woon-werk verkeer ik graag wat goedkoper wil rijden.
De apk is geldig tot 10-04-2025, er waren een paar meldingen bij de vorige apk, deze zijn opgelost en daarna heeft de auto verse apk gekregen.
De auto heeft ondertussen 293xxx gelopen en loopt langzaam op ivm dagelijks gebruik, dit valt echter niet te merken aan het blok, deze loopt heel rustig en laat je niet zomaar in de steek met goed onderhoud, wat overigens ook is gebeurd.
Hieronder volgt dan ook een kleine opsomming wat er allemaal aan is gedaan tijdens mijn eigenaarschap.
- Beurten op tijd
- Veer Linksachter
- RVS uitlaat met ATU sport einddemper
- Stabilisator stang achter
- Fusee kogel achter
- Draagarmen achter
- Differentieel rubber
- 2 delen van de inlaatslang (deze bestaat namelijk niet altijd uit slechts 1 buis)
- Carter ventilatie systeem volledig
- Achterlichten (beter staat)
- Shadow line nieren
- Koelfan
- Koelvoeistof reservoir
- Koelvloeistof slang
- Mooie 18” velgen met Vredestein bandjes
- Shadowline deurlijsten, deze zitten er niet op, maar komen er wel bij
- Schokdempers vervangen voor bilstein schokdempers
Zoals u kan zien is er niet bespaard.
Natuurlijk zijn er ook een paar dingen die zich laten zien met een auto van deze leeftijd.
- auto heeft lichte instapschade aan de stoel, dit heeft mij nooit geïrriteerd.
- 1 parkeersensor dient vervangen te worden
- Heeft zo zijn plekjes op de lak
- Stuur is niet het mooiste meer, hier wou ik nog een vervanging voor vinden
Al met al is het een leuke, sportieve auto met een sterke 6 cilinder met mooi geluid, om in te rijden en te hebben
Je ziet ze niet veel meer op de weg en stijgen tegenwoordig alleen maar in waarde.
De auto is verder standaard.
Vraagprijs van deze onderhouden coupe is €4000 of een goed bod, bieden naar waarde graag.
Vragen zoals laagste prijs en ruilingen worden niet op gereageerd.
Bij deze aangeboden, van een liefhebber, voor een liefhebber.
Mijn BMW E46 323ci met handbak uit 1999
De auto betreft een pre-facelift.
De reden van verkoop is ivm woon-werk verkeer ik graag wat goedkoper wil rijden.
De apk is geldig tot 10-04-2025, er waren een paar meldingen bij de vorige apk, deze zijn opgelost en daarna heeft de auto verse apk gekregen.
De auto heeft ondertussen 293xxx gelopen en loopt langzaam op ivm dagelijks gebruik, dit valt echter niet te merken aan het blok, deze loopt heel rustig en laat je niet zomaar in de steek met goed onderhoud, wat overigens ook is gebeurd.
Hieronder volgt dan ook een kleine opsomming wat er allemaal aan is gedaan tijdens mijn eigenaarschap.
- Beurten op tijd
- Veer Linksachter
- RVS uitlaat met ATU sport einddemper
- Stabilisator stang achter
- Fusee kogel achter
- Draagarmen achter
- Differentieel rubber
- 2 delen van de inlaatslang (deze bestaat namelijk niet altijd uit slechts 1 buis)
- Carter ventilatie systeem volledig
- Achterlichten (beter staat)
- Shadow line nieren
- Koelfan
- Koelvoeistof reservoir
- Koelvloeistof slang
- Mooie 18” velgen met Vredestein bandjes
- Shadowline deurlijsten, deze zitten er niet op, maar komen er wel bij
- Schokdempers vervangen voor bilstein schokdempers
Zoals u kan zien is er niet bespaard.
Natuurlijk zijn er ook een paar dingen die zich laten zien met een auto van deze leeftijd.
- auto heeft lichte instapschade aan de stoel, dit heeft mij nooit geïrriteerd.
- 1 parkeersensor dient vervangen te worden
- Heeft zo zijn plekjes op de lak
- Stuur is niet het mooiste meer, hier wou ik nog een vervanging voor vinden
Al met al is het een leuke, sportieve auto met een sterke 6 cilinder met mooi geluid, om in te rijden en te hebben
Je ziet ze niet veel meer op de weg en stijgen tegenwoordig alleen maar in waarde.
De auto is verder standaard.
Vraagprijs van deze onderhouden coupe is €4000 of een goed bod, bieden naar waarde graag.
Vragen zoals laagste prijs en ruilingen worden niet op gereageerd.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.290,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.290,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 3.480,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,52
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 145,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0940
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0140
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstr. 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.