detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
165 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/1999
Carburant
Essence
Puissance
142 kW (193 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 165 000 km
- Année
- 01/1999
- Contrôle technique
- 01/2026
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 142 kW (193 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Suspension pneumatique
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-patinage
- Direction assistée
- Phares au Xénon
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Jantes alliage (16")
- Pneus été
- Porte-bagages
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Système de nettoyage des phares
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Ruim een jaar geleden heb ik deze origineel Nederlandse BMW 528i Touring gekocht van de eerste eigenaar. Hij had in 23 jaar een kleine 160dkm gereden. De facturen en boekjes zijn bij de auto aanwezig. Met zorg had hij in 1999 de opties uitgekozen, dat leverde m.i. een wat bijzondere combinatie op van speciale lichtmetalen velgen (die je meestal op een 7-serie ziet), een grijs stoffen interieur, speciaal houtdecor, oriënt blauwe lak. Het wordt allemaal vermeld op de optielijst.
Inmiddels staat de teller op ruim 165dkm, heel weinig voor een dergelijke auto.
Afgelopen jaar hebben we de auto gebruikt voor vakanties en af en toe voor woon-werkverkeer. Nu is het tijd om hem te verkopen en het wagenpark wat uit te dunnen.
Hij ziet er heel netjes uit, de lak glimt erg mooi. Her en der zul je een krasje aantreffen, ik heb de twee belangrijkste op de foto gezet..
De APK zullen we voor verkoop nog vernieuwen. Deze loopt half januari af.
Zoals bij bijna elke e39 brandt het airbaglampje (dit is het sensormatje van de passagier). De pixels van de radio laten het her en der afweten. Hiervoor zijn herstelmogelijkheden, maar persoonlijk zou ik een moderne android installeren.
Leuk als je binnenkort komt kijken.
O ja, voor het scherpe oog: laat je niet misleiden door het typeplaatje op de achterklep, het is echt een originele 528i. Recent hebben we de achterklep vervangen voor een (bijna) roestvrij exemplaar, het typeplaatje moet nog omgewisseld worden.
Inmiddels staat de teller op ruim 165dkm, heel weinig voor een dergelijke auto.
Afgelopen jaar hebben we de auto gebruikt voor vakanties en af en toe voor woon-werkverkeer. Nu is het tijd om hem te verkopen en het wagenpark wat uit te dunnen.
Hij ziet er heel netjes uit, de lak glimt erg mooi. Her en der zul je een krasje aantreffen, ik heb de twee belangrijkste op de foto gezet..
De APK zullen we voor verkoop nog vernieuwen. Deze loopt half januari af.
Zoals bij bijna elke e39 brandt het airbaglampje (dit is het sensormatje van de passagier). De pixels van de radio laten het her en der afweten. Hiervoor zijn herstelmogelijkheden, maar persoonlijk zou ik een moderne android installeren.
Leuk als je binnenkort komt kijken.
O ja, voor het scherpe oog: laat je niet misleiden door het typeplaatje op de achterklep, het is echt een originele 528i. Recent hebben we de achterklep vervangen voor een (bijna) roestvrij exemplaar, het typeplaatje moet nog omgewisseld worden.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.740,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 229,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0009
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0005
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Consors Finanz BNP Paribas, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.