detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
22 827 km
Transmission
-
Année
10/1979
Carburant
Essence
Puissance
33 kW (45 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 22 827 km
- Année
- 10/1979
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 33 kW (45 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
TE KOOP
BMW R65 uit 1979.
Helaas is het zo ver, hierbij bied ik mijn te koop motor aan. Na er veel werk in gestoken te hebben heb ik besloten om mijn motor weg te doen.
Er is in de tijd dat ik hem bezit veel aan gedaan. Zo was deze motor eerst uitgerust met een rs kuip. Zoals op de foto’s te zien is, zit deze er nog bij met alle onderdelen om hem weer te monteren.
Persoonlijk vond ik het niet lekker rijden dus heb hem omgebouwd met een normaal stuur. Alle onderdelen zijn tweedehands origineel BMW van motorzaak De Knalpot en alle facturen ervan zijn aanwezig.
Verder heb ik er powerfilters op de motor gezet, maar de originele heb ik uiteraard ook nog.
Qua onderhoud is er al veel gedaan, zo zijn de carburateurs gereviseerd en is de koppeling vervangen. Facturen zijn aanwezig.
De kilometerstand is momenteel 22827, maar die loopt niet meer veder op, omdat de teller niet meer meedraait. De snelheidsmeter en toerenteller werken naar behoren.
Voor de rest zitten er veel extra onderdelen bij die ik niet meer bij de advertentie kon toevoegen.
Stuur voor interesse een bericht en we kunnen een bezichtiging afspreken. Voor de prijs is er marge, dit bespreek ik bij voorkeur naast de motor.
Kort om het is een complete motor met veel extra’s, neem gerust contact op bij interesse
BMW R65 uit 1979.
Helaas is het zo ver, hierbij bied ik mijn te koop motor aan. Na er veel werk in gestoken te hebben heb ik besloten om mijn motor weg te doen.
Er is in de tijd dat ik hem bezit veel aan gedaan. Zo was deze motor eerst uitgerust met een rs kuip. Zoals op de foto’s te zien is, zit deze er nog bij met alle onderdelen om hem weer te monteren.
Persoonlijk vond ik het niet lekker rijden dus heb hem omgebouwd met een normaal stuur. Alle onderdelen zijn tweedehands origineel BMW van motorzaak De Knalpot en alle facturen ervan zijn aanwezig.
Verder heb ik er powerfilters op de motor gezet, maar de originele heb ik uiteraard ook nog.
Qua onderhoud is er al veel gedaan, zo zijn de carburateurs gereviseerd en is de koppeling vervangen. Facturen zijn aanwezig.
De kilometerstand is momenteel 22827, maar die loopt niet meer veder op, omdat de teller niet meer meedraait. De snelheidsmeter en toerenteller werken naar behoren.
Voor de rest zitten er veel extra onderdelen bij die ik niet meer bij de advertentie kon toevoegen.
Stuur voor interesse een bericht en we kunnen een bezichtiging afspreken. Voor de prijs is er marge, dit bespreek ik bij voorkeur naast de motor.
Kort om het is een complete motor met veel extra’s, neem gerust contact op bij interesse
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 539,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Skoda Leasing Zweigniederlassung der Volkswagen Leasing GmbH,Gifhorner Straße 57,38112,Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.