detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
200 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/1972
Carburant
LPG
Puissance
280 kW (381 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 6
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 200 000 km
- Année
- 02/1972
- Dernier contrôle technique
- 07/2021
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 280 kW (381 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 7 700 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 2 500 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- LPG
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Sellerie cuir
- Sièges électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Dispositif mains libres
- Radio
- Soundsystem
- USB
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
Hierbij wil ik mijn Cadillac coupe de ville uit het jaar 1972 te koop aanbieden!
Ik heb de Cadillac inmiddels al 12 jaar en nu is het tijd voor wat anders.
Zo'n 10 jaar geleden schoot de distributie ketting over het grote tandwiel waardoor ik stil kwam te staan, toen heb ik besloten om niet alleen de distributie te vervangen maar het hele bovenblok eruit te halen. De koppen zijn toen naar van thiel in heteren gegaan voor revisie.
Daarnaast heb ik een berg aan nieuwe spullen besteld om het blok weer mooi in orde te maken.
Nadat dat klaar was wilde ik het exterieur ook aanpakken. Maar ik wilde er geen fulltime baan van maken, het moest hobby blijven dus rustig aan.
Het hele exterieur is kaal geweest, toen gelast en daarna in epoxy gespoten.
Vervolgens strak gemaakt en nogmaals gespoten met een vulprimer, weer geklost en uiteindelijk in mei 2021 nat in nat met een mooie high gloss black pearl gespoten.
Daarna alles weer gemonteerd en op de oprit gezet!
Ik rij er te weinig mee en hij staat hier in weer en wind op de oprit, het is gewoon zonde.
Helaas zijn er hierdoor ook plekjes gekomen in de lak (onderkant deur, voorzijde motorkap, L/R onder de achterruit)
De Cadillac rijdt, remt en schakeld heerlijk.
De 7,7L (472 cubic inch) V8 loopt super.
Hij start en rijd op LPG (120L) , ik reed voorheen ook regelmatig op benzine maar door het lange stilstaan lijkt het mij verstandiger om dan eerst de leidingen en tank schoon te maken.
Interieur kan wat aandacht gebruiken, de achterbank is redelijk maar van de voorbank is de bekleding gescheurd. Vandaar dat er nu zwarte kleden over de rode leren bekleden is getrokken.
Het dashboard is 11 jaar geleden al wel opnieuw bekleed.
De deurpanelen zijn ook toe aan een opknapbeurt.
De foto's zijn afgelopen maand gemaakt, de laatste foto's zijn van de opknap-periode.
Als je vragen hebt stuur gerust een bericht.
Ik heb de Cadillac inmiddels al 12 jaar en nu is het tijd voor wat anders.
Zo'n 10 jaar geleden schoot de distributie ketting over het grote tandwiel waardoor ik stil kwam te staan, toen heb ik besloten om niet alleen de distributie te vervangen maar het hele bovenblok eruit te halen. De koppen zijn toen naar van thiel in heteren gegaan voor revisie.
Daarnaast heb ik een berg aan nieuwe spullen besteld om het blok weer mooi in orde te maken.
Nadat dat klaar was wilde ik het exterieur ook aanpakken. Maar ik wilde er geen fulltime baan van maken, het moest hobby blijven dus rustig aan.
Het hele exterieur is kaal geweest, toen gelast en daarna in epoxy gespoten.
Vervolgens strak gemaakt en nogmaals gespoten met een vulprimer, weer geklost en uiteindelijk in mei 2021 nat in nat met een mooie high gloss black pearl gespoten.
Daarna alles weer gemonteerd en op de oprit gezet!
Ik rij er te weinig mee en hij staat hier in weer en wind op de oprit, het is gewoon zonde.
Helaas zijn er hierdoor ook plekjes gekomen in de lak (onderkant deur, voorzijde motorkap, L/R onder de achterruit)
De Cadillac rijdt, remt en schakeld heerlijk.
De 7,7L (472 cubic inch) V8 loopt super.
Hij start en rijd op LPG (120L) , ik reed voorheen ook regelmatig op benzine maar door het lange stilstaan lijkt het mij verstandiger om dan eerst de leidingen en tank schoon te maken.
Interieur kan wat aandacht gebruiken, de achterbank is redelijk maar van de voorbank is de bekleding gescheurd. Vandaar dat er nu zwarte kleden over de rode leren bekleden is getrokken.
Het dashboard is 11 jaar geleden al wel opnieuw bekleed.
De deurpanelen zijn ook toe aan een opknapbeurt.
De foto's zijn afgelopen maand gemaakt, de laatste foto's zijn van de opknap-periode.
Als je vragen hebt stuur gerust een bericht.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 12.500 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 259,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 7.787,83
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.