detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
70 000 km
Autonomie en électrique
80 km
Année
06/2012
Carburant
Electrique
Puissance
67 kW (91 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 70 000 km
- Année
- 06/2012
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 67 kW (91 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
Consommation énergétique
- Autres sources d'énergie
- Électrique
- Autonomie en électrique
- 80 km
- Propriété batterie
- Incluse
- Temps de charge de 10 % à 80 %
- 45 mn
- Émissions de CO2
- 0 g/km (comb.)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- Intérieur
- Tissu
Description
GOED LEZEN
Goed lezen ivm opladen en subsidie
Zeer handig als 2e boodschappen autootje of tot 30 km enkele reis.
Goedkoop in verzekering en geen wegenbelasting.
Vrij nieuwe APK. Volgens keuringsmeester zag auto er van onder uit als auto van slechts paar jaar oud. Kijk zelf maar.
Helaas is toevallig net nadat ik hem te koop gezet heb er probleem t.a.v. gewoon opladen ontstaan.
Via snellader opladen is wel mogelijk
Er zit nieuwe 12 volt accu in die dan dus wel af en toe opgeladen moet worden.
Bij dealer in Den Bosch Nefkens geweest. (28-03-2024) Maar die stelde voor er nieuwe laadmodule van 4000 excl montage met 120 euro excl btw uurloon.
Laadmodule Reparatie kan voor circa 1500 bij Car KeyStore Address: Stevinstraat 5-C, 1704 RN Heerhugowaard, Phone: +310722220100.
Ook eventueel mogelijkheid om een gebruikte te kopen. Kosten verschillen dan flink per bedrijf.
Ik heb geen tijd en zin in al het gedoe daarom vraag ik slechts 2000 euro na aftrek subsidie. Dus ik krijg 3750 of zonder subsidie 3500. Dus normaal nog 2000 euro subsidie mogelijk.
je kunt dus wel opladen via snellader en 12 volt accu af en toe bijladen via acculader.
Goed lezen ivm opladen en subsidie
Zeer handig als 2e boodschappen autootje of tot 30 km enkele reis.
Goedkoop in verzekering en geen wegenbelasting.
Vrij nieuwe APK. Volgens keuringsmeester zag auto er van onder uit als auto van slechts paar jaar oud. Kijk zelf maar.
Helaas is toevallig net nadat ik hem te koop gezet heb er probleem t.a.v. gewoon opladen ontstaan.
Via snellader opladen is wel mogelijk
Er zit nieuwe 12 volt accu in die dan dus wel af en toe opgeladen moet worden.
Bij dealer in Den Bosch Nefkens geweest. (28-03-2024) Maar die stelde voor er nieuwe laadmodule van 4000 excl montage met 120 euro excl btw uurloon.
Laadmodule Reparatie kan voor circa 1500 bij Car KeyStore Address: Stevinstraat 5-C, 1704 RN Heerhugowaard, Phone: +310722220100.
Ook eventueel mogelijkheid om een gebruikte te kopen. Kosten verschillen dan flink per bedrijf.
Ik heb geen tijd en zin in al het gedoe daarom vraag ik slechts 2000 euro na aftrek subsidie. Dus ik krijg 3750 of zonder subsidie 3500. Dus normaal nog 2000 euro subsidie mogelijk.
je kunt dus wel opladen via snellader en 12 volt accu af en toe bijladen via acculader.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 700,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 700,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 30 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 187,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Santander Consumer Leasing GmbH, Santander-Platz 1, D-41061 Mönchengladbach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.