detailpage.leasing.tip.text
BMW 525525td touring
€ 4 000,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
268 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1994
Carburant
Diesel
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 268 000 km
- Année
- 03/1994
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 498 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 620 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
- Consommation de carburant
8,1 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Verrouillage centralisé
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
BMW E34 oldtimer
525 TD (115 pk) diesel 6 cilinder M51
Bouwjaar 03 / 1994 : dit is dus dé goede motor!
De laatste keuring was in 2014 op 263 418 km. Hij is dus 10 jaar uit verkeer geweest.
De motor is droog. Start koud en warm perfect, rookt niet. Rijden, schakelen, remmen: zeer goed
Wat er wel dient te gebeuren voor de keuring:
Nog een gekende probleem bij een E34 zijn de onderkanten van de deuren die roesten, maar bij deze E34 zijn ze nog goed. Dit valt meer voor in de beginjaren tem 1992. Ook de wielkasten zijn roestvrij. Geen deuken in de wagen.
Om hem terug mooi te maken moet de bovenkant herspoten worden, de vernis is eraf. Dus het dak en de motorkap. De bumpers ook. Kleur orient blue metalic.
Alles werkt aan de wagen behalve het zeer grote open dak. Ook een gekend probleem van de E34.
Géén trekhaak, hij is niet gebruikt als werk/trekbeest.
Reeds voorzien van een grote stevige batterij.
Zeer leuke wagen, er kan zeker iets mooi van gemaakt worden. Ik zet hem te koop wegens onverwachte aankoop van een zuivere BMW classic.
De prijs is 4000 euro zo meenemen voor opmaak.
525 TD (115 pk) diesel 6 cilinder M51
Bouwjaar 03 / 1994 : dit is dus dé goede motor!
De laatste keuring was in 2014 op 263 418 km. Hij is dus 10 jaar uit verkeer geweest.
De motor is droog. Start koud en warm perfect, rookt niet. Rijden, schakelen, remmen: zeer goed
Wat er wel dient te gebeuren voor de keuring:
- De krikpunten achteraan, langs beide kanten, moeten opgelast worden. Daar bestaan eventueel inzetstukken voor. Gekend probleem E34
- Het LCD-scherm van de km-teller is ook aan reparatie toe (daar zijn bedrijven voor in België of Nederland). De km-stand is zeer slecht af te lezen. Ook een gekend probleem E34
- verder een algemeen nazicht (lang stilstaan)
- een groot onderhoud (als men ermee gaat rijden)
- de banden zien er nog goed uit, maar toch zijn ze oud (ivm veiligheid)
Nog een gekende probleem bij een E34 zijn de onderkanten van de deuren die roesten, maar bij deze E34 zijn ze nog goed. Dit valt meer voor in de beginjaren tem 1992. Ook de wielkasten zijn roestvrij. Geen deuken in de wagen.
Om hem terug mooi te maken moet de bovenkant herspoten worden, de vernis is eraf. Dus het dak en de motorkap. De bumpers ook. Kleur orient blue metalic.
Alles werkt aan de wagen behalve het zeer grote open dak. Ook een gekend probleem van de E34.
Géén trekhaak, hij is niet gebruikt als werk/trekbeest.
Reeds voorzien van een grote stevige batterij.
Zeer leuke wagen, er kan zeker iets mooi van gemaakt worden. Ik zet hem te koop wegens onverwachte aankoop van een zuivere BMW classic.
De prijs is 4000 euro zo meenemen voor opmaak.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.229,20
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,56
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 187,15
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.