detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
59 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1967
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 59 000 km
- Année
- 07/1967
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 425 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs
Description
Soms kom je ze nog tegen. Onaangeraakt, mooi verscholen in een schuur en daardoor zo fijn origineel gebleven. Niet overgespoten, niet verknoeid, gewoon heerlijk origineel en eerlijk. Zoals deze AZAM Export.
De AZAM werd al vanaf ’63 geleverd, een eend met een luxere afwerking. In België zelfs leverbaar met een grotere motor, de AZAM 6. In Frankrijk hielden ze tot het laatst de standaard 18pk motor. In de aanloop naar de introductie van de Dyane in de zomer van ’67, werd nog kort, voor een paar maanden, de AZAM Export geïntroduceerd.
Hij kreeg een strak zwart dashboard en stuur, strakker vormgegeven deurkrukjes en rechthoekige knipperlichten op de voorschermen. Met witte glaasjes, in tegenstelling tot de oranje van de andere (Belgische) modellen.
Er was keuze uit banken of stoelen in stof of skai, en er kon zelfs gekozen worden voor aandrijfassen met homokineten, in plaats van die met kruisstukjes. Dit exemplaar heeft die assen, waardoor hij veel soepeler rijdt dan zijn minderbedeelde vrienden.
Je zit dan al heerlijk op de stoelen met rood skai, met je handen aan het prachtige zwarte stuur, luisterend naar het zacht pruttelende motortje. Terwijl de vering enthousiast is, maar de wrijvingsschokbrekers net genoeg dempen om het binnen het betamelijke te houden. Automobiel genot.
Het is echt een soort tijdscapsule, die je zo meeneemt naar de late jaren ’60 toen het eendje in de buurt van Cahors reed. In ’88 kwam hij bij M. Prin terecht die hem in ’95, met slechts 53.000km op de teller aan een Nederlander in Frankrijk verkocht. Deze liefhebber koesterde de auto, reed er nog 6.000km bij en gunde ons hem (en een prachtige originele Panhard) kortgeleden. Omdat hij het departement nooit verliet heeft hij ook nog een prachtig geschilderd kenteken, zonder gaatjes in de koets.
Wellicht heb je in de tekst al gemerkt dat ik nogal enthousiast over het eendje ben, zelfs erg blij ermee. Hij komt te koop voor een liefhebber, maar eerst genieten we nog even en gaan we zien hoe we hem met wat technische aandacht en een schoonmaakbeurt nog beter tot zijn recht kunnen laten komen. Maar kom gerust alvast kijken en smullen.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De AZAM werd al vanaf ’63 geleverd, een eend met een luxere afwerking. In België zelfs leverbaar met een grotere motor, de AZAM 6. In Frankrijk hielden ze tot het laatst de standaard 18pk motor. In de aanloop naar de introductie van de Dyane in de zomer van ’67, werd nog kort, voor een paar maanden, de AZAM Export geïntroduceerd.
Hij kreeg een strak zwart dashboard en stuur, strakker vormgegeven deurkrukjes en rechthoekige knipperlichten op de voorschermen. Met witte glaasjes, in tegenstelling tot de oranje van de andere (Belgische) modellen.
Er was keuze uit banken of stoelen in stof of skai, en er kon zelfs gekozen worden voor aandrijfassen met homokineten, in plaats van die met kruisstukjes. Dit exemplaar heeft die assen, waardoor hij veel soepeler rijdt dan zijn minderbedeelde vrienden.
Je zit dan al heerlijk op de stoelen met rood skai, met je handen aan het prachtige zwarte stuur, luisterend naar het zacht pruttelende motortje. Terwijl de vering enthousiast is, maar de wrijvingsschokbrekers net genoeg dempen om het binnen het betamelijke te houden. Automobiel genot.
Het is echt een soort tijdscapsule, die je zo meeneemt naar de late jaren ’60 toen het eendje in de buurt van Cahors reed. In ’88 kwam hij bij M. Prin terecht die hem in ’95, met slechts 53.000km op de teller aan een Nederlander in Frankrijk verkocht. Deze liefhebber koesterde de auto, reed er nog 6.000km bij en gunde ons hem (en een prachtige originele Panhard) kortgeleden. Omdat hij het departement nooit verliet heeft hij ook nog een prachtig geschilderd kenteken, zonder gaatjes in de koets.
Wellicht heb je in de tekst al gemerkt dat ik nogal enthousiast over het eendje ben, zelfs erg blij ermee. Hij komt te koop voor een liefhebber, maar eerst genieten we nog even en gaan we zien hoe we hem met wat technische aandacht en een schoonmaakbeurt nog beter tot zijn recht kunnen laten komen. Maar kom gerust alvast kijken en smullen.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Eendengarage Sander Aalderink
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 850,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.000,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 5.730,60
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,78
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 30 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 191,02
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0680
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0408
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage PSA Bank Deutschland GmbH, Siemensstr. 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelEendengarage Sander Aalderink
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurSander Aalderink
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.