detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
108 907 km
Transmission
Boîte automatique
Année
10/1993
Carburant
Essence
Puissance
62 kW (84 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 108 907 km
- Année
- 10/1993
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 62 kW (84 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 1 296 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 838 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Bluetooth
- CD
- Radio
- USB
- Sécurité
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze verkoop ik mijn Daihatsu Charade uit 1993.
De auto heb ik gebruikt voor woon-werkverkeer en is voorzien van een drie-traps automaat met overdrive.
Technisch is de auto in goede staat en heeft hij me nooit in de steek gelaten.
Tijdens de laatste APK is een deel van de uitlaat vernieuwd. De auto is 30 jaar oud en heeft nog 2 jaar APK!
De laatste beurt was bij 96.000 km, waarbij twee banden zijn vernieuwd en de remvloeistof is ververst. De voor- en achterbanden zijn bijna nieuw, en de remmen aan de voorkant zijn ook in goede staat.
Opties:
Centrale deurvergrendeling
Elektrische ramen (functioneren goed)
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Radio met USB en Bluetooth
De auto vertoont hier en daar wat gebruikssporen. Aan de linkerkant heeft de auto helaas ooit schade gehad, waardoor het plamuur is gebarsten (dit heeft geen invloed op de APK; zie foto's).
Ik verkoop de auto omdat ik een nieuwe auto heb aangeschaft.
Wordt nog mee gereden
De auto heb ik gebruikt voor woon-werkverkeer en is voorzien van een drie-traps automaat met overdrive.
Technisch is de auto in goede staat en heeft hij me nooit in de steek gelaten.
Tijdens de laatste APK is een deel van de uitlaat vernieuwd. De auto is 30 jaar oud en heeft nog 2 jaar APK!
De laatste beurt was bij 96.000 km, waarbij twee banden zijn vernieuwd en de remvloeistof is ververst. De voor- en achterbanden zijn bijna nieuw, en de remmen aan de voorkant zijn ook in goede staat.
Opties:
Centrale deurvergrendeling
Elektrische ramen (functioneren goed)
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Radio met USB en Bluetooth
De auto vertoont hier en daar wat gebruikssporen. Aan de linkerkant heeft de auto helaas ooit schade gehad, waardoor het plamuur is gebarsten (dit heeft geen invloed op de APK; zie foto's).
Ik verkoop de auto omdat ik een nieuwe auto heb aangeschaft.
Wordt nog mee gereden
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.048,44
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,85
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 217,64
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.