detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
126 000 km
Autonomie en électrique
27 km
Année
11/2014
Carburant
Electrique/Essence
Puissance
274 kW (373 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 126 000 km
- Année
- 11/2014
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 274 kW (373 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 499 cm³
- Cylindres
- 3
- Poids à vide
- 1 460 kg
Consommation énergétique
- Autres sources d'énergie
- Électrique
- Autonomie en électrique
- 27 km
Equipement
- Confort
- 360° caméra
- Accoudoir
- Affichage tête haute
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges chauffants
- Sièges électriques
- Start/Stop automatique
- Système d'aide au stationnement automatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Dispositif mains libres
- Ordinateur de bord
- Radio
- Soundsystem
- Streaming audio intégré
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Anti-patinage
- Assistant au freinage d'urgence
- Assistant feux de route
- Direction assistée
- Détection des panneaux routiers
- ESP
- Isofix
- LED phare de jour
- Phares Full LED
- Système d'appel d'urgence
- Système d'avertissement de distance
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Frein de stationnement électronique
- Jantes alliage (20")
- Pack Sport
- Palettes de changement de vitesses
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Wauw! Wat is dit een bijzondere wagen!
Wees voorbereid op heel veel leuke reacties, ondanks de elektrische aandrijving is het onmogelijk om stilletjes ergens voorbij te sluipen.
Wil je je aankomst toch wat meer kenbaar maken?
Met de geïnstalleerde Maxhaust speaker en bediening via bijbehorende app, kun je klinken als ieder andere supercar. Van een gedistingeerde roffel tot een brute schreeuw.
Als liefhebber heb ik goed voor deze mooie BMW i8 met 374pk gezorgd.
O.a. de volgende zaken zijn (vaak preventief) vervangen:
- 115.631 km - rondom nieuwe remschijven uitgevoerd bij BMW
- 115.631 km - rondom nieuwe remblokken uitgevoerd bij BMW
- 115.248 km - nieuwe remvloeistof (per ongeluk 2x vervangen en gespoeld door miscommunicatie bij BMW zelf)
- 115.000 km - rondom nieuwe Pirelli P-Zero banden
- 117.879 km - opnieuw uitgelijnd BMW
- 117.879 km - nieuw entreelampje bestuurdersdeur bij BMW
- 117.879 km - nieuw afwateringsrubber in linker deur bij BMW
- 117.879 km - nieuw afdichtingsrubber achterklep bij BMW
- 117.879 km - nieuwe olie en nieuw oliefilter bij BMW
- 121.152 km - nieuwe aandrijfassen voor (L+R) inclusief BMW modificatie + uitlijnen
- 122.105 km - nieuw luchtfilter
- 122.850 km - nieuwe remvloeistof + rechter buitenspiegel bij BMW
- 123.700 km - olie + filterwissel bij PUUR Leusden
- 125.200 km - nieuwe aircocompressor geinstalleerd bij BMW. Daarbij zijn de AC leidingen gespoeld en zijn er geen metaaldeeltjes gevonden. (originele ACpomp kan stukgaan en metaaldeeltjes het koelsysteem inblazen)
- 125.200 preventief nieuwe 12v accu bij BMW
Huidige stand: 126.175 km (kan wat oplopen)
Aankomend gepland onderhoud:
motorolie over 27.000 km
autocontrole over 27.000 km
Remvloeistof juli 2025 (kostte in 2023 43 EUR excl. BTW)
Vanwege een storing in de olietransmissiepomp, heeft de BMW dealer uiteindelijk ieder verdacht component vervangen. Klacht dus ook niet meer teruggezien omdat ook ieder betrokken component is vervangen. Hieronder de lijst vervangen onderdelen:
- nieuwe olietransmissiepomp
- nieuwe regelunit olietransmissiepomp
- nieuw stuurtoestel EGS
- nieuwe kabelboom transmissiemodule
- nieuwe schakelpook
- heel veel uitzoekwerk.
Totaal meer dan 12.000EUR (!) vervangen aan onderdelen en onderhoud. De wagen is in top conditie en kan er dus weer even tegenaan. Op een aantal reparaties zit dus ook nog BMW garantie.
Ik ben eigenaar sinds 2021 en omdat we een gedeelte van het jaar in Spanje wonen stond de auto óf hier in NL in een verwarmde opslag óf in de garage van onze Spaanse woning.
De wagen rijd als nieuw. Scherp, strak en een echte beleving. Het interieur van deze auto is ook in absolute nieuwstaat.
Auto is gebruikt als 3e auto en enkel in de weekenden gereden. Prijzen van de i8 zijn erg stabiel en omdat deze bijzondere auto niet meer word geproduceerd, is de consensus onder autoliefhebbers dat er nog wat stijging in kan zitten.
HV accu heeft vol opgeladen een bereik van 27km (in de zomer), dit is nog uitstekend!
Voorzien van vele mooie opties zoals het Pure Impulse pakket,Harman Kardon geluidsinstallatie, achteruitrijcamera, keyless, schakelmogelijkheid aan het stuur, sportstoelen, lederen bekleding, dual climate control, keyless, cruise control, stoelverwarming voor, elektrische verstelbare voorstoelen, sportstuur, full map navigatiesysteem, parkeersensoren voor en achter, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, spraakbediening, start/stop systeem, extra getint glas, head-up display, bluetooth telefoonverbinding, 20 inch lichtmetalen velgen en meer!
Minpuntjes:
paar kleine plekjes lak beschadigd, deurseals (welke nieuw zijn!) even herplakken. Achteruitrij camera geeft foutmelding maar werkt correct. Volgens BMW dealer moet er software worden geinstalleerd.
Inruil mogelijk voor:
Porsche 911 cabriolet vanaf 2008 (997-1 of 997-2)
Porsche Taycan
Andere modellen GEEN interesse in.
Nieuwprijs was 180.000 EUR!!
Wees voorbereid op heel veel leuke reacties, ondanks de elektrische aandrijving is het onmogelijk om stilletjes ergens voorbij te sluipen.
Wil je je aankomst toch wat meer kenbaar maken?
Met de geïnstalleerde Maxhaust speaker en bediening via bijbehorende app, kun je klinken als ieder andere supercar. Van een gedistingeerde roffel tot een brute schreeuw.
Als liefhebber heb ik goed voor deze mooie BMW i8 met 374pk gezorgd.
O.a. de volgende zaken zijn (vaak preventief) vervangen:
- 115.631 km - rondom nieuwe remschijven uitgevoerd bij BMW
- 115.631 km - rondom nieuwe remblokken uitgevoerd bij BMW
- 115.248 km - nieuwe remvloeistof (per ongeluk 2x vervangen en gespoeld door miscommunicatie bij BMW zelf)
- 115.000 km - rondom nieuwe Pirelli P-Zero banden
- 117.879 km - opnieuw uitgelijnd BMW
- 117.879 km - nieuw entreelampje bestuurdersdeur bij BMW
- 117.879 km - nieuw afwateringsrubber in linker deur bij BMW
- 117.879 km - nieuw afdichtingsrubber achterklep bij BMW
- 117.879 km - nieuwe olie en nieuw oliefilter bij BMW
- 121.152 km - nieuwe aandrijfassen voor (L+R) inclusief BMW modificatie + uitlijnen
- 122.105 km - nieuw luchtfilter
- 122.850 km - nieuwe remvloeistof + rechter buitenspiegel bij BMW
- 123.700 km - olie + filterwissel bij PUUR Leusden
- 125.200 km - nieuwe aircocompressor geinstalleerd bij BMW. Daarbij zijn de AC leidingen gespoeld en zijn er geen metaaldeeltjes gevonden. (originele ACpomp kan stukgaan en metaaldeeltjes het koelsysteem inblazen)
- 125.200 preventief nieuwe 12v accu bij BMW
Huidige stand: 126.175 km (kan wat oplopen)
Aankomend gepland onderhoud:
motorolie over 27.000 km
autocontrole over 27.000 km
Remvloeistof juli 2025 (kostte in 2023 43 EUR excl. BTW)
Vanwege een storing in de olietransmissiepomp, heeft de BMW dealer uiteindelijk ieder verdacht component vervangen. Klacht dus ook niet meer teruggezien omdat ook ieder betrokken component is vervangen. Hieronder de lijst vervangen onderdelen:
- nieuwe olietransmissiepomp
- nieuwe regelunit olietransmissiepomp
- nieuw stuurtoestel EGS
- nieuwe kabelboom transmissiemodule
- nieuwe schakelpook
- heel veel uitzoekwerk.
Totaal meer dan 12.000EUR (!) vervangen aan onderdelen en onderhoud. De wagen is in top conditie en kan er dus weer even tegenaan. Op een aantal reparaties zit dus ook nog BMW garantie.
Ik ben eigenaar sinds 2021 en omdat we een gedeelte van het jaar in Spanje wonen stond de auto óf hier in NL in een verwarmde opslag óf in de garage van onze Spaanse woning.
De wagen rijd als nieuw. Scherp, strak en een echte beleving. Het interieur van deze auto is ook in absolute nieuwstaat.
Auto is gebruikt als 3e auto en enkel in de weekenden gereden. Prijzen van de i8 zijn erg stabiel en omdat deze bijzondere auto niet meer word geproduceerd, is de consensus onder autoliefhebbers dat er nog wat stijging in kan zitten.
HV accu heeft vol opgeladen een bereik van 27km (in de zomer), dit is nog uitstekend!
Voorzien van vele mooie opties zoals het Pure Impulse pakket,Harman Kardon geluidsinstallatie, achteruitrijcamera, keyless, schakelmogelijkheid aan het stuur, sportstoelen, lederen bekleding, dual climate control, keyless, cruise control, stoelverwarming voor, elektrische verstelbare voorstoelen, sportstuur, full map navigatiesysteem, parkeersensoren voor en achter, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, spraakbediening, start/stop systeem, extra getint glas, head-up display, bluetooth telefoonverbinding, 20 inch lichtmetalen velgen en meer!
Minpuntjes:
paar kleine plekjes lak beschadigd, deurseals (welke nieuw zijn!) even herplakken. Achteruitrij camera geeft foutmelding maar werkt correct. Volgens BMW dealer moet er software worden geinstalleerd.
Inruil mogelijk voor:
Porsche 911 cabriolet vanaf 2008 (997-1 of 997-2)
Porsche Taycan
Andere modellen GEEN interesse in.
Nieuwprijs was 180.000 EUR!!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 189,-
- detailpage.leasing.total
- € 189,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.220,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,55
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 395,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1261
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0559
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.