detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
69 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1971
Carburant
Diesel
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Ancêtre
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 69 000 km
- Année
- 11/1971
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grijs
Description
De HY was erg modulair bedacht. Met een vrij ruim interieur en rechte hoeken kon je er veel volume in kwijt en timmerde je er makkelijk een interieur in. Ook werd hij door diverse carrosseriebouwers eenvoudig verlengd en verhoogd.
Ook was hij leverbaar als chassis-cabine, waar een carrosseriebouwer zijn creatie op kon zetten. Bij Heuliez werden er veewagens van gemaakt, L’ Igloo uit Nîmes bouwde er koelwagens van.
Er werd een polyester, goed geïsoleerde box achterop geschroefd, met daarin een koelunit. Al je vleeswaren, vis of ijsjes waren er veilig in.
Dit exemplaar werd in ’72 geleverd in departement Alpes-de-Haute-Provence en is daar altijd geregistreerd gebleven, met een voor een HY prachtig kenteken.
Over de verdere historie is niet veel bekend, maar hij is in ieder geval netjes onderhouden. Het chassis is nog in prima staat, de cabine en laadruimte ook. De Indenor-Diesel zit los, we hebben nog geen tijd gehad hem weer tot leven te brengen.
Dus als je je ijs, champagne, haring of vlees(vervanger) historisch wil vervoeren; dit is je vervoermiddel. Maar ook als je je producten eruit wil verkopen, dan is er vrij eenvoudig een stoer ogende foodtruck van te bouwen. Zaag er een luik in, geef hem een leuk kleurtje en klaar ben je. Voldoende stahoogte heb je in ieder geval.
Ook voor kampeerders die van wintersport houden; hij is lekker geïsoleerd!
Prijs is gebaseerd op de bus zoals hij is. Het Franse kenteken is ooit verdwenen, maar een duplicaat is op te vragen.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Ook was hij leverbaar als chassis-cabine, waar een carrosseriebouwer zijn creatie op kon zetten. Bij Heuliez werden er veewagens van gemaakt, L’ Igloo uit Nîmes bouwde er koelwagens van.
Er werd een polyester, goed geïsoleerde box achterop geschroefd, met daarin een koelunit. Al je vleeswaren, vis of ijsjes waren er veilig in.
Dit exemplaar werd in ’72 geleverd in departement Alpes-de-Haute-Provence en is daar altijd geregistreerd gebleven, met een voor een HY prachtig kenteken.
Over de verdere historie is niet veel bekend, maar hij is in ieder geval netjes onderhouden. Het chassis is nog in prima staat, de cabine en laadruimte ook. De Indenor-Diesel zit los, we hebben nog geen tijd gehad hem weer tot leven te brengen.
Dus als je je ijs, champagne, haring of vlees(vervanger) historisch wil vervoeren; dit is je vervoermiddel. Maar ook als je je producten eruit wil verkopen, dan is er vrij eenvoudig een stoer ogende foodtruck van te bouwen. Zaag er een luik in, geef hem een leuk kleurtje en klaar ben je. Voldoende stahoogte heb je in ieder geval.
Ook voor kampeerders die van wintersport houden; hij is lekker geïsoleerd!
Prijs is gebaseerd op de bus zoals hij is. Het Franse kenteken is ooit verdwenen, maar een duplicaat is op te vragen.
Meer informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Eendengarage Sander Aalderink
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 22.960,91
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,73
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 366,18
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelEendengarage Sander Aalderink
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurSander Aalderink
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.