detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
394 996 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/2002
Carburant
Essence
Puissance
170 kW (231 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 394 996 km
- Année
- 01/2002
- Contrôle technique
- 01/2025
- Propriétaires préc.
- 5
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 170 kW (231 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Sellerie cuir
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Mooie BMW X5 E53 3.0i 6 cilinder benzine.
Automaat. Achteruit versnelling werkt wel, maar slipt. Bij vlakke ondergrond is er rustig mee achteruit te rijden, heuvel lukt niet. Verder schakelt de automaat door alle versnellingen super.
Km stand: 394996
Apk tot 25-01-2025
Gebruikt voor de Noordkaap editie. Op de achteruit na zonder problemen verreden.
Voor de rit (8000km geleden) is vervangen:
- accu
- filters (olie, lucht, interieur en benzine)
- bougies
- remblokken voor en achter
- remvloeistof
- waterpomp en multiriem
- koelvloeistof (vervangen door antivries -40)
Auto staat mooi in de lak. Inclusief:
- winterbanden met spikes
- winterbanden met goed profiel (zie foto)
- vreselijk dikke bullbar met 4 verstralers
- lucht hoorn (compressor mist)
- elektrische toeter met microfoon
- zwaailamp
- achteruit stralers
- breedte lampjes (werken niet allemaal meer)
- 27mc midland
- slee
- verstraler op Imperial
- bluetooth kastje voor de muziek
Auto staat momenteel geschorst
Automaat. Achteruit versnelling werkt wel, maar slipt. Bij vlakke ondergrond is er rustig mee achteruit te rijden, heuvel lukt niet. Verder schakelt de automaat door alle versnellingen super.
Km stand: 394996
Apk tot 25-01-2025
Gebruikt voor de Noordkaap editie. Op de achteruit na zonder problemen verreden.
Voor de rit (8000km geleden) is vervangen:
- accu
- filters (olie, lucht, interieur en benzine)
- bougies
- remblokken voor en achter
- remvloeistof
- waterpomp en multiriem
- koelvloeistof (vervangen door antivries -40)
Auto staat mooi in de lak. Inclusief:
- winterbanden met spikes
- winterbanden met goed profiel (zie foto)
- vreselijk dikke bullbar met 4 verstralers
- lucht hoorn (compressor mist)
- elektrische toeter met microfoon
- zwaailamp
- achteruit stralers
- breedte lampjes (werken niet allemaal meer)
- 27mc midland
- slee
- verstraler op Imperial
- bluetooth kastje voor de muziek
Auto staat momenteel geschorst
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.697,80
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,09
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 211,63
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services - Marke der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.