Kilométrage
53 564 km
Transmission
-
Année
08/2013
Carburant
Essence
Puissance
55 kW (75 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 53 564 km
- Année
- 08/2013
- Dernier contrôle technique
- 10/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 55 kW (75 CH)
- Cylindrée
- 798 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 186 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
4,2 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- LED phare de jour
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Wegens de overstap naar een grotere toermotor bied ik hierbij aan mijn BMW F700GS uit 2013 met ca. 52.000km. Dit loopt nog langzaam op, er wordt nog op gereden.
De motor heeft een zeer betrouwbaar blok en is onderhouden volgens de BMW intervals, heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Technisch in uitstekende staat, start altijd in een keer.
Rijdt, schakelt en stopt zoals je mag verwachten.
Hoofdzakelijk in vrije tijd met droog weer mee gereden.
Qua onderhoud is recentelijk het volgende gedaan:
• nieuwe remblokken voor (bij ca. 45.000km)
• nieuwe remblokken achter (bij ca. 51.000km)
• nieuwe luchtfilter bij 42.000km
• nieuwe bougies bij 42.000km
• kleppen zijn gesteld bij 41.000km
• nieuwe kettingset (per mei 2022 bij ca. 37.000km)
• nieuwe tandwielen (per mei 2022 bij ca. 37.000km)
De achterband is nieuw, is in september 2024 geplaatst bij 53.000km.
De voorband is bij 40.000km vervangen, kan naar schatting nog ca. 5.000km door.
Aanwezige opties:
• LED koplamp met beschermplaat
• LED knipperlichten voor en achter
• GIVI valbeugels
• GIVI topkoffer
• LeoVince uitlaat (originele uitlaat ook aanwezig)
• verlengstuk op kuipruit
• bandenspanningsmeter op boordcomputer
• handvatverwarming
• ABS
• handkappen
• alarm
• ESA modes (comfort, normaal, sport)
• 2 originele sleutels met 2 afstandsbedieningen
Ingebouwen en aangesloten is momenteel een Healtech Thunderbox met een dubbele USB-stekker waarmee al rijdend elektronica opgeladen kan worden. Deze mag eventueel voor 150 euro extra overgenomen worden.
Kort gezegd een zeer complete, comfortabele, goed onderhouden all-round motor geschikt voor alle type rijders! De motor staat niet in de weg en er wordt nog op gereden.
De motor heeft een zeer betrouwbaar blok en is onderhouden volgens de BMW intervals, heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Technisch in uitstekende staat, start altijd in een keer.
Rijdt, schakelt en stopt zoals je mag verwachten.
Hoofdzakelijk in vrije tijd met droog weer mee gereden.
Qua onderhoud is recentelijk het volgende gedaan:
• nieuwe remblokken voor (bij ca. 45.000km)
• nieuwe remblokken achter (bij ca. 51.000km)
• nieuwe luchtfilter bij 42.000km
• nieuwe bougies bij 42.000km
• kleppen zijn gesteld bij 41.000km
• nieuwe kettingset (per mei 2022 bij ca. 37.000km)
• nieuwe tandwielen (per mei 2022 bij ca. 37.000km)
De achterband is nieuw, is in september 2024 geplaatst bij 53.000km.
De voorband is bij 40.000km vervangen, kan naar schatting nog ca. 5.000km door.
Aanwezige opties:
• LED koplamp met beschermplaat
• LED knipperlichten voor en achter
• GIVI valbeugels
• GIVI topkoffer
• LeoVince uitlaat (originele uitlaat ook aanwezig)
• verlengstuk op kuipruit
• bandenspanningsmeter op boordcomputer
• handvatverwarming
• ABS
• handkappen
• alarm
• ESA modes (comfort, normaal, sport)
• 2 originele sleutels met 2 afstandsbedieningen
Ingebouwen en aangesloten is momenteel een Healtech Thunderbox met een dubbele USB-stekker waarmee al rijdend elektronica opgeladen kan worden. Deze mag eventueel voor 150 euro extra overgenomen worden.
Kort gezegd een zeer complete, comfortabele, goed onderhouden all-round motor geschikt voor alle type rijders! De motor staat niet in de weg en er wordt nog op gereden.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.