detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
10 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1980
Carburant
Essence
Puissance
52 kW (71 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Oldtimer
- État
- Ancêtre
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 10 000 km
- Année
- 02/1980
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 52 kW (71 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 000 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 219 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Couleur originale
- Champagne
- Type de peinture
- Métallisé
Description
unieke R100RT van de allereerste generatie uit 1980 met een unieke KM.-stand van slechts 10.000. De motor werd in 1982 aangekocht door de 2e eigenaar die gek was van het model, echter nog niet in het bezit van een motorrijbewijs. Jammer genoeg voor de man is hij nooit geslaagd maar hij weigerde afscheid te nemen van zijn droommotor. In 2022 is de eigenaar overleden en ging de motorfiets naar de erfgenamen die deze stalde.
De motor is al die jaren geschorst geweest, de diverse schorsingsbewijsjes zijn aanwezig.
De RT is natuurlijk helemaal nagelopen en voorzien van diverse nieuwe onderdelen, denk dan met name aan de remsystemen, banden, stuurdemper, grote beurt etc. en loopt als nieuw. Op een aantal kleine beschadigingen van het transport en stilstaan na is deze in super staat, met een lakstiftje is eea nog mooi op te lossen.
De RT kwam in 1979 op de markt na het zeer succesrijke R100RS verhaal, de RT was veel meer gericht op toeren en was de eerste echte toermotorfiets standaard voorzien van de onvolprezen toerkuip. Niet voor niets werden deze modellen wereldwijd door politiediensten aangekocht.
Deze mooie RT is natuurlijk voorzien van een Krauser koffersetje, bandenpompje, ongebruikt gereedschapsetje, origineel BMW motorfietsslot, boekjes etc. en verdiend een mooi leven.
De motor is al die jaren geschorst geweest, de diverse schorsingsbewijsjes zijn aanwezig.
De RT is natuurlijk helemaal nagelopen en voorzien van diverse nieuwe onderdelen, denk dan met name aan de remsystemen, banden, stuurdemper, grote beurt etc. en loopt als nieuw. Op een aantal kleine beschadigingen van het transport en stilstaan na is deze in super staat, met een lakstiftje is eea nog mooi op te lossen.
De RT kwam in 1979 op de markt na het zeer succesrijke R100RS verhaal, de RT was veel meer gericht op toeren en was de eerste echte toermotorfiets standaard voorzien van de onvolprezen toerkuip. Niet voor niets werden deze modellen wereldwijd door politiediensten aangekocht.
Deze mooie RT is natuurlijk voorzien van een Krauser koffersetje, bandenpompje, ongebruikt gereedschapsetje, origineel BMW motorfietsslot, boekjes etc. en verdiend een mooi leven.
Leasing
detailpage.leasing.title Boxersteen
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.008,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,15
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 528,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelBoxersteen
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDirk Storms
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.