detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
92 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2000
Carburant
Essence
Puissance
96 kW (131 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Sport touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 92 000 km
- Année
- 02/2000
- Dernier contrôle technique
- 02/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 96 kW (131 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 171 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 285 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Pare-brise
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
Description
Hierbij verkoop ik mijn BMW K1200 ES uit 2000.
Deze motor heb 4 jaar geleden gekocht voor woon-werk verkeer maar na een jaar kreeg ik een auto van de zaak waardoor de motor veel minder gebruikt. Daarna heb ik er nog wel mee gereden maar dat werd langzaam steeds minder tot vorig jaar waarin ik er helemaal niet meer opgereden heb dus de motor wil verkopen. (De motor heeft nadat hij niet meer voor woon-werkverkeer gebruikt werd altijd binnen gestaan)
Recentelijk heb ik de motor nagelopen, olie, oliefilter en de accu vervangen, een test ritje gereden en hem schoongemaakt voor de verkoop.
2 zijkoffers in dezelfde kleur komen erbij!
Het is wel te zien dat de motor goed gebruikt. Er zitten hier en daar wat krassen in de lak en putjes van steenslag, ook zitten er wat scheurtjes in het windscherm en beginnen de handvaten af te geven.
de motor rijdt nog heerlijk en vlot door.
De vorige eigenaar had rond de 65.000 km de motor gereviseerd (zuigers + lagers) omdat er een storing in de motor zat. Ik heb hier verder geen bewijs van, hij heeft mij bij de verkoop wat foto's laten dat de motorfiets incl. motorblok uit elkaar lag.
ik hoop er €1900 voor te kunnen vangen maar een goed bod is altijd welkom!
Deze motor heb 4 jaar geleden gekocht voor woon-werk verkeer maar na een jaar kreeg ik een auto van de zaak waardoor de motor veel minder gebruikt. Daarna heb ik er nog wel mee gereden maar dat werd langzaam steeds minder tot vorig jaar waarin ik er helemaal niet meer opgereden heb dus de motor wil verkopen. (De motor heeft nadat hij niet meer voor woon-werkverkeer gebruikt werd altijd binnen gestaan)
Recentelijk heb ik de motor nagelopen, olie, oliefilter en de accu vervangen, een test ritje gereden en hem schoongemaakt voor de verkoop.
2 zijkoffers in dezelfde kleur komen erbij!
Het is wel te zien dat de motor goed gebruikt. Er zitten hier en daar wat krassen in de lak en putjes van steenslag, ook zitten er wat scheurtjes in het windscherm en beginnen de handvaten af te geven.
de motor rijdt nog heerlijk en vlot door.
De vorige eigenaar had rond de 65.000 km de motor gereviseerd (zuigers + lagers) omdat er een storing in de motor zat. Ik heb hier verder geen bewijs van, hij heeft mij bij de verkoop wat foto's laten dat de motorfiets incl. motorblok uit elkaar lag.
ik hoop er €1900 voor te kunnen vangen maar een goed bod is altijd welkom!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 27.468,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 763,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.