detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
106 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1970
Carburant
Essence
Puissance
21 kW (29 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
- Portes
- 4
- N° d'annonce
- 17-77-PM
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 106 000 km
- Année
- 11/1970
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 21 kW (29 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 602 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 577 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Blauw
Description
Stel je voor dat je nu een dagelijkse auto, laten we zeggen een Citroën C3 uit 2013, in de schuur zou zetten. Voor later. Grote kans dat weinig mensen je begrijpen. Toch werd dat decennia geleden heel vaak gedaan. Zoals met deze Dyane. In ’81 had hij al twee eigenaren in Terneuzen gehad, de laatste besloot hem na enige tijd in de schuur te zetten. Pas in 2014 kwam hij daar weer uit. Voor de C3 uit het voorbeeld zou dat dan dus in 2057 zijn.
Kijken mensen nu veel praktischer naar auto’s, waren ze er toen meer aan verknocht? Waren ze optimistischer, was er toen gewoon veel meer ruimte of waren mensen vergeetachtiger? Dankzij dergelijke mensen zijn er nog leuke auto’s uit vervlogen jaren overgebleven, de meeste tijdgenoten verdwenen tenslotte binnen 10 jaar in de pers.
De Dyane kreeg een tweede leven. Hij werd gevonden door iemand uit Zeeland die toch niet aan zijn eigen plannen toekwam en hem vervolgens aan een vriend van ons verkocht. Hij wilde de auto zoveel mogelijk zo houden als hij was, lekker doorleefde lak en interieur, maar wel met bruikbare techniek.
De originele 435cc motor vroeg veel aandacht en stond niet bekend om zijn snelheid, Er werd dus gekozen voor een modernere set techniek, met 602cc en schijfremmen. Ook werd de bodem aangepakt.
Hij heeft de hele familie 9 jaar lang lol gegeven, maar stond de laatste tijd steeds langer in de stalling of op straat stil. Tijd dus voor een nieuwe eigenaar die er weer lol mee gaat hebben.
Hij rijdt heerlijk en veert soepel. Het dak is vrij recent, wij geven hem nog een onderhoudsbeurt en zetten wat punten op de i. Dan heeft hij weer zin om zijn benen te strekken.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Kijken mensen nu veel praktischer naar auto’s, waren ze er toen meer aan verknocht? Waren ze optimistischer, was er toen gewoon veel meer ruimte of waren mensen vergeetachtiger? Dankzij dergelijke mensen zijn er nog leuke auto’s uit vervlogen jaren overgebleven, de meeste tijdgenoten verdwenen tenslotte binnen 10 jaar in de pers.
De Dyane kreeg een tweede leven. Hij werd gevonden door iemand uit Zeeland die toch niet aan zijn eigen plannen toekwam en hem vervolgens aan een vriend van ons verkocht. Hij wilde de auto zoveel mogelijk zo houden als hij was, lekker doorleefde lak en interieur, maar wel met bruikbare techniek.
De originele 435cc motor vroeg veel aandacht en stond niet bekend om zijn snelheid, Er werd dus gekozen voor een modernere set techniek, met 602cc en schijfremmen. Ook werd de bodem aangepakt.
Hij heeft de hele familie 9 jaar lang lol gegeven, maar stond de laatste tijd steeds langer in de stalling of op straat stil. Tijd dus voor een nieuwe eigenaar die er weer lol mee gaat hebben.
Hij rijdt heerlijk en veert soepel. Het dak is vrij recent, wij geven hem nog een onderhoudsbeurt en zetten wat punten op de i. Dan heeft hij weer zin om zijn benen te strekken.
Meer informatie
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Eendengarage Sander Aalderink
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 58.237,44
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,22
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.213,28
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1483
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0987
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelEendengarage Sander Aalderink
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurSander Aalderink
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.