detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
90 000 km
Transmission
-
Année
11/1978
Carburant
Essence
Puissance
114 kW (155 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 90 000 km
- Année
- 11/1978
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 114 kW (155 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Aangeboden:
Chevrolet C20 (GMC) 1978
Aangeschaft bij een classic car importeur maar zelf op kenteken gezet.
Alles hieronder is gedaan na de aanschaf.
V8 5.7L met Howard cam shaft Nieuwe motor!! (1000km op de teller) Factuur aanwezig
Sterke TH400 automaatbak
Holley Sniper 2 EFI Injectie kit (dus geen carburateur meer)
Met bijhorende fuelpump, Weiand intake, luchtfilter set 14’’
Vintage kleppendeksels Nieuwe starterskrans
Set nieuwe headers aluminimized
Van voor tot achter nieuwe RVS uitlaat, dubbele uitlaat aan beide zijden.
Nieuw:
• Heavy duty oil cooler
• 15/40 Olie + filter
• ATF3 Automaatbakolie + filter
• Alle radiateur slangen
• Kachel slangen
• Startmotor
• Dynamo + nieuwe accu
• Bougiekabels (geel) +bougies
• Waterpomp
• Thermostaathuis + thermostaat
Remmerij van voor tot achter nieuw:
• (Klauwen, segmenten, remslangen, wielremcilinders)
• Zelfs nieuwe rembooster
• Nieuwe handremkabels
• Nieuwe stuurkogels en wiellagers
• Nieuwe kruiskoppelingen aandrijflijn
Nieuwe ruitenwissers, nieuwe koplampen
Nieuwe set alu American Racing 16’velgen steek 8x165.1+ nieuwe wielmoeren en AR center caps
Nieuwe banden 4x Cooper Discoverer AT3 Voor 245/75R16 M+S Achter 265/75R16 M+S
Set gele Amerikaanse kenteken platen aanwezig voor de keuring. (blauw mag officieel niet)
APK tot 10-5-2025 (laatste keer geen opmerkingen)
Truck met mooie patina, exterieur niks aan gedaan. (hier en daar een deuk en gebruikerssporen) Zit roest plekje onder voorruit, kan wat aan gedaan worden (niet zo spannend) Verder harde truck met netjes interieur.
Zoals boven te lezen is er technisch vrijwel niks over geslagen.(Apart van de aanschaf ongeveer 14.000 euro facturen ter inzage waar vrijwel geen arbeid uren bij zit inbegrepen)
Het Sniper EFI systeem is gekozen omdat je dan af bent van alle carburateur issues. In combinatie met de spaghetti uitlaat headers geeft dit het optimale resultaat.
Systeem is van binnenuit te regelen op een display met touchscreen.
Truck gaat weg omdat ik hem toch te weinig gebruik en ik nog meer projecten heb staan.
3 jaar leuk mee gereden, staat bij mij altijd binnen.
Een wolf in schaapskleren! Vaste prijs 20.000 EUR
Bellen 0611452023
Chevrolet C20 (GMC) 1978
Aangeschaft bij een classic car importeur maar zelf op kenteken gezet.
Alles hieronder is gedaan na de aanschaf.
V8 5.7L met Howard cam shaft Nieuwe motor!! (1000km op de teller) Factuur aanwezig
Sterke TH400 automaatbak
Holley Sniper 2 EFI Injectie kit (dus geen carburateur meer)
Met bijhorende fuelpump, Weiand intake, luchtfilter set 14’’
Vintage kleppendeksels Nieuwe starterskrans
Set nieuwe headers aluminimized
Van voor tot achter nieuwe RVS uitlaat, dubbele uitlaat aan beide zijden.
Nieuw:
• Heavy duty oil cooler
• 15/40 Olie + filter
• ATF3 Automaatbakolie + filter
• Alle radiateur slangen
• Kachel slangen
• Startmotor
• Dynamo + nieuwe accu
• Bougiekabels (geel) +bougies
• Waterpomp
• Thermostaathuis + thermostaat
Remmerij van voor tot achter nieuw:
• (Klauwen, segmenten, remslangen, wielremcilinders)
• Zelfs nieuwe rembooster
• Nieuwe handremkabels
• Nieuwe stuurkogels en wiellagers
• Nieuwe kruiskoppelingen aandrijflijn
Nieuwe ruitenwissers, nieuwe koplampen
Nieuwe set alu American Racing 16’velgen steek 8x165.1+ nieuwe wielmoeren en AR center caps
Nieuwe banden 4x Cooper Discoverer AT3 Voor 245/75R16 M+S Achter 265/75R16 M+S
Set gele Amerikaanse kenteken platen aanwezig voor de keuring. (blauw mag officieel niet)
APK tot 10-5-2025 (laatste keer geen opmerkingen)
Truck met mooie patina, exterieur niks aan gedaan. (hier en daar een deuk en gebruikerssporen) Zit roest plekje onder voorruit, kan wat aan gedaan worden (niet zo spannend) Verder harde truck met netjes interieur.
Zoals boven te lezen is er technisch vrijwel niks over geslagen.(Apart van de aanschaf ongeveer 14.000 euro facturen ter inzage waar vrijwel geen arbeid uren bij zit inbegrepen)
Het Sniper EFI systeem is gekozen omdat je dan af bent van alle carburateur issues. In combinatie met de spaghetti uitlaat headers geeft dit het optimale resultaat.
Systeem is van binnenuit te regelen op een display met touchscreen.
Truck gaat weg omdat ik hem toch te weinig gebruik en ik nog meer projecten heb staan.
3 jaar leuk mee gereden, staat bij mij altijd binnen.
Een wolf in schaapskleren! Vaste prijs 20.000 EUR
Bellen 0611452023
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.200,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.200,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 36.336,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,12
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 757,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0440
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.