detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
230 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2000
Carburant
Essence
Puissance
155 kW (211 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 230 000 km
- Année
- 02/2000
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 155 kW (211 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 587 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 895 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
7,3 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 178 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Or
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij bied ik deze Saxo Turbo te koop aan.
Het gaat hier om een auto die zijn leven is begonnen als een 1.6 8v en in mijn bezit een hele hoop aanpassingen is doorlopen. De auto heeft nu +-210PK op 0.7-0.8 bar boost.
Wat is er allemaal aan de auto gedaan:
- 1.6 16V TU5JP4 onderblok
- TU5JP4S cilinderkop met inlaat.
- decompressieplaat.
- Standalone ECU. ( bijna alles is met deze mogelijk).
- Fysieke oliedruk meter.
- Grotere verstuivers. (440cc)
- Externe oliekoeler met thermostaat.
- Vol Aluminium dikkere radiateur.
- GT2871 turbo. (merk onbekend).
- +- 10.000km geleden distributieriem set met waterpomp.
- Spruitstuk en downpipe ingepakt in hitteband.
- Olie catchcan.
- Custom 2.5 inch rvs uitlaat.
- Custom intercooler piping ingepakt in hitte reflecterende tape.
- Angel eye koplampen (beginnen wel dof te worden)
- 406 coupe brembo remmen voor.
- schijven achteras.
- 6 pad helix clutch met stuggere drukgroep.
- lang vertande versnellingsbak.
- Nankang NS-2R semislicks (voor bijna nieuw, achter wat minder).
- Spacro pro 2000 stoelen met Sabelt harnassen. (Deze staan op dit moment vast op mijn rijpositie).
- Sportstuur en naaf.
- Shortshifter.
- Betere speakers voor en achter + subwoofer.
- Voor verlaagd met KW veren en dempers.
- Achter stuggere schokbrekers.
Ik ben vast nog wat iets vergeten maar dit is het overgrote deel wat er aan de auto gedaan is.
Ik heb zelf nu +-10.000km met deze setup gereden.
Helaas heeft de auto wel een paar dingen waar naar gekeken moeten worden.
- Onderblok heeft bij volle belasting flinke blow by, zuigerveren zijn waarschijnlijk niet meer goed. Ook is het mogelijk om ander onderblok ertegen aan te schroeven deze zijn meestal niet zo duur.
- carrosserie is niet de mooiste meer vooral hagelschade.
- voor maximale vermogen etc zou de auto afgesteld moeten worden bij een tuner.
- Auto heeft wat roest die gerepareerd moet worden. Kokerbalk lv.
- achteras is nu nog oké maar is niet meer optimaal.
- Stoelen hebben wat instapschade.
Al met al een auto waar met wat werk een hele leuke dagelijkse of track day auto van gemaakt kan worden.
Of als donor om aandrijflijn in een andere auto te leggen.
Bij vragen mag u gerust in bericht sturen.
Het gaat hier om een auto die zijn leven is begonnen als een 1.6 8v en in mijn bezit een hele hoop aanpassingen is doorlopen. De auto heeft nu +-210PK op 0.7-0.8 bar boost.
Wat is er allemaal aan de auto gedaan:
- 1.6 16V TU5JP4 onderblok
- TU5JP4S cilinderkop met inlaat.
- decompressieplaat.
- Standalone ECU. ( bijna alles is met deze mogelijk).
- Fysieke oliedruk meter.
- Grotere verstuivers. (440cc)
- Externe oliekoeler met thermostaat.
- Vol Aluminium dikkere radiateur.
- GT2871 turbo. (merk onbekend).
- +- 10.000km geleden distributieriem set met waterpomp.
- Spruitstuk en downpipe ingepakt in hitteband.
- Olie catchcan.
- Custom 2.5 inch rvs uitlaat.
- Custom intercooler piping ingepakt in hitte reflecterende tape.
- Angel eye koplampen (beginnen wel dof te worden)
- 406 coupe brembo remmen voor.
- schijven achteras.
- 6 pad helix clutch met stuggere drukgroep.
- lang vertande versnellingsbak.
- Nankang NS-2R semislicks (voor bijna nieuw, achter wat minder).
- Spacro pro 2000 stoelen met Sabelt harnassen. (Deze staan op dit moment vast op mijn rijpositie).
- Sportstuur en naaf.
- Shortshifter.
- Betere speakers voor en achter + subwoofer.
- Voor verlaagd met KW veren en dempers.
- Achter stuggere schokbrekers.
Ik ben vast nog wat iets vergeten maar dit is het overgrote deel wat er aan de auto gedaan is.
Ik heb zelf nu +-10.000km met deze setup gereden.
Helaas heeft de auto wel een paar dingen waar naar gekeken moeten worden.
- Onderblok heeft bij volle belasting flinke blow by, zuigerveren zijn waarschijnlijk niet meer goed. Ook is het mogelijk om ander onderblok ertegen aan te schroeven deze zijn meestal niet zo duur.
- carrosserie is niet de mooiste meer vooral hagelschade.
- voor maximale vermogen etc zou de auto afgesteld moeten worden bij een tuner.
- Auto heeft wat roest die gerepareerd moet worden. Kokerbalk lv.
- achteras is nu nog oké maar is niet meer optimaal.
- Stoelen hebben wat instapschade.
Al met al een auto waar met wat werk een hele leuke dagelijkse of track day auto van gemaakt kan worden.
Of als donor om aandrijflijn in een andere auto te leggen.
Bij vragen mag u gerust in bericht sturen.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.552,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 324,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.