detailpage.leasing.tip.text
BMW S 1000 R
€ 10 999,-
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
16 275 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
09/2015
Carburant
Essence
Puissance
118 kW (160 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 16 275 km
- Année
- 09/2015
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 118 kW (160 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 999 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 199 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Carénage
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Régulateur de vitesse
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
- Alarme
- Anti-patinage
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Te koop: prachtige BMW S1000R van 2015, maar met slechts 16275km op de teller. De motorfiets beschikt over 79 kw papieren, maar staat wel full power. Alle onderhoudshistorie en algemene documenten zijn 100% aanwezig.
Er werd een andere en betere stuurdemper van Öhlins op gemonteerd, maar verder staat deze motorfiets volledig standaard. Wel is deze - standaard reeds prima - BMW voorzien van de optiepakketten "Sport" en "Dynamic". Dankzij het Sport-pakket beschikt deze motorfiets over o.a. een quickshifter, dynamische tractiecontrole en cruisecontrol. Via het Dynamic-pakket wordt er o.a. ook handvatverwarming, elektronische demping (nog individueel instelbaar, zelfs tijdens het rijden) en LED-pinkers aan toegevoegd. Verder staat er ook - vanuit de fabriek - een akrapovic uitlaat op gemonteerd met daarin enkele carbonelementen verwerkt. Daarnaast beschikt deze motorfiets ook over krachtige brembo's, mét ABS. Ook een USB-aansluiting is aanwezig.
Uiteraard zijn er meerdere rijmodi aanwezig, in de vorm van "rain", "road", "dynamic" en "dynamic pro".
Behalve al deze extra opties bevat deze machine ook een ruim en goed afleesbaar display, met daarop info m.b.t. verschillende kilometertellers (ODO + tripkilometertellers), ingestelde rijmodi, verbruik, rijbereik, laptimer, enz.
Het is een mooi afgewerkte, bruikbare machine voor op de weg met een ongelooflijk soepel motorblok. Dankzij de akrapovic komt er een heel mooi geluid uit, dat zeker beheerst blijft bij lagere toeren en rustige ritten, maar wel volop die extra touch geeft bij acceleraties. Ook voor trackdays (nooit gedaan) zal deze motorfiets niets tekort komen, want qua vermogen onder volle acceleratie (= 160 à 165 pk) komt deze krachtpatser mee met de snelste. Daarom zou ik deze motorfiets niet echt aanraden voor beginners, ook al is iedereen uiteraard vrij om zijn/haar eigen keuze te maken :). De zit achterop is zeker bruikbaar, maar zou ik dan ook weer niet aanraden voor erg grote passagiers.
Eenmaal aan het stuur is deze 1000cc'er verrassend beweeglijk en wendbaar, waardoor je niet - op een negatieve manier - merkt met zo'n stevige motorfiets op de baan te zijn. Verder geniet deze BMW wél een uitmuntende wegligging en biedt die bakken stabiliteit, zowel op lagere als autosnelwegsnelheden.
Verder beschikt deze prachtige machine ook over een dubbele radiatorbescherming van R&G en een (zeer goed werkend) alarm. Dat laatste activeert van zodra de motorfiets gemanipuleerd wordt en er geen sleutel in het stopcontact zit. Er zijn overigens 2 sleutels aanwezig.
Indien nodig kan ik de motorfiets tot bij u brengen. De prijs is nog onderhandelbaar naast de motorfiets ;)
Als kers op de taart komen er nog de volgende extra's bij:
1) een bochtenset van een BMW S1000RR van hetzelfde jaar, waarbij de katalysator veel kleiner is en ideaal voor wie een nóg slanker uiterlijk van de motorfiets wil,
2) een grotere kuipruit, snel gemonteerd en ideaal voor langere ritten.
Pluspunten:
+ fenomenaal, soepel motorblok met een heel breed toerenbereik en daarbinnen werkelijk óveral voldoende vermogen,
+ wijzerplaat + digitaal display met daarop veel terug te vinden info,
+ meerdere rijmodi, die zich ook in verschil laten voelen en zodoende is het rijgedrag van deze motorfiets ook snel (= met 2x drukken op de gepaste knop) aan te passen aan de omstandigheden,
+ heel erg comfortabel op rechte stukken en rustige ritten, dankzij o.a. handvatverwarming, de comfortabele zithouding, automatische demping en de quickshifter,
+ indien nodig: heerlijk strak en stabiel sturend op slingerende wegen.
Minpunt:
- iets minder geschikt voor beginnende rijders.
De combinatie van de nieuwstaat van deze motorfiets (je gaat er geen krasje op vinden), de lage kilomterstand, de optionele pakketten en de zorg voor deze motorfiets maken dit geheel een fantastisch pakket. Het is een motorfiets die nog steeds tot het topsegment behoort, maar dan wel met een aangepaste prijs. De motorfiets staat momenteel opzij en dus te wachten op een nieuwe eigenaar. Van een liefhebber, voor een liefhebber.
Voor de snelle beslissers ;)
Er werd een andere en betere stuurdemper van Öhlins op gemonteerd, maar verder staat deze motorfiets volledig standaard. Wel is deze - standaard reeds prima - BMW voorzien van de optiepakketten "Sport" en "Dynamic". Dankzij het Sport-pakket beschikt deze motorfiets over o.a. een quickshifter, dynamische tractiecontrole en cruisecontrol. Via het Dynamic-pakket wordt er o.a. ook handvatverwarming, elektronische demping (nog individueel instelbaar, zelfs tijdens het rijden) en LED-pinkers aan toegevoegd. Verder staat er ook - vanuit de fabriek - een akrapovic uitlaat op gemonteerd met daarin enkele carbonelementen verwerkt. Daarnaast beschikt deze motorfiets ook over krachtige brembo's, mét ABS. Ook een USB-aansluiting is aanwezig.
Uiteraard zijn er meerdere rijmodi aanwezig, in de vorm van "rain", "road", "dynamic" en "dynamic pro".
Behalve al deze extra opties bevat deze machine ook een ruim en goed afleesbaar display, met daarop info m.b.t. verschillende kilometertellers (ODO + tripkilometertellers), ingestelde rijmodi, verbruik, rijbereik, laptimer, enz.
Het is een mooi afgewerkte, bruikbare machine voor op de weg met een ongelooflijk soepel motorblok. Dankzij de akrapovic komt er een heel mooi geluid uit, dat zeker beheerst blijft bij lagere toeren en rustige ritten, maar wel volop die extra touch geeft bij acceleraties. Ook voor trackdays (nooit gedaan) zal deze motorfiets niets tekort komen, want qua vermogen onder volle acceleratie (= 160 à 165 pk) komt deze krachtpatser mee met de snelste. Daarom zou ik deze motorfiets niet echt aanraden voor beginners, ook al is iedereen uiteraard vrij om zijn/haar eigen keuze te maken :). De zit achterop is zeker bruikbaar, maar zou ik dan ook weer niet aanraden voor erg grote passagiers.
Eenmaal aan het stuur is deze 1000cc'er verrassend beweeglijk en wendbaar, waardoor je niet - op een negatieve manier - merkt met zo'n stevige motorfiets op de baan te zijn. Verder geniet deze BMW wél een uitmuntende wegligging en biedt die bakken stabiliteit, zowel op lagere als autosnelwegsnelheden.
Verder beschikt deze prachtige machine ook over een dubbele radiatorbescherming van R&G en een (zeer goed werkend) alarm. Dat laatste activeert van zodra de motorfiets gemanipuleerd wordt en er geen sleutel in het stopcontact zit. Er zijn overigens 2 sleutels aanwezig.
Indien nodig kan ik de motorfiets tot bij u brengen. De prijs is nog onderhandelbaar naast de motorfiets ;)
Als kers op de taart komen er nog de volgende extra's bij:
1) een bochtenset van een BMW S1000RR van hetzelfde jaar, waarbij de katalysator veel kleiner is en ideaal voor wie een nóg slanker uiterlijk van de motorfiets wil,
2) een grotere kuipruit, snel gemonteerd en ideaal voor langere ritten.
Pluspunten:
+ fenomenaal, soepel motorblok met een heel breed toerenbereik en daarbinnen werkelijk óveral voldoende vermogen,
+ wijzerplaat + digitaal display met daarop veel terug te vinden info,
+ meerdere rijmodi, die zich ook in verschil laten voelen en zodoende is het rijgedrag van deze motorfiets ook snel (= met 2x drukken op de gepaste knop) aan te passen aan de omstandigheden,
+ heel erg comfortabel op rechte stukken en rustige ritten, dankzij o.a. handvatverwarming, de comfortabele zithouding, automatische demping en de quickshifter,
+ indien nodig: heerlijk strak en stabiel sturend op slingerende wegen.
Minpunt:
- iets minder geschikt voor beginnende rijders.
De combinatie van de nieuwstaat van deze motorfiets (je gaat er geen krasje op vinden), de lage kilomterstand, de optionele pakketten en de zorg voor deze motorfiets maken dit geheel een fantastisch pakket. Het is een motorfiets die nog steeds tot het topsegment behoort, maar dan wel met een aangepaste prijs. De motorfiets staat momenteel opzij en dus te wachten op een nieuwe eigenaar. Van een liefhebber, voor een liefhebber.
Voor de snelle beslissers ;)
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 44.605,47
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,04
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 726,92
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.