detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
46 395 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2016
Carburant
Essence
Puissance
331 kW (450 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- K-251-LK
- Garantie
- Oui
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 46 395 km
- Année
- 02/2016
- Contrôle technique
- 09/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 331 kW (450 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 2 979 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 873 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 6
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 315 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Affichage tête haute
- Caméra d'aide au stationnement
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Capteurs d'aide au stationnement avant
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Coupe vent (pour cabriolet)
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges chauffants
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé sans clé
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Ordinateur de bord
- Radio
- Radio numérique
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-patinage
- Assistant feux de route
- Détection des panneaux routiers
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Phares au LED
- Phares directionnels
- Système de contrôle de la pression pneus
- Autres
- Jantes alliage (19")
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Sièges sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- Type de peinture
- Métallisé
- Intérieur
- Cuir
Description
- My bonus is faster than your bonus - BMW M4 Competition Convertible
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Deze is samen met Timo Glock en Bruno Spengler, de DTM coureurs van BMW, ontwikkeld. Nadat zij de M4 Competition hadden goedgekeurd na elke hoek van de Nordschleife te hebben getrotseerd, werd ze gepresenteerd. Voor het publiek niet direct duidelijk; Behalve de prachtig zwarte details. Zoals BMW dat mooi verwoord; De shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. De motor heeft een slordige 25 Beierse paarden extra en worden via het verbeterde onderstel erg prettig vertaald naar het asfalt. Wanneer je de M1 of M2 knop indrukt; Kun je wanneer je over een euro munt rijdt; vertellen of dit kop- of munt was! Ook laat de traction control je in samenwerking met het elektronisch blokkerende differentieel, je aardig spelen. Als je durft.
Die van ons? Zoals het moet. Van de eerste eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
Leasing
detailpage.leasing.title DTM Collectibles
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7.352,42
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 7.352,42
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 54.414,62
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 15.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 519,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDTM Collectibles
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDieter Tielman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.