detailpage.leasing.tip.text
Corvette StingrayC2 Convertible Fully restored and mechanically reb
€ 119 500,-5
Gallery Aaldering
Kilométrage
8 278 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/1964
Carburant
Essence
Puissance
-
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- CH-03-95
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 8 278 km
- Année
- 01/1964
Caractéristiques Techniques
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 5
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Couleur originale
- Zwart
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Gezocht! Stoere man of vrouw die deze auto kan temmen. Wat een ongelooflijk bruut apparaat. Deze Chevrolet Corvette C2 Stingray Convertible uit 1964 is een absoluut topstuk. De auto is volledig gerestaureerd en gereviseerd. Maar dat niet alleen, in dit geval is de auto ook flink gemoderniseerd. De Corvette beschikt namelijk over volledig onafhankelijke wielophanging rondom, Wilwood remmen, een Tremec transmissie met vijf versnellingen en een enorm getunede 427 Big Block V8. U zult begrijpen: dit is niet een auto om zonder respect te benaderen. De Corvette is namelijk snel, heel snel!
De body van de auto ziet er prachtig uit. De American Racing wielen zijn misschien wel het eerste dat opvalt aan de auto. Dat is ook niet zo verwonderlijk want die zijn fors groter dan bij een standaard exemplaar, dat moet ook want ze bieden plaats aan een set met enorme Wilwood remmen. De wielen zijn verder voorzien van goede banden in de correcte maten. De lak is in zeer goede staat verkerend en past goed bij het brute karakter van de Corvette. De auto is verder voorzien van een zwarte cabrioletkap die tijdens de restauratie eveneens is vernieuwd. De kap is van goede kwaliteit, sluit overal goed aan en laat zich eenvoudig bedienen. Vooral de onderzijde van de Corvette is een waar kunstwerk. Daar waar de achteras normaal wordt ondersteund door een paar bladveren is deze auto voorzien van volledig onafhankelijke achterwielophanging, het is een waar kunstwerk en zorgt bovendien voor een uitstekend rijgedrag.
Het interieur is volledig opnieuw bekleed met veel gevoel voor originaliteit. De binnenzijde is bekleed met zwarte tapijten die overal keurig aansluiten en in zeer goede staat verkeren en de stoelen zijn bekleed met prachtig zwart Skai. Daarnaast zijn de stoelen volledig opnieuw gevuld en zitten heerlijk. De auto is verder voorzien van een prachtig houten stuurwiel met drie spaken. Alle instrumenten en bedieningselementen functioneren zoals het hoort en zien er eveneens prachtig uit.
De techniek is waar deze auto zijn brute uiterlijk helemaal waarmaakt. De auto is namelijk niet alleen voorzien van een enorme big block V8 maar ook van een Tremec transmissie met vijf versnellingen. De auto heeft verder een volledig onafhankelijke wielophanging meegekregen, Wilwood remmen en andere schijven. Bredere velgen met goede Continental banden. Het blok heeft niet alleen een enorm slagvolume maar is ook voorzien van veel Edelbrock onderdelen om het vermogen nog verder omhoog te tillen. Daarnaast zijn er RVS spruitstukken gemonteerd en is de auto uitgerust met een aangepast uitlaatsysteem. Alle werkzaamheden zijn naar een extreem hoge standaard uitgevoerd en alle gebruikte onderdelen zijn van absolute topkwaliteit.
Dit is een auto die niet alleen klaar is voor de volgende 58 jaar van haar leven maar ook een auto die in haar hele geschiedenis nog nooit zo fit is geweest. Een geweldenaar in alle opzichten.
Meer informatie
Modeljaar: 2024
Tellerstand: 5.144 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
De body van de auto ziet er prachtig uit. De American Racing wielen zijn misschien wel het eerste dat opvalt aan de auto. Dat is ook niet zo verwonderlijk want die zijn fors groter dan bij een standaard exemplaar, dat moet ook want ze bieden plaats aan een set met enorme Wilwood remmen. De wielen zijn verder voorzien van goede banden in de correcte maten. De lak is in zeer goede staat verkerend en past goed bij het brute karakter van de Corvette. De auto is verder voorzien van een zwarte cabrioletkap die tijdens de restauratie eveneens is vernieuwd. De kap is van goede kwaliteit, sluit overal goed aan en laat zich eenvoudig bedienen. Vooral de onderzijde van de Corvette is een waar kunstwerk. Daar waar de achteras normaal wordt ondersteund door een paar bladveren is deze auto voorzien van volledig onafhankelijke achterwielophanging, het is een waar kunstwerk en zorgt bovendien voor een uitstekend rijgedrag.
Het interieur is volledig opnieuw bekleed met veel gevoel voor originaliteit. De binnenzijde is bekleed met zwarte tapijten die overal keurig aansluiten en in zeer goede staat verkeren en de stoelen zijn bekleed met prachtig zwart Skai. Daarnaast zijn de stoelen volledig opnieuw gevuld en zitten heerlijk. De auto is verder voorzien van een prachtig houten stuurwiel met drie spaken. Alle instrumenten en bedieningselementen functioneren zoals het hoort en zien er eveneens prachtig uit.
De techniek is waar deze auto zijn brute uiterlijk helemaal waarmaakt. De auto is namelijk niet alleen voorzien van een enorme big block V8 maar ook van een Tremec transmissie met vijf versnellingen. De auto heeft verder een volledig onafhankelijke wielophanging meegekregen, Wilwood remmen en andere schijven. Bredere velgen met goede Continental banden. Het blok heeft niet alleen een enorm slagvolume maar is ook voorzien van veel Edelbrock onderdelen om het vermogen nog verder omhoog te tillen. Daarnaast zijn er RVS spruitstukken gemonteerd en is de auto uitgerust met een aangepast uitlaatsysteem. Alle werkzaamheden zijn naar een extreem hoge standaard uitgevoerd en alle gebruikte onderdelen zijn van absolute topkwaliteit.
Dit is een auto die niet alleen klaar is voor de volgende 58 jaar van haar leven maar ook een auto die in haar hele geschiedenis nog nooit zo fit is geweest. Een geweldenaar in alle opzichten.
Meer informatie
Modeljaar: 2024
Tellerstand: 5.144 mijlen
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Gallery Aaldering
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.906,88
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,53
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 746,12
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,2131
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1421
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelGallery Aaldering
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2016InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.