detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
88 074 km
Transmission
Boîte automatique
Année
09/1977
Carburant
LPG
Puissance
130 kW (177 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 6
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 88 074 km
- Année
- 09/1977
- Contrôle technique
- 06/2025
- Dernier contrôle technique
- 08/2024
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 10/2012
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 130 kW (177 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 7 000 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2 098 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- LPG
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation automatique
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes acier
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- La couleur de l'intérieur
- Jaune
- Intérieur
- Cuir
Description
Te koop: Cadillac Coupe de Ville
Vraagprijs € 22.000,-
Bouwjaar 1977 (modeljaar 1978)
Lengte 5,65 meter
Breedte: 1,94 cm
Motor: V8, inhoud 7 liter (425 CID)
Vermogen: 180 DIN PK
Milestand: 88.074
Auto loopt op LPG en is wegenbelasting vrij.
Getaxeerde waarde voor de verzekering: 27.500 (taxatierapport aanwezig)
APK tot juni 2025
De wagen is in 2009 geïmporteerd uit de USA
De afgelopen 15 jaar heb ik met veel plezier in deze auto gereden als hobby auto. In al die jaren is er slechts 12.750 mijl mee gereden (minder dan 1.000 mijl per jaar), altijd in de zomermaanden. Na 15 jaar ben ik echter een beetje uitgekeken op deze auto en heb ik mijzelf een Cadillac Fleetwood uit 1976 cadeau gedaan. Daarom gaat deze auto nu in de verkoop.
Uitrusting (origineel):
Stuurbekrachtiging
Rembekrachtiging
Automaat
Elektrische bedienbare ramen
Originele radio (FM en AM) met 8trackspeler
Verstelbare dashboardverlichting
Electrisch verstelbare voorbank
Automatische ontkoppeling van de handrem
Climatcontrol
Cruisecontrol
De auto rijdt heerlijk, zit als een vorst, stuurt vederlicht, remt goed, de automaat schakelt vrijwel onmerkbaar op naar de volgende versnelling en de airconditioning werkt perfect. Het is de ideale toerauto.
Hoewel de wagen geen totale restauratie heeft ondergaan, heeft hij wel in 2012 een volledige motorrevisie ondergaan ter waarde van ruim negenduizend euro.
Daarnaast zijn er (naast het reguliere onderhoud en apk keuringen) de volgende zaken uitgevoerd:
2010: inbouw LPG
2010: volledige dinitrol behandeling (= antirroest behandeling)
2017: nieuwe fillers voor en achter
2017: nieuwe banden voor en achter
2020: nieuwe startmotor
2021: nieuwe hemelbekleding
2022: nieuwe bekleding van de voorbank
Serieuze belangstellenden kunnen met mij contact opnemen via é-mail of telefoon 06-3034 9724
Vraagprijs € 22.000,-
Bouwjaar 1977 (modeljaar 1978)
Lengte 5,65 meter
Breedte: 1,94 cm
Motor: V8, inhoud 7 liter (425 CID)
Vermogen: 180 DIN PK
Milestand: 88.074
Auto loopt op LPG en is wegenbelasting vrij.
Getaxeerde waarde voor de verzekering: 27.500 (taxatierapport aanwezig)
APK tot juni 2025
De wagen is in 2009 geïmporteerd uit de USA
De afgelopen 15 jaar heb ik met veel plezier in deze auto gereden als hobby auto. In al die jaren is er slechts 12.750 mijl mee gereden (minder dan 1.000 mijl per jaar), altijd in de zomermaanden. Na 15 jaar ben ik echter een beetje uitgekeken op deze auto en heb ik mijzelf een Cadillac Fleetwood uit 1976 cadeau gedaan. Daarom gaat deze auto nu in de verkoop.
Uitrusting (origineel):
Stuurbekrachtiging
Rembekrachtiging
Automaat
Elektrische bedienbare ramen
Originele radio (FM en AM) met 8trackspeler
Verstelbare dashboardverlichting
Electrisch verstelbare voorbank
Automatische ontkoppeling van de handrem
Climatcontrol
Cruisecontrol
De auto rijdt heerlijk, zit als een vorst, stuurt vederlicht, remt goed, de automaat schakelt vrijwel onmerkbaar op naar de volgende versnelling en de airconditioning werkt perfect. Het is de ideale toerauto.
Hoewel de wagen geen totale restauratie heeft ondergaan, heeft hij wel in 2012 een volledige motorrevisie ondergaan ter waarde van ruim negenduizend euro.
Daarnaast zijn er (naast het reguliere onderhoud en apk keuringen) de volgende zaken uitgevoerd:
2010: inbouw LPG
2010: volledige dinitrol behandeling (= antirroest behandeling)
2017: nieuwe fillers voor en achter
2017: nieuwe banden voor en achter
2020: nieuwe startmotor
2021: nieuwe hemelbekleding
2022: nieuwe bekleding van de voorbank
Serieuze belangstellenden kunnen met mij contact opnemen via é-mail of telefoon 06-3034 9724
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.249,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.249,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.904,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,94
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 373,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1142
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Bank / Škoda Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.