detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
350 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
12/1992
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 350 000 km
- Année
- 12/1992
- Contrôle technique
- 08/2025
- Dernier contrôle technique
- 05/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 975 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 450 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation automatique
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Siège à réglage lombaire
- Sièges électriques
- Suspension pneumatique
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- Radio
- Soundsystem
- Sécurité
- ABS
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Attache remorque
- Déflecteur
- Jantes alliage (15")
- Pneus été
- Pot catalytique
- Roue de secours
- Séparateur pour coffre
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Hierbij bied ik mijn Citroën XM met ZPJ4 motor uit 1992 te koop aan, voor zo ver ik weet de enige die te koop staat in Nederland en misschien wel in heel Europa. Een echte luxe auto die in zijn tijd vergelijkbaar was met de 7 series van BMW en de S-klasse van Mercedes en misschien nog wel comfortabeler dan die twee. Er zitten dan ook wat leuke opties op deze XM zoals automatische airco (die ijskoud wordt), lederen bekleding, elektrische verstelbare stoelen en midden armsteun en de welbekende 13e ruit om tocht voor de passagiers tegen te gaan als de kofferklep open gaat. Een zeer comfortabele reisauto met genoeg pit vanwege de V6 24v motor, de auto heeft al wat kilometers ervaring (bijna 350.00km), maar gaat nog steeds als de brandweer.
In mijn bezit heb ik altijd de auto netjes onderhouden, om de 10.000km olie verversen met de voorgeschreven 0W40 olie en elke twee beurtjes een grote beurt gegeven. Recent heeft hij dus ook nog een grote beurt gehad. Ook heb ik altijd netjes alle onderdelen vervangen die op dat moment aan vervanging toe waren, zo is nog geen 5.000km geleden de koppeling, remblokken voren en een fuseekogel vervangen. De auto staat op goede banden en rijd, remt, stuurt en veert nog fantastisch. Ook heb ik altijd euro 98 getankt.
Ook heeft deze XM natuurlijk wat mindere puntjes, zo is de blanke lak op de motorkap, het dak en de spoiler niet heel netjes meer, zit er een deukje in het linker voorscherm en hier en daar een parkeer deukje, maar het is dan natuurlijk ook een auto met de nodige ervaring en meer dan 30 jaar oud. De apk loopt nog tot 18 augustus 2025. Kortom een echte liefhebbers auto waar je nog een tijd plezier van kan hebben.
Eventueel is er bij de auto ook nog een set 17 inch velgen met banden te koop (laatste foto), waardoor de auto een wat sportievere uitstraling en weg gedrag krijgt. Twee banden daarvan zijn versleten maar in overleg kunnen daar nieuwe banden opgelegd worden. Ook heb ik nog een set Musketier bumpers en sideskirts liggen mocht daar interesse in zijn. Zowel de wielen als de bumpers kunnen ook los verkocht worden.
Mijn vraagprijs voor deze leuke XM is 4650 euro. De auto is te bezichtigen in Lewedorp, Zeeland.
In mijn bezit heb ik altijd de auto netjes onderhouden, om de 10.000km olie verversen met de voorgeschreven 0W40 olie en elke twee beurtjes een grote beurt gegeven. Recent heeft hij dus ook nog een grote beurt gehad. Ook heb ik altijd netjes alle onderdelen vervangen die op dat moment aan vervanging toe waren, zo is nog geen 5.000km geleden de koppeling, remblokken voren en een fuseekogel vervangen. De auto staat op goede banden en rijd, remt, stuurt en veert nog fantastisch. Ook heb ik altijd euro 98 getankt.
Ook heeft deze XM natuurlijk wat mindere puntjes, zo is de blanke lak op de motorkap, het dak en de spoiler niet heel netjes meer, zit er een deukje in het linker voorscherm en hier en daar een parkeer deukje, maar het is dan natuurlijk ook een auto met de nodige ervaring en meer dan 30 jaar oud. De apk loopt nog tot 18 augustus 2025. Kortom een echte liefhebbers auto waar je nog een tijd plezier van kan hebben.
Eventueel is er bij de auto ook nog een set 17 inch velgen met banden te koop (laatste foto), waardoor de auto een wat sportievere uitstraling en weg gedrag krijgt. Twee banden daarvan zijn versleten maar in overleg kunnen daar nieuwe banden opgelegd worden. Ook heb ik nog een set Musketier bumpers en sideskirts liggen mocht daar interesse in zijn. Zowel de wielen als de bumpers kunnen ook los verkocht worden.
Mijn vraagprijs voor deze leuke XM is 4650 euro. De auto is te bezichtigen in Lewedorp, Zeeland.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 675,23
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.