detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
12 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1990
Carburant
Essence
Puissance
24 kW (33 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- GL-766-N
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 12 000 km
- Année
- 10/1990
- Contrôle technique
- 06/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 24 kW (33 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 602 cm³
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 560 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Couleur originale
- Wit
- Intérieur
- Tissu
Description
Het fabrieksfiliaal Champs de Mars in Parijs regelde auto’s voor buitenlandse klanten en andere speciale leveringen. Zo ook dit eendje, een 2cv6 Spécial in Blanc Meije, met luxer Club-interieur. Op 11 oktober 1990 werd hij geregistreerd, een paar maanden na het einde van de productie in Portugal. Zijn afleverbeurt werd bij Champs de Mars afgestempeld, daarna verdwijnt hij vermoedelijk in een stalling. Werd hij gekocht om later nog een nieuw eendje beschikbaar te hebben?
In januari 2006 wordt een onderhoudsbeurt aangetekend. De teller staat dan op 581km. Rond 2015 komt hij naar Nederland, met ongeveer 6.000km aan ervaring. Hij wordt verkocht in Amsterdam om als stadsvervoer te dienen. Daar wordt hij regelmatig, maar niet voor lange afstanden gebruikt. Hij staat om de hoek van het Stadionplein, waar veel van zijn familie nieuw de showroom van de importeur uit reed.
Tot recent stond hij op straat. Wij deden het onderhoud en maakten hem regelmatig schoon. Door afgenomen gebruik werd besloten dat hij een beter leven verdiende en kwam bij ons terecht. Met slechts 12.000km gereden, en nee, daar hoort echt geen 1 voor.
Door de weersinvloeden is de lak stevig verweerd en het schuim van het interieur is vergaan. Een flinke schrobbeurt, wat polijsten en bijwerken van de lak levert weer een leuk eendje op. Een nieuw interieur is de kers op de taart.
Het chassis, de bodem en de rest van de carrosserie zijn nog in prima roestvrije staat. Het plaatwerk heeft her en der een deukje, de lak is dun. De techniek is perfect, hij rijdt als nieuw.
Het is een eend met flinke levensverwachting zoals hij is, of weer helemaal nieuw als je hem opnieuw in de lak zou zetten. Aan jou de keuze. De prijs is gebaseerd op zijn huidige conditie, technische geheel in orde.
Meer informatie
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 930 kg
Wielbasis: 240 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
In januari 2006 wordt een onderhoudsbeurt aangetekend. De teller staat dan op 581km. Rond 2015 komt hij naar Nederland, met ongeveer 6.000km aan ervaring. Hij wordt verkocht in Amsterdam om als stadsvervoer te dienen. Daar wordt hij regelmatig, maar niet voor lange afstanden gebruikt. Hij staat om de hoek van het Stadionplein, waar veel van zijn familie nieuw de showroom van de importeur uit reed.
Tot recent stond hij op straat. Wij deden het onderhoud en maakten hem regelmatig schoon. Door afgenomen gebruik werd besloten dat hij een beter leven verdiende en kwam bij ons terecht. Met slechts 12.000km gereden, en nee, daar hoort echt geen 1 voor.
Door de weersinvloeden is de lak stevig verweerd en het schuim van het interieur is vergaan. Een flinke schrobbeurt, wat polijsten en bijwerken van de lak levert weer een leuk eendje op. Een nieuw interieur is de kers op de taart.
Het chassis, de bodem en de rest van de carrosserie zijn nog in prima roestvrije staat. Het plaatwerk heeft her en der een deukje, de lak is dun. De techniek is perfect, hij rijdt als nieuw.
Het is een eend met flinke levensverwachting zoals hij is, of weer helemaal nieuw als je hem opnieuw in de lak zou zetten. Aan jou de keuze. De prijs is gebaseerd op zijn huidige conditie, technische geheel in orde.
Meer informatie
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 930 kg
Wielbasis: 240 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 41 - € 45 per kwartaal
Leasing
detailpage.leasing.title Eendengarage Sander Aalderink
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.190,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.398,04
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,68
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 270,13
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mobilize Financial Services - Marke der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelEendengarage Sander Aalderink
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurSander Aalderink
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.