detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
20 000 km
Transmission
-
Année
04/1984
Carburant
Essence
Puissance
37 kW (50 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 20 000 km
- Année
- 04/1984
- Dernier contrôle technique
- 10/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 37 kW (50 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Type de peinture
- Autres
Description
BMW R80G/S in Paris Dakar uitvoering.
Bouwjaar 1984
Geheel gerestaureerde R80 g/s, in nieuwstaat
In onderhoud geweest bij Becks in Wijhe.
De R80g/s heeft een 1000cc upgrade met 40 mm carburateurs, de motor loopt en klinkt hierdoor lekker bruut.
Teven is hij voorzien van een oliekoeler.
De motorfiets heeft nieuwe Continental TKC 80 twinduro banden en er is een nieuwe gel accu geplaatst.
De motorfiets verkeerd in topstaat, alles is gereviseerd en goed werkend.
Hij wordt geleverd met de originele kantelsleutel en is voorzien van documentatie.
De motor heeft recent een onderhoudsbeurt gehad, uitgevoerd door Becks motoren in Wijhe de klassieke bmw specialist, zodat u zeker weet dat u een goede en betrouwbare motor fiets koopt.
De R80G/S is de stamvader van de populaire bmw gs serie.
Het is een fantastische motor voor de liefhebber/verzamelaar.
Hij is motorrijtuigen belasting vrij.
Gewoon koesteren hij wordt van zelf meer waard.
Maar vooral ook af en toe eens lekker met de motor rijden, de R80G/S staat immers bekend als de best sturende motor uit de bmw R serie.
Bij serieuze interesse is het mogelijk om een proefrit met de motor te maken.
Bij interesse en vragen graag bellen 06-52077470, bel gerust
Bouwjaar 1984
Geheel gerestaureerde R80 g/s, in nieuwstaat
In onderhoud geweest bij Becks in Wijhe.
De R80g/s heeft een 1000cc upgrade met 40 mm carburateurs, de motor loopt en klinkt hierdoor lekker bruut.
Teven is hij voorzien van een oliekoeler.
De motorfiets heeft nieuwe Continental TKC 80 twinduro banden en er is een nieuwe gel accu geplaatst.
De motorfiets verkeerd in topstaat, alles is gereviseerd en goed werkend.
Hij wordt geleverd met de originele kantelsleutel en is voorzien van documentatie.
De motor heeft recent een onderhoudsbeurt gehad, uitgevoerd door Becks motoren in Wijhe de klassieke bmw specialist, zodat u zeker weet dat u een goede en betrouwbare motor fiets koopt.
De R80G/S is de stamvader van de populaire bmw gs serie.
Het is een fantastische motor voor de liefhebber/verzamelaar.
Hij is motorrijtuigen belasting vrij.
Gewoon koesteren hij wordt van zelf meer waard.
Maar vooral ook af en toe eens lekker met de motor rijden, de R80G/S staat immers bekend als de best sturende motor uit de bmw R serie.
Bij serieuze interesse is het mogelijk om een proefrit met de motor te maken.
Bij interesse en vragen graag bellen 06-52077470, bel gerust
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 999,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 999,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.417,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,98
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 206,95
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Consors Finanz, Rüdesheimer Straße 1, 80686 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.