detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
520 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/2002
Carburant
Essence
Puissance
100 kW (136 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Sièges
- 7
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 520 000 km
- Année
- 10/2002
- Contrôle technique
- 03/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 100 kW (136 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 997 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 631 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 3
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,1 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 218 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation automatique, bi-zone
- Détecteur de lumière
- Détecteur de pluie
- Porte coulissante droite
- Porte coulissante gauche
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Ordinateur de bord
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- Phares au Xénon
- Phares bi-xénon
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automatique
- Système de nettoyage des phares
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Autres
Description
Op zoek naar een carbage runner die zijn naam eer aan doet? Zoek niet verder!
Een fransoos op een Italiaans onderstel dus je hebt én roest en elektrische problemen.
In ieder geval een stuk avontuurlijker dan een Volvo of VAG TDI.
En met die tik die al 75.000km in het blok zit klinkt het ook nog avontuurlijk.
Beide voorstoelen kunnen 180 graden draaien. Eén werkende elektrische schuifdeur op de afstandsbediening, (handig als je in elke hand een kistje bier hebt), zeeën van ruimte. En frans comfort.
Afgelopen twee jaar één keer mee naar Normandië en twee keer mee naar Zweden geweest.
De laatste jaren vervangen zijn:
Brandstof opvoerpomp begin 2023
Radiateur zomer 2023
achterveren in december 2023,
achterschokdempers, startmotor en multiriem afgelopen zomer
koppeling en DB-riem bij ongeveer 400.000km.
Loopt nu niet lekker bij koude motor (koude start luchtpomp), bobine bouten zijn dolgedraaid, en een reeks aan irritante piepjes die vrij willekeurig geactiveerd worden maar nog nooit écht tot stranden geleid hebben.
Moet aanstaande maart voor de APK en verwacht links achter wat laswerk.
Heeft ons met het gezin de afgelopen acht jaar altijd prima voldaan en ook met 160km woon werk verkeer nooit echt problemen gegeven. Hij is alleen wel MOE, en gun hem liever een exit met een feestje dan roemloos bij de sloper.
Een fransoos op een Italiaans onderstel dus je hebt én roest en elektrische problemen.
In ieder geval een stuk avontuurlijker dan een Volvo of VAG TDI.
En met die tik die al 75.000km in het blok zit klinkt het ook nog avontuurlijk.
Beide voorstoelen kunnen 180 graden draaien. Eén werkende elektrische schuifdeur op de afstandsbediening, (handig als je in elke hand een kistje bier hebt), zeeën van ruimte. En frans comfort.
Afgelopen twee jaar één keer mee naar Normandië en twee keer mee naar Zweden geweest.
De laatste jaren vervangen zijn:
Brandstof opvoerpomp begin 2023
Radiateur zomer 2023
achterveren in december 2023,
achterschokdempers, startmotor en multiriem afgelopen zomer
koppeling en DB-riem bij ongeveer 400.000km.
Loopt nu niet lekker bij koude motor (koude start luchtpomp), bobine bouten zijn dolgedraaid, en een reeks aan irritante piepjes die vrij willekeurig geactiveerd worden maar nog nooit écht tot stranden geleid hebben.
Moet aanstaande maart voor de APK en verwacht links achter wat laswerk.
Heeft ons met het gezin de afgelopen acht jaar altijd prima voldaan en ook met 160km woon werk verkeer nooit echt problemen gegeven. Hij is alleen wel MOE, en gun hem liever een exit met een feestje dan roemloos bij de sloper.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 28.404,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,54
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 789,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2177
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1451
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.