detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
207 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1992
Carburant
Essence
Puissance
96 kW (131 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 207 000 km
- Année
- 08/1992
- Dernier contrôle technique
- 04/2024
- Propriétaires préc.
- 3
- Récent changement de la courroie de distribution
- 04/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 96 kW (131 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 596 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 800 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Tissu
Description
Wegens overstap naar een nieuw project te koop;
Een echte Citroën AX GTI, opgebouwd voor trackdays.
De AX is echt op alle fronten aangepasten zeker niet meer origineel, ook is er wel het nodige werk aan om hem weer 100% te krijgen.
Wel is de AX gewoon APK-waardig en straatlegaal!
Momenteel lekt de motor olie (koppakking?) en zit er wat lucht in het remsysteem. Ook stottert/hikt hij soms bij lage toeren. Hij heeft nooit zware klappers gemaakt, maar omdat de AX goed gebruikt is, is de koets niet meer strak en bovendien destijds door mijzelf overgespoten. Ook is er heel veel aan de auto aangepast. Een auto die garant staat voor heel veel fun en die ongelofelijk snel is, maar verwacht geen concoursstaat.
De motor:
- Saxo 1.6 onderblok
- 106 1.3 cilinderkop + inlaattraject, lichtelijk geflowd en aangepast.
- Kent nokkenas met versterkte klepveren
- Net gereviseerde injectoren.
- ECU met custom chip (begrenzer 8200rpm)
- Oliekoeler
- Lange versnellingsbak (diesel)
- Nieuwe koppeling
- Aangepast schakelsysteem voor kortere overbrenging.
- Extra brandstofpomp (4bar)
Ophanging:
- AX Cup veren voorzijde
- Billstein B6 dempers rondom
- Achteras Saxo 16v met schijfremmen
- Hydraulische handrem
- 266mm remschijven + klauwen voor (peug 206)
- AX Cup Devil veerpootbrug + draagarmbrug
- Falken Ziex banden 185/55/14 op stalen velgen
Interieur:
- AX Cup Devil rolkooi
- Kuipstoelen Ltec / Cobra
- 4 punts gordels
- Aangepast schakelsysteem
- Verlengde stuurnaaf met snap-off (stuur versleten)
Exterieur:
- Auto overgespoten in appelgroen (lak slechte staat)
- Voorschermen polyester
- Originele motorkap + achterklep aanwezig
De AX wordt geleverd incl. al mijn reserve AX-delen en is te bezichtigen in Kapelle, Zeeland.
Meer informatie, foto's of filmpjes zijn op verzoek verkrijgbaar.
Een echte Citroën AX GTI, opgebouwd voor trackdays.
De AX is echt op alle fronten aangepasten zeker niet meer origineel, ook is er wel het nodige werk aan om hem weer 100% te krijgen.
Wel is de AX gewoon APK-waardig en straatlegaal!
Momenteel lekt de motor olie (koppakking?) en zit er wat lucht in het remsysteem. Ook stottert/hikt hij soms bij lage toeren. Hij heeft nooit zware klappers gemaakt, maar omdat de AX goed gebruikt is, is de koets niet meer strak en bovendien destijds door mijzelf overgespoten. Ook is er heel veel aan de auto aangepast. Een auto die garant staat voor heel veel fun en die ongelofelijk snel is, maar verwacht geen concoursstaat.
De motor:
- Saxo 1.6 onderblok
- 106 1.3 cilinderkop + inlaattraject, lichtelijk geflowd en aangepast.
- Kent nokkenas met versterkte klepveren
- Net gereviseerde injectoren.
- ECU met custom chip (begrenzer 8200rpm)
- Oliekoeler
- Lange versnellingsbak (diesel)
- Nieuwe koppeling
- Aangepast schakelsysteem voor kortere overbrenging.
- Extra brandstofpomp (4bar)
Ophanging:
- AX Cup veren voorzijde
- Billstein B6 dempers rondom
- Achteras Saxo 16v met schijfremmen
- Hydraulische handrem
- 266mm remschijven + klauwen voor (peug 206)
- AX Cup Devil veerpootbrug + draagarmbrug
- Falken Ziex banden 185/55/14 op stalen velgen
Interieur:
- AX Cup Devil rolkooi
- Kuipstoelen Ltec / Cobra
- 4 punts gordels
- Aangepast schakelsysteem
- Verlengde stuurnaaf met snap-off (stuur versleten)
Exterieur:
- Auto overgespoten in appelgroen (lak slechte staat)
- Voorschermen polyester
- Originele motorkap + achterklep aanwezig
De AX wordt geleverd incl. al mijn reserve AX-delen en is te bezichtigen in Kapelle, Zeeland.
Meer informatie, foto's of filmpjes zijn op verzoek verkrijgbaar.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 21.312,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 444,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.