detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
37 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1969
Carburant
Essence
Puissance
26 kW (35 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 37 000 km
- Année
- 02/1969
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 26 kW (35 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Tissu
Description
Een Ami 6 Break van 1969 met aantoonbaar nog maar 37.572 km gereden.
Ik heb hem begin vorig jaar in Frankrijk gekocht.
Een heel mooie, complete historie is er bij, zoals:
Het plaatwerk is allemaal nog origineel en verkeert in nieuwstaat: absoluut nergens roestplekjes, of deuken, of plamuurwerk.
Hetzelfde geldt voor het chassis en bodemplaten.
Toen is ook de volledige techniek nagekeken en zonodig vernieuwd (olie, bougies, luchtfilter, remschoenen).
Vanwege die lage km-stand hoefden de remtrommels, of de wielophanging, of vering enz niet vervangen te worden.
Dat zijn dus allemaal nog de originele onderdelen; in perfecte staat.
Het interieur laat hetzelfde unieke verhaal zien: het is de originele bekleding, in nieuwstaat. Dit type bekleding is alleen geleverd bij deze laatste serie Ami’s Break. Deze bekleding staat overigens ook beschreven op de afleveringsfactuur van 1969.
De bekleding is niet verkleurd en nog puntgaaf, op 2 minieme plekjes na (van 0,5-1 cm); dit zijn oppervlakkige beschadigingen (geen slijtage).
Het feit dat de rugleuningen totaal niet verkleurd zijn, toont ook aan dat de Ami altijd binnen gestald is geweest en waarschijnlijk nooit in de zon heeft gestaan.
Het dashboard, de portierbekleding, de originele vloerbedekking enz, zien er nog supergaaf uit; geen slijtage of krassen oid.
Ook het hemeltje is schoon, gaaf en strak.
ORIGINEEL LAGE KILOMETERSTAND:
Behalve de volledige historie die deze lage kilometerstand aantoont, wordt door de algehele staat van de auto deze lage kilometerstand bevestigd:
. Alle ruiten zijn niet verweerd en nagenoeg krasvrij, helemaal zoals je ook mag verwachten van een auto met zo’n extreem lage km-stand.
Zelfs de voorruit heeft slechts enkele minieme krasjes en is totaal niet verweerd. Alle ramen zijn glashelder.
KORTOM: een originele onverprutste Ami 6 in een unieke staat, met een unieke km-stand en een unieke gedocumenteerde historie.
Ik heb hem begin vorig jaar in Frankrijk gekocht.
Een heel mooie, complete historie is er bij, zoals:
- De originele aankoopfactuur van 1969 van de Citroen-dealer voor dhr Delhaye
- Het originele service-boekje: in 1969 zijn door de dealer de gegevens van de Ami en de gegevens van dhr. Delahaye ingevuld.
- Maar ook de foto's van de 1e Carte Grise, met daarop de uitschrijving van de 1e eigenaar op 16 februari 2017, bij verkoop van de Ami aan dhr Colignon.
- Het bijbehorende originele koopcontract van 2017 is erbij, waarop tevens de km-stand van 27.180 km werd vastgelegd.
- Vervolgens zijn er diverse facturen en CT's (Franse APK) op naam van dhr Colignon, waaruit blijkt dat hij vanaf die 16e febr 2017, totdat ik de Ami in febr 2023 kocht, slechts 2.392 km gereden heeft.
- Dus in totaal heeft de Ami dus slechts 29.672 km gereden, toen ik de auto in febr 2023 kocht.
- De overlijdens advertentie van de 1e eigenaar P.Delahaye op 30 mei 2017 op 90-jarige leeftijd. Dit overlijden was slechts 3 maand nadat hij z’n Ami die hij 48 jaar lang als 1e eigenaar in bezit heeft gehad, verkocht had. In die overlijdensadvertentie staat ook nog vermeld dat dhr. Delahaye automonteur was.
Het plaatwerk is allemaal nog origineel en verkeert in nieuwstaat: absoluut nergens roestplekjes, of deuken, of plamuurwerk.
Hetzelfde geldt voor het chassis en bodemplaten.
Toen is ook de volledige techniek nagekeken en zonodig vernieuwd (olie, bougies, luchtfilter, remschoenen).
Vanwege die lage km-stand hoefden de remtrommels, of de wielophanging, of vering enz niet vervangen te worden.
Dat zijn dus allemaal nog de originele onderdelen; in perfecte staat.
Het interieur laat hetzelfde unieke verhaal zien: het is de originele bekleding, in nieuwstaat. Dit type bekleding is alleen geleverd bij deze laatste serie Ami’s Break. Deze bekleding staat overigens ook beschreven op de afleveringsfactuur van 1969.
De bekleding is niet verkleurd en nog puntgaaf, op 2 minieme plekjes na (van 0,5-1 cm); dit zijn oppervlakkige beschadigingen (geen slijtage).
Het feit dat de rugleuningen totaal niet verkleurd zijn, toont ook aan dat de Ami altijd binnen gestald is geweest en waarschijnlijk nooit in de zon heeft gestaan.
Het dashboard, de portierbekleding, de originele vloerbedekking enz, zien er nog supergaaf uit; geen slijtage of krassen oid.
Ook het hemeltje is schoon, gaaf en strak.
ORIGINEEL LAGE KILOMETERSTAND:
Behalve de volledige historie die deze lage kilometerstand aantoont, wordt door de algehele staat van de auto deze lage kilometerstand bevestigd:
. Alle ruiten zijn niet verweerd en nagenoeg krasvrij, helemaal zoals je ook mag verwachten van een auto met zo’n extreem lage km-stand.
Zelfs de voorruit heeft slechts enkele minieme krasjes en is totaal niet verweerd. Alle ramen zijn glashelder.
- beide kachelpotten zitten nog spelingvrij vast op de spruitstukken; niet naderhand nog een keertje vastgelast, maar origineel.
- de textiel afdichtingen van de verwarmingskleppen zijn nog helemaal gaaf en origineel.
- alle 4 remtrommels zijn nog de originele (stempels er op) en hebben alle 4 nog GEEN slijtagerandje.
- de rugleuningen van de originele bekleding is niet verkleurd (of gaar) door lang/vaak in de zon staan.
- de onderdelen die slijtage-gevoelig zijn door veelvuldig gebruik, zoals stuur, versnellingshandle, knoppen, dashboard, deurkrukken, deurscharnieren, pedalen enz, zien er nog als nieuw uit.
- aan de onderkant van de auto zijn nagenoeg geen sporen van gebruik te vinden; ook die vlakke bodemplaat is nog glad en gaaf.
- je vindt ook nergens slijtage die erop zou kunnen duiden dat de auto wèl meer gelopen zou hebben.
- de originele koplampen zitten er nog in; inclusief de fabricage-stempels
- alle onderdelen van de auto (plaatwerk, bodem/chassis, vloerbekleding, raamrubbers, deurrubbers, alle ruiten, bumpers, deurscharnieren, de motor enz enz) zijn origineel en nagenoeg vrij van slijtage: allemaal bewijzen dat die km-stand inderdaad correct is.
- De schokdempers en veerpotten zijn ook nog origineel en functioneren alsof ze nieuw zijn.
- Alle moeren, boutjes enz zijn origineel en goed gangbaar.
KORTOM: een originele onverprutste Ami 6 in een unieke staat, met een unieke km-stand en een unieke gedocumenteerde historie.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.152,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,66
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 399,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0440
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank, Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.