detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
190 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1982
Carburant
Essence
Puissance
135 kW (184 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 190 000 km
- Année
- 07/1982
- Contrôle technique
- 06/2026
- Dernier contrôle technique
- 06/2024
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 135 kW (184 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 788 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 390 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Kit fumeur
- Roue de secours
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Cuir
Description
BMW 628 CSi, 1982, Goed onderhouden en (te)weinig gebruikt.
Origineel Nederlandse auto. Origineel sportstuur en (vrij uniek) 5-bak! Heerlijke 2.8 liter 6 cilinder lijnmotor, 184 PK motor, loopt perfect en schakelt top!
Laatste onderhoud: koppeling en radiateur/ koelsysteem.
Staat op TRX wielen/ banden (15,4"); 2 banden vervangen in 2023 (350 euro per stuk) en 2 banden meer dan 10 jaar oud; alle 4 bijna volledig of heel goed profiel (set 14' LM met oude banden wordt meegeleverd; zie laatste 2 foto's). De BMW 10 jaar in bezit, maar wordt nauwelijks gebruikt ivm teveel hobby auto's en daarom nu de knoop doorgehakt: geen haast maar hij mag weg. Electrische ramen, lederen bekleding, cd speler en centrale vergrendeling. De BMW is in zeer nette staat met hier en daar een kleinigheidje.
De kilometerteller telt al een aantal jaar niet meer op na 190.999, ik denk een wieltje afgebroken, snelheidsmeter werkt wel. Ik heb er hooguit 2 a 3.000 km mee gereden. Boorgaten interieur in de zijpanelen achter; zie foto; vervangende panelen worden meegeleverd. Roestblaasjes op linker achterspatbord. Motor raam rechtsvoor defect; vervangende motor beschikbaar.
Ik kocht de auto in 2015 uit een verzameling, van iemand die ermee is gestopt; hij had hem 7 jaar in bezit; eerste 12 jaar van een mevrouw geweest die er relatief weinig mee reed (registratie 1992: 82dkm); veel historie zit er niet meer bij, alles verloren gegaan tijdens mijn buitenland-periode.
Taxatie 19.000. Vraagprijs 15.750. Genieten van een superbelegging en bovendien helemaal belastingvrij.
Instappen en wegrijden, met een classic verzekering van 85 Euro per jaar. Ik doe de BMW met pijn in het hart weg omdat de verzameling te groot is geworden en ik beperkt wordt in mijn stalling.
Auto gaat bij voorkeur naar liefhebber, mits serieus geboden wordt en met respect voor elkaars tijd. Proefrit uiteraard mogelijk, na overeenstemming over auto, voorwaarden en prijs. Bellen na 20u.
Origineel Nederlandse auto. Origineel sportstuur en (vrij uniek) 5-bak! Heerlijke 2.8 liter 6 cilinder lijnmotor, 184 PK motor, loopt perfect en schakelt top!
Laatste onderhoud: koppeling en radiateur/ koelsysteem.
Staat op TRX wielen/ banden (15,4"); 2 banden vervangen in 2023 (350 euro per stuk) en 2 banden meer dan 10 jaar oud; alle 4 bijna volledig of heel goed profiel (set 14' LM met oude banden wordt meegeleverd; zie laatste 2 foto's). De BMW 10 jaar in bezit, maar wordt nauwelijks gebruikt ivm teveel hobby auto's en daarom nu de knoop doorgehakt: geen haast maar hij mag weg. Electrische ramen, lederen bekleding, cd speler en centrale vergrendeling. De BMW is in zeer nette staat met hier en daar een kleinigheidje.
De kilometerteller telt al een aantal jaar niet meer op na 190.999, ik denk een wieltje afgebroken, snelheidsmeter werkt wel. Ik heb er hooguit 2 a 3.000 km mee gereden. Boorgaten interieur in de zijpanelen achter; zie foto; vervangende panelen worden meegeleverd. Roestblaasjes op linker achterspatbord. Motor raam rechtsvoor defect; vervangende motor beschikbaar.
Ik kocht de auto in 2015 uit een verzameling, van iemand die ermee is gestopt; hij had hem 7 jaar in bezit; eerste 12 jaar van een mevrouw geweest die er relatief weinig mee reed (registratie 1992: 82dkm); veel historie zit er niet meer bij, alles verloren gegaan tijdens mijn buitenland-periode.
Taxatie 19.000. Vraagprijs 15.750. Genieten van een superbelegging en bovendien helemaal belastingvrij.
Instappen en wegrijden, met een classic verzekering van 85 Euro per jaar. Ik doe de BMW met pijn in het hart weg omdat de verzameling te groot is geworden en ik beperkt wordt in mijn stalling.
Auto gaat bij voorkeur naar liefhebber, mits serieus geboden wordt en met respect voor elkaars tijd. Proefrit uiteraard mogelijk, na overeenstemming over auto, voorwaarden en prijs. Bellen na 20u.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.500,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.500,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 27.404,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 498,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.